quote:Op donderdag 27 november 2008 19:40 schreef RaymanNL het volgende:
Tof dat Sinterklaas ook nog ff belde
Hulde aan Bram van de Vlugt
Humberto Tan deed het goed..iig beter als John. Beste is toch Beau natuurlijk.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:42 schreef borisz het volgende:
John Willams
Tan viel ook tegen deze dagen
Beau direct promoveren tot vaste vervanger.
Ja, maar dat is ook niet heel moeilijkquote:Op donderdag 27 november 2008 20:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Humberto Tan deed het goed..iig beter als John. Beste is toch Beau natuurlijk.
Winston doet het zeker niet slecht..Beau blijft mijn nummer 1quote:Op donderdag 27 november 2008 20:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook niet heel moeilijk.
Op een rijtje
Beau>Winston > Tan > John W.
WInston doet het niet slecht al had ik liever toch weer Beau gezien als vaste presentator.
Daphne deed het ook tofquote:Op donderdag 27 november 2008 20:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Humberto Tan deed het goed..iig beter als John. Beste is toch Beau natuurlijk.
Naja, ik kan Paul wel begrijpen. Het was gewoon een commercieel feestjequote:Op donderdag 27 november 2008 20:36 schreef Suko het volgende:
Ik vind die Tan het best goed doen eigenlijk. Williams....Wat een gezeik over die kids van de Leeuw en v/d Boom tijdens een gouden plaatuitreiking voor Joling en Diego (wtf is he?) op hun school. De ouders hadden daar bericht over gehad. Privé houden ok, had de kids thuis gelaten dan, je weet als artiest dat daar pers op afkomt. Het is trouwens maar Nederland hoor, geen Hollywood. Beetje dimmen met die eisen!
Dat was juist tof!quote:Op donderdag 27 november 2008 20:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Vond het ook overdreven hoorEerst belt Paul, dan Jeroen, dan Diego (aka Piet) dan Sinterklaas.. Mot niet gekker worden.
Ziezo, de enige wijze woorden in deze...quote:Op donderdag 27 november 2008 21:10 schreef Haaibaaike het volgende:
>knip<
Ook Sinterklaas laat van zich horen, hij vindt de ophef niet echt nodig. Hij komt dan ook met een wijsheid uit een bekend Sinterklaaslied: "Makkers staakt uw wild geraas."
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:42 schreef Suko het volgende:
[..]
Ziezo, de enige wijze woorden in deze...
Wat zal dit een klap in haar gezicht zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
ik koop de dvd van Sonja ook nietWas destijds een goed programma die ze maakte in al die jaren!
Maar ik hoef geen dvd.
Ja héquote:Op maandag 8 december 2008 23:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat zal dit een klap in haar gezicht zijn.
quote:Op maandag 8 december 2008 23:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat zal dit een klap in haar gezicht zijn.
De Vries moet zijn bek houden, hij is de grootste mediahoer. Kuch!!!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:22 schreef Suko het volgende:
Zo is dat Peter R de Vries, die reageerde op het uitkomen van die dvd-box van Sonja Barend. (ze was ook al te zien in DWDD) Hij stelde dat ze altijd wat minachtend sprak over de commerciële tv maar dan wel nu haar praatje hield in Boulevard om die dvd te promoten. (in woorden van gelijke strekking) Albert was not amused.Ik vraag me trouwens af hoeveel van die ouwe BN-ers de komende tijd hun leven op dvd komen promoten, programma's genoeg....sjucht.
De Vries is nooit vies geweest van commerciële tv, heeft hij ook nooit onder stoelen of banken gestoken, Sonja Barend heeft er niks mee maar dan wel weer een interviewtje aan Boulevard geven nav het uitkomen van haar dvd. Dáár doelde de Vries op, dat is hypocriet. Zo is dat!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De Vries moet zijn bek houden, hij is de grootste mediahoer. Kuch!!!!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De Vries moet zijn bek houden, hij is de grootste mediahoer. Kuch!!!!
Ach, ze is er al mee gestopt (host op tv), en ik vind dit minder erg. Ze zal er ook wel voor gevraagd worden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:18 schreef Suko het volgende:
[..]
De Vries is nooit vies geweest van commerciële tv, heeft hij ook nooit onder stoelen of banken gestoken, Sonja Barend heeft er niks mee maar dan wel weer een interviewtje aan Boulevard geven nav het uitkomen van haar dvd. Dáár doelde de Vries op, dat is hypocriet. Zo is dat!
Nou inderdaad zeg, elke andere zender is nu ff beter. Joling én Gordon, tv-pest.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:47 schreef borisz het volgende:
Kunnen ze trouwens Gordon een enkeltje Zuid-Afrika geven trouwens ?
Win-Win situatie
Nee, nee, ze was net toch?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:13 schreef Ole het volgende:
volgens mij komt ze zo nog.. ff kijken hoor
Ze riep dat ze alleen te dik was.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:17 schreef Ole het volgende:
oh verdorie..
Maar ze zal het wel in alle toonaarden ontkend hebben
Ik vind het toch verdacht..quote:
Bij sport is ie ook niksquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Humberto moet zich lekker bezig houden met sport, ik vind hem echt niks voor Boulevard.
Geen idee, want dat kijk ik nooit.quote:
quote:Lieke van Lexmond presenteert RTL Boulevard.
Actrice Lieke van Lexmond, die Charlie speelt in Goede Tijden Slechte Tijden (GTST), presenteert vrijdag voor het eerst RTL Boulevard. Van Lexmond zei dat donderdag op de muziekzender Q-music in een interview met Ruud de Wild.
Van Lexmond wil zich naast acteren meer richten op presenteren. ,,Nu mag ik het proberen'', vertelde zij aan De Wild. Ze heeft er veel zin in. Ze vervangt eenmalig Winston Gerschtanowitz die het druk heeft met andere werkzaamheden. De actrice schoof eerder al meerdere keren als gast in het programma aan om bijvoorbeeld te praten over haar reportages in Playboy.
Hij zal wel lekker kunnen kokenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Ole, Rachel heeft een nieuwe liefde een Italiaan Nicolo heet hij. Hij is met oud&Nieuw bij haar geweest zei ze tegen HUmberto..Ze kenden elkaar sinds oktober pas.
De kinderen kunnen goed met hem overweg zei Raggel.
Ik heb Peter maar verwisseld in twee vogeltjesquote:ik herkende je bijna niet met dit plaatje Haaibaaike
Mijn god moet niet gekker worder bij boulevard..waarom Lieke moet presenteren snap er niks van..heb liever Beauquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:47 schreef Ole het volgende:
Ik snap echt niet wat er nou zo bijzonder is aan die Lieke
Eensch met jou..morgen die Lieke van Lexmond die het mag presenteren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:39 schreef Suko het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar ik vind die Bridget maar hysterisch in Boulevard. Samen met good for nothing John W (die nog geen één rake opmerking uit z'n strot krijgt), een vet over the top combi, weg er mee!
Eensch!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:39 schreef Suko het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar ik vind die Bridget maar hysterisch in Boulevard. Samen met good for nothing John W (die nog geen één rake opmerking uit z'n strot krijgt), een vet over the top combi, weg er mee!
maar ... laten we haar wel een kans geven Toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eensch met jou..morgen die Lieke van Lexmond die het mag presenteren.
Van GTST bedoel je Ole? Dat wordt naar boulevard uitgezonden of naar het RTL nieuws.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:51 schreef Ole het volgende:
[..]
maar ... laten we haar wel een kans geven Toch?
Ik vind haar wel 'het buurmeisje'
we zien wel
Dat weet ik toch, Haai. Ik heb 't alleen even opgezocht zodat we 't zeker wisten. Je leek een beetje te twijfelenquote:
Ben ik niet hoor sippigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:35 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat weet ik toch, Haai. Ik heb 't alleen even opgezocht zodat we 't zeker wisten. Je leek een beetje te twijfelen
Niet zo sippig
En wát hij zegt liegtie ook nog, ook in Shownieuws: Regilio Tuur loog toen hij vertelde gewonden vliegtuigcrash New York uit de rivier te hebben gehaald!. Zijonline "Hij was bij Columbus Circle 60st west side. Dat is een overdekte winkel/kantoor center etc, meldt een in New York wonende Nederlander die Tuur tegen het lijf liep!"quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom vragen ze dat van dat vliegtuig aan Regilio, die gast kan nieteens normaal praten.
Voor het eerst sinds hij bij boulevard werkt volgens Winstonquote:
Ja vreselijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ken dr niet zo goed, is ze zo erg?
Nee héquote:Op maandag 26 januari 2009 23:33 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel !
Giel had vanochtend de primeur!
Dyanne Beekman gaat RTL Boulevard presenteren.
Link
Wat vinden jullie hiervan?
Ja eensquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:04 schreef Ole het volgende:
wat een zeikwijf die Vera mann
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:36 schreef tong80 het volgende:
Vera Man is lelijk.
Die moet blij zijn dat we haar accepteren
In een muscial moet je knap zijn qua uiterlijuk als je de leading rol speelt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:44 schreef Suko het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Neu, Jack is een 'lekkere' jongen....Maar goed, zoals ze zelf zei, kan haar niks schelen als ze de komende 20jr niet meer gevraagd wordt, werk zat (nu met Arjan Ederveen), maar eigenlijk denk ik dat ze stiekem wel waardering krijgt, zij heeft het tenminste durven zeggen, goed zo.
Net zo domquote:
Ze is niet lelijk ...maar haar stem klinkt als van een 14 jarigequote:Op maandag 2 februari 2009 19:16 schreef Xenomaniac het volgende:
Tering, die Veenstra. Ze klinkt echt als een mongool.
Hij mag niet in Mama Mia spelen..anders doet Lone van Roozendaal niet mee in Mama Mia! Daarom was Vera Mann tegen dat Jack in musical gaat spelen om haar collega Lone te helpen.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef Ole het volgende:
Als Kate moss gaat acteren, kan Jack wel in een musical toch?
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij mag niet in Mama Mia spelen..anders doet Lone van Roozendaal niet mee in Mama Mia! Daarom was Vera Mann tegen dat Jack in musical gaat spelen om haar collega Lone te helpen.
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij mag niet in Mama Mia spelen..anders doet Lone van Roozendaal niet mee in Mama Mia! Daarom was Vera Mann tegen dat Jack in musical gaat spelen om haar collega Lone te helpen.
quote:'Vera Mann wipt Jack van Gelder uit Mamma Mia'
Amsterdam - Vorige week reageerde Vera Mann als door een wesp gestoken toen bekend werd dat Jack van Gelder ook in de race was voor een rol in de musical mamma Mia. De musicaldiva liet weten het belachelijk te vinden dat een Studio Sport verslaggever een grote rol in een musical gaat spelen alleen om bezoekers te trekken. "Musical is echt wel iets meer dan even ene kostuumpje aantrekken hoor. Het is een echt vak", aldus een boze Mann in RTL Boulevard. Jack van Gelder gaat de rol van herbergier Thénardier spelen in musical 'Les Miserables'.
Deze week laat Vera Mann aan RTL Boulevard weten dat ze zo geërgerd reageerde om haar collega Lone van Roosendaalbij te vallen. Die zou in Mamma Mia de rol van Donna gaan vertolken maar gaf te kennen niet met Van Gelder samen te willen werken. "Als hij in de musical te zien zal zijn ben ik weg" was haar reactie aldus Vera Mann.
Mann had succes met haar actie want vrijdag is bekend gemaakt dat Jack van Gelder geen rol in Mamma Mia krijgt.
quote:
Dat is zo, maar schijnheilig is het wel. Afijn, de waarheid komt mettertijd wel boven, kort geding of niet. Iets eerder dreigde zo ook al met een kort geding, want zij en Galjaard hadden alleen een 'werkoverleg.' Keep dreaming Wendy, wij 'geloven' je, heus.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:00 schreef Ole het volgende:
Ja maar dat kan ie niet maken, want het gaat over zijn collega Wendy, en zijn baas Erland.
Dan moet hij toch liever doen dan anders.
Oja, ook dat nog! Morgen schijnt het kort geding al te dienen, manager Frank Wisse: "Hij eist correctie op de site en een schadevergoeding van 100.000 euro." Bronquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:28 schreef Ole het volgende:
En vergeet ook de weken voor het afgelaste huwelijk niet!
Zeg doe niet zo achterdochtigquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:56 schreef Suko het volgende:
Maar ja, wie zegt dat het niet zo is, dat ze niet met Oelewapper in de koffer is gedoken, Verlinde had wel even mogen aanhalen dat Wendy eerst had gelogen dat ze niks had met Galjaard, iets wat later wel zo bleek te zijn. Wie gelooft haar nog....
Goed lezen HB-tje, Ik meld alleen dat 'onze Wendy' eerder wel-ware feitjes ontkende dus haar geloofwaardigheid is te verwaarlozen. Typisch Suko? Heerlijk, heeft wel iets unieks, thxquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeg doe niet zo achterdochtigDurf jij te zeggen dat Reinout en Wendy iets met elkaar te hebben..Typisch Suko weer
Dus jij gelooft ''Geen stijl.nl'' triest van je..
Ja en ?quote:
Paul=Van Lotje getikt.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:33 schreef Paul het volgende:
Ik snap jullie niet
Albert= RTL boulevard
Net als Matthijs van Nieuwkerk = DWDD
Carlo en Irene zijn Telekids
Ik bedoel te zeggen dat Albert bij het programma hoort dus niet weg magquote:Op maandag 9 februari 2009 00:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Paul=Van Lotje getikt.
Wat is je punt?
quote:Beau nog steeds woedend op Albert
11 februari 2009
Beau van Erven Dorens wil ‘nooit meer iets te maken hebben’ met Albert Verlinde. Dit vertelt de presentator in de nieuwste editie van het blad JFK. Sinds Albert in RTL Boulevard Beau beschuldigde van plagiaat met zijn debuutroman ‘Pijn’, heeft de presentator en schrijver het helemaal gehad met Verlinde.
Zijn uitspraken in JFK liegen er niet om: “Het was een klassieke dolkstoot in de rug, van mensen waarvan je denkt dat het je vrienden zijn...,” aldus Beau over Albert. En over de bespreking van zijn roman in Boulevard: “Om dat zo verkracht te zien worden door zo’n ongelooflijke klootzak met een verhaal dat ook nog eens elke grond van waarheid mist...”.
Smaken verschillen héquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:03 schreef Natalie het volgende:
Vind 't best cute; Vlinder.
We noemen kinderen ook Roos of Margriet, dus waarom geen Vlinder?
Ik was bij mijn broer en de TV stond aan zonder geluid. We lagen allemaal in een deuk.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
John vd Heuvel met die Mickey-oren net!
Blijft leuk.quote:
Dat stemmetje, dat gegiechel, nou ja, was toch al niks meer, gaat nergens over.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:27 schreef borisz het volgende:
Ole kan je niet even op Lieke van Lexmond gaan zitten ?
Wat een dom mens is dat zeg
graagquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:27 schreef borisz het volgende:
Ole kan je niet even op Lieke van Lexmond gaan zitten ?
Wat een dom mens is dat zeg
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:34 schreef Suko het volgende:
Slaat op voorhoofd...pats! Tuurlijk, extra PR voor haar programma, desnoods via dat poot.
Je moet er toch niet aan denken dat ze haar andere middenvoetsbeentje breekt, godsklere, Joop van Tellingen heeft al in de bosjes plaatsgenomen, oh nee, ze komt zelf mee, ik trek het niet meer.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:36 schreef Ole het volgende:
[..]
![]()
maar heb het zelfs ook op NU.NL zien staan. Wat er tegenwoordig al als 'nieuws' gezien wordt
Oh zo heet ze.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
Renate Verbaan, voegt echt niks toe aan het programma
Het is een klein wereldje, dat RTL.quote:
Bronquote:Winston Gerschtanowitz en Albert Verlinde gaan vrijdagavond mogelijk een extra editie van RTL Boulevard presente- ren na het verslag van de herdenking van de slachtoffers tijdens Koninginnedag Apeldoorn. Dat vertelde Albert Verlinde donderdagmorgen op Q-Music. “Er wordt gesproken om eventueel een extra Boulevard uit te zenden na afloop van de herdenkingsdienst“, laat Verlinde weten. “RTL Boulevard loopt morgenavond echter wel tegen een probleem aan met de royaltydeskundigen.”
Op vrijdag is normaliter altijd een royaltydeskundige aanwezig in RTL Boulevard. Dat zou vrijdag wel eens anders kunnen zijn. “Alledrie, Peter van der Vorst, Marc van der Linden en Sandra Schuurhof, willen bij die bijeenkomst zijn. Sandra voor het RTL Nieuws, maar Peter en Marc omdat ze nog steeds veel problemen hebben met wat er vorige week gebeurd is. Zij willen er voor zichzelf bij zijn.”
Verlinde besluit: “Het wordt een merkwaardige uitzending.“
Ik had het over de bewijzen van het rechts-extremisme van Karst Tates.quote:
Kan een kern van waarheid inzittenquote:Op woensdag 13 mei 2009 07:07 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik had het over de bewijzen van het rechts-extremisme van Karst Tates.
Daarvoor kijk ikquote:
Wie wel ?quote:
Eeeeeeeehhhhhhhhhhquote:
En ze gingen er van uit dat iedereen Renate kent.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef Bostonian het volgende:
Lief hoe Winston Renate ten huwelijk heeft gevraagd.
Dat was heel lief van Winston..ze zijn een leuk stel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef Bostonian het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat ze allang waren getrouwd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef Bostonian het volgende:
Jij kijkt toch ook Wie is de mol?quote:
Ik kijk dat nooit maar toch ken ik haar.quote:
Dit jaar niet. Er was steeds voetballen op Ned-3quote:
Wacht maar tot ze zelf aan de beurt komenbquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
Wat een huichelaars op het einde vandaag.
'Het blijven jonge mensen die het leven nog moeten ontdekken en alle rust verdienen.'
Hij veegde zijn eigen straatje schoon door te laten horen dat Kopspijkers, of hoe dat VARA radioprogramma ook heet, veel erger was.quote:
Ja zo kun je ook bekijken..Maar ik heb het zaterdag bij kopspijkers ook gehoord. Is toch niet netjes van de VARA om de koningin te gebruiken ivm de breuk van die Jan en Yolanthe.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:52 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hij veegde zijn eigen straatje schoon door te laten horen dat Kopspijkers, of hoe dat VARA radioprogramma ook heet, veel erger was.
Hebben ze Bea anaal genomen ?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja zo kun je ook bekijken..Maar ik heb het zaterdag bij kopspijkers ook gehoord. Is toch niet netjes van de VARA om de koningin te gebruiken ivm de breuk van die Jan en Yolanthe.
Nee, ze lieten haar koninginnedag speech horen ivm Jan & Yo.quote:
Hij begon als pannellid bij Sonja Barend.quote:Op zondag 7 juni 2009 05:57 schreef F04 het volgende:
Humberto is ook echt multifunctioneel hé. Kan het me nog scherp voor de geest halen toen hij het Journaal presenteerde. Pure nostalgie toen.
Bron: Telegraaf.quote:Peter van der Vorst maakt plaats voor Michael Jackson van onze redactie
AMSTERDAM - In plaats van Van der Vorst ziet Sterren is er bij RTL 4 vanavond een extra uitzending van RTL Boulevard rondom Michael Jackson.
De extra uitzending start rond 22.00 uur en is tussen de halve finale en de uitslag van Dancing with the Stars te zien. Ook de reguliere RTL Boulevard staat volledig in het teken van het overlijden van de 'King of Pop'.
Onsmakelijk en respectloosquote:En dan nog even de walgelijke foto van een dode MJ laten zien![]()
Wat moeten we daar nou weer mee.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Chantal Janzen presenteert vanavond RTL Boulevard
Chantal Janzen presenteert deze avond eenmalig RTL Boulevard. Dat heeft RTL Boulevard vandaag bekendgemaakt. De AVRO-presentatrice vervangt Winston Gerschtanowitz, die een vrije dag heeft. Chantal Janzen begint volgende week, samen met komediant Ruben Nicolaï, aan de opnames van het nieuwe AVRO-programma Wie is mijn ex?. In dat programma moet een panel, met daarin onder meer Boulevard-deskundige Fiona Hering, raden welke ex daadwerkelijk van een kandidaat is geweest.
Bron
Chantalquote:Op maandag 13 juli 2009 11:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Chantal Janzen presenteert vanavond RTL Boulevard
Chantal Janzen presenteert deze avond eenmalig RTL Boulevard. Dat heeft RTL Boulevard vandaag bekendgemaakt. De AVRO-presentatrice vervangt Winston Gerschtanowitz, die een vrije dag heeft. Chantal Janzen begint volgende week, samen met komediant Ruben Nicolaï, aan de opnames van het nieuwe AVRO-programma Wie is mijn ex?. In dat programma moet een panel, met daarin onder meer Boulevard-deskundige Fiona Hering, raden welke ex daadwerkelijk van een kandidaat is geweest.
Bron
Dat is ze zeker, tof..Als musicalster is ze ook erg goedquote:Op maandag 13 juli 2009 13:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Chantal![]()
![]()
Die is tof. Kan ik altijd wel om lachen.
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Chantal![]()
![]()
Die is tof. Kan ik altijd wel om lachen.
En wederom weerquote:Op maandag 13 juli 2009 18:47 schreef RaymanNL het volgende:
Wat doet ze leuk heh
Ze zei wat ik dacht over het snelle praten van Fiona
Ben jij nou een modjequote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mooi. Kan ze niet ook die Tan even besmetten, ook daar ben ik graag van verlost.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mooi. Kan ze niet ook die Tan even besmetten, ook daar ben ik graag van verlost.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]. Ik vind Humbertje hartstikke leuk
!
Moeten modjes Humberto dan goed vindenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben jij nou een modjeHumberto doet toch goed
quote:Humberto Tan lacht om pedo
van onze redactie
AMSTERDAM - Humberto Tan vond het leuk om op televisie een grap te maken over een pedofiele zwemleraar.
De presentator reageerde tijdens de uitzending van RTL Boulevard op een verhaal van Fiona Hering over de fotograaf van de Pirelli-kalender, die zijn zaakje graag in meloenen of kokosnoten zou hangen.
Hierop reageerde Humberto door te vragen of de man soms zwemleraar was, waarna er flink werd gelachen. Humberto, vader van drie kinderen, doelde naar alle waarschijnlijkheid op de ontuchtzaak in Brabant rond een pedofiele zwemleraar.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:59 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Moeten modjes Humberto dan goed vinden![]()
Ik vind hem gewoon niet léuk! Hij is niet grappig noch gevat, en hij heeft een accent alsof hij nog maar net 2 jaar in Nederland is.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hou mij erbuiten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Hij heeft een beetje zoals je het noemt, een 'vaste tong'. Het lijkt net alsof zijn tong bij spreken niet beweeglijk genoeg is. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Ik hoor het wel vaker bij mensen. Het lijkt alsof de tong een beetje op slot zit.
Dat, en ook naar is zijn: ´Goede´aafejnt´quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hou mij erbuiten.
Maar ik zeg al jaren dat ie een spraakgebrek heeft. Hij kan de S niet uitspreken.
Is vervelend voor een verslaggever.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hou mij erbuiten.
Maar ik zeg al jaren dat ie een spraakgebrek heeft. Hij kan de S niet uitspreken.
Is vervelend voor een verslaggever.
Onno zijn man doet namens hem aangifte en hemzelf.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:48 schreef Rianne84 het volgende:
hypocriete kwalbert zegt niets over zijn aangifte
Nu je het zegt jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:48 schreef Rianne84 het volgende:
hypocriete kwalbert zegt niets over zijn aangifte
quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Onno zijn man doet namens hem aangifte en hemzelf.
quote:Albert Verlinde heeft donderdag namens hemzelf en zijn man, VVD-politicus Onno Hoes, bij de politie aangifte gedaan van inbreuk op hun privacy.
Ok.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat kan ook..Maar dat stond in Onno's twitter dat hij aangifte zal doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |