Paul=Van Lotje getikt.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:33 schreef Paul het volgende:
Ik snap jullie niet
Albert= RTL boulevard
Net als Matthijs van Nieuwkerk = DWDD
Carlo en Irene zijn Telekids
Ik bedoel te zeggen dat Albert bij het programma hoort dus niet weg magquote:Op maandag 9 februari 2009 00:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Paul=Van Lotje getikt.
Wat is je punt?
quote:Beau nog steeds woedend op Albert
11 februari 2009
Beau van Erven Dorens wil ‘nooit meer iets te maken hebben’ met Albert Verlinde. Dit vertelt de presentator in de nieuwste editie van het blad JFK. Sinds Albert in RTL Boulevard Beau beschuldigde van plagiaat met zijn debuutroman ‘Pijn’, heeft de presentator en schrijver het helemaal gehad met Verlinde.
Zijn uitspraken in JFK liegen er niet om: “Het was een klassieke dolkstoot in de rug, van mensen waarvan je denkt dat het je vrienden zijn...,” aldus Beau over Albert. En over de bespreking van zijn roman in Boulevard: “Om dat zo verkracht te zien worden door zo’n ongelooflijke klootzak met een verhaal dat ook nog eens elke grond van waarheid mist...”.
Smaken verschillen héquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:03 schreef Natalie het volgende:
Vind 't best cute; Vlinder.
We noemen kinderen ook Roos of Margriet, dus waarom geen Vlinder?
Ik was bij mijn broer en de TV stond aan zonder geluid. We lagen allemaal in een deuk.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
John vd Heuvel met die Mickey-oren net!
Blijft leuk.quote:
Dat stemmetje, dat gegiechel, nou ja, was toch al niks meer, gaat nergens over.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:27 schreef borisz het volgende:
Ole kan je niet even op Lieke van Lexmond gaan zitten ?
Wat een dom mens is dat zeg
graagquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:27 schreef borisz het volgende:
Ole kan je niet even op Lieke van Lexmond gaan zitten ?
Wat een dom mens is dat zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |