Ging over het mislukken van NSEquote:
Terwijl Daphne nooit naar NSE kijkt zei zequote:Op donderdag 6 april 2006 19:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Gister ook al. En dan Daphne "Ja, ikv ind het wel sneu voor Beau".
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Terwijl Daphne nooit naar NSE kijkt zei ze![]()
Nee, natuurlijk kan Daphne om 19.30 niet naar NSE kijken.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:56 schreef Ole het volgende:
[..]
![]()
gaat ook zo makkelijk als je ongeveer op hetzelfde moment je eigen programma moet presenteren!
Maar goed, ze zou de herhaling kunnen kijken of de video instellen natuurlijk. Maar om dat nu voor NSE te doen is ook weer veel moeite
Ik welquote:Op donderdag 6 april 2006 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk kan Daphne om 19.30 niet naar NSE kijken.
Maar ik stond er niet bij stil hoor![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Jeroen schetst de blootfoto's van Bridget: goed ballenwerk, kale werkvloer![]()
![]()
![]()
Joh, misschien is het wel nepquote:Op maandag 10 april 2006 19:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Nu had Daphne de haar niet zolangOf vergis ik me.?
Het is kunst natuurlijk ! Woensdag had ze het veel langer.![]()
Tja, da's op zijn beurt weer opvallend, aangezien de Telegraaf SBS-aandeeltjes heeft.quote:Op maandag 10 april 2006 18:49 schreef TheVulture het volgende:
het verbaast me dat juist Boulevard dit zo stelt omdat ze toch een meer dan vriendschappelijke band hebben met De Telegraaf
Het sarcasme...quote:Op maandag 10 april 2006 20:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook nep.
Dat zul je toch wel gezien hebben ...Ik wel![]()
ze is af en toe erg grappig idd.quote:Op maandag 10 april 2006 20:14 schreef Windsurfbart het volgende:
Daphne wordt steeds leuker. Beau? wie is dat!
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 26 april 2006 18:39 schreef tong80 het volgende:
Vandaag de freakshow.
Albert met z'n roze blouse en Daphne met een jaren 50 kapsel waar ze in Staphorst mee rondliepen.
VInd je het gek? Ze werkt alleen maar met homo'squote:Op woensdag 26 april 2006 18:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Daphne is uitgekozen tot homo moeder.
Zei ze in de uitzending.![]()
Vond het wel leukquote:Op woensdag 26 april 2006 18:39 schreef tong80 het volgende:
Daphne met een jaren 50 kapsel waar ze in Staphorst mee rondliepen.
oh sorryquote:
quote:Famke Janssen te gast in RTL Boulevard
Daphne Bunskoek en Albert Verlinde hebben aanstaande dinsdag weer een beroemdheid als deskundige te gast. Niemand minder dan Famke Janssen schuift die dag aan
Op 25 mei gaat X-Men 3 The Last Stand wereldwijd in première, de film waarvan verwacht wordt dat deze wereldwijd de bioscoop top 10 zal aanvoeren. Het moet wel raar lopen wil Famke die film niet pluggen aanstaande dinsdag.
Eens in de zoveel tijd nodigt Boulevard eenmalig een gast uit. Famke had bijvoorbeeld Robbie Williams, Floortje Dessing, Robert ten Brink en Mariska Hulscher als voorgangers.
En aan Famke valt ook genoeg te vragen. Naast de nieuwe X-Men film zal Famke namelijk ook een award uitreiken op de aanstaande MTV Movie Awards. Er zijn maar weinig Nederlanders die deze eer ten beurt is gevallen. Bovendien zijn we erg nieuwsgierig na wat Famke na X-Men gaat doen. Volgens de International Movie Database staat er nog maar één film op haar agenda: The Four Saints, een film die daar al sinds vorig jaar op staat. Opnames voor de film Bathory moest ze cancellen.
Bovendien heeft Famke het gerucht de wereld in geholpen dat er toch nog een vervolg komt in de reeks X-Men films. "De nieuwe film heet The Last Stand en ik denk dat de makers elke intentie hebben om dit de laatste X-Men film te maken. Maar ja, je weet maar nooit."
Niet dat ik weet ?! Ze was vanavond bij Boulevard, maar ik heb er niets over gehoordquote:Op maandag 15 mei 2006 23:20 schreef Stansfield het volgende:
Klopt het dat fiona stopt??
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat Famke Jansen zou komen![]()
Ja, ik vind dat raar dat Albert niet vertelde waarom Famke Jansen niet in de studio aanwezig wasquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Misschien dat ze toch niet aanwezig kon zijn. Beetje laks dat ze dat dan niet hebben verteld.
Ja bij mij staat hij ook elke avond aanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:58 schreef Natalie het volgende:
Leuk programma. Ik kijk er bijna iedere avond na.
't Nieuws, Editie.nl en Boulevard.
quote:Albert Verlinde overweegt te stoppen met Boulevard
Albert Verlinde overweegt na komend seizoen te stoppen met RTL Boulevard. Verlinde: Ik heb het dan zes jaar gedaan, zo lang heb ik nog nooit ergens gewerkt. Bovendien loopt volgend jaar mijn contract af.
Al ik tegen die tijd zeg 'de ballen', dan weet ik dat er met Daphne Bunskoek en de rest van het team een programma overblijft dat staat.
Wat hij na het vertrek bij RTL Boulevard gaat doen, weet hij nog niet. Ik heb nog een jaar om daar over na te denken, aldus Verlinde in Spits. (Medialog)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |