Ging over het mislukken van NSEquote:
Terwijl Daphne nooit naar NSE kijkt zei zequote:Op donderdag 6 april 2006 19:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Gister ook al. En dan Daphne "Ja, ikv ind het wel sneu voor Beau".
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Terwijl Daphne nooit naar NSE kijkt zei ze![]()
Nee, natuurlijk kan Daphne om 19.30 niet naar NSE kijken.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:56 schreef Ole het volgende:
[..]
![]()
gaat ook zo makkelijk als je ongeveer op hetzelfde moment je eigen programma moet presenteren!
Maar goed, ze zou de herhaling kunnen kijken of de video instellen natuurlijk. Maar om dat nu voor NSE te doen is ook weer veel moeite
Ik welquote:Op donderdag 6 april 2006 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk kan Daphne om 19.30 niet naar NSE kijken.
Maar ik stond er niet bij stil hoor![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Jeroen schetst de blootfoto's van Bridget: goed ballenwerk, kale werkvloer![]()
![]()
![]()
Joh, misschien is het wel nepquote:Op maandag 10 april 2006 19:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Nu had Daphne de haar niet zolangOf vergis ik me.?
Het is kunst natuurlijk ! Woensdag had ze het veel langer.![]()
Tja, da's op zijn beurt weer opvallend, aangezien de Telegraaf SBS-aandeeltjes heeft.quote:Op maandag 10 april 2006 18:49 schreef TheVulture het volgende:
het verbaast me dat juist Boulevard dit zo stelt omdat ze toch een meer dan vriendschappelijke band hebben met De Telegraaf
Het sarcasme...quote:Op maandag 10 april 2006 20:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook nep.
Dat zul je toch wel gezien hebben ...Ik wel![]()
ze is af en toe erg grappig idd.quote:Op maandag 10 april 2006 20:14 schreef Windsurfbart het volgende:
Daphne wordt steeds leuker. Beau? wie is dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |