quote:Op donderdag 27 november 2008 19:40 schreef RaymanNL het volgende:
Tof dat Sinterklaas ook nog ff belde
Hulde aan Bram van de Vlugt
Humberto Tan deed het goed..iig beter als John. Beste is toch Beau natuurlijk.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:42 schreef borisz het volgende:
John Willams
Tan viel ook tegen deze dagen
Beau direct promoveren tot vaste vervanger.
Ja, maar dat is ook niet heel moeilijkquote:Op donderdag 27 november 2008 20:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Humberto Tan deed het goed..iig beter als John. Beste is toch Beau natuurlijk.
Winston doet het zeker niet slecht..Beau blijft mijn nummer 1quote:Op donderdag 27 november 2008 20:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook niet heel moeilijk.
Op een rijtje
Beau>Winston > Tan > John W.
WInston doet het niet slecht al had ik liever toch weer Beau gezien als vaste presentator.
Daphne deed het ook tofquote:Op donderdag 27 november 2008 20:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Humberto Tan deed het goed..iig beter als John. Beste is toch Beau natuurlijk.
Naja, ik kan Paul wel begrijpen. Het was gewoon een commercieel feestjequote:Op donderdag 27 november 2008 20:36 schreef Suko het volgende:
Ik vind die Tan het best goed doen eigenlijk. Williams....Wat een gezeik over die kids van de Leeuw en v/d Boom tijdens een gouden plaatuitreiking voor Joling en Diego (wtf is he?) op hun school. De ouders hadden daar bericht over gehad. Privé houden ok, had de kids thuis gelaten dan, je weet als artiest dat daar pers op afkomt. Het is trouwens maar Nederland hoor, geen Hollywood. Beetje dimmen met die eisen!
Dat was juist tof!quote:Op donderdag 27 november 2008 20:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Vond het ook overdreven hoorEerst belt Paul, dan Jeroen, dan Diego (aka Piet) dan Sinterklaas.. Mot niet gekker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |