quote:Op woensdag 15 april 2009 19:34 schreef Suko het volgende:
Slaat op voorhoofd...pats! Tuurlijk, extra PR voor haar programma, desnoods via dat poot.
Je moet er toch niet aan denken dat ze haar andere middenvoetsbeentje breekt, godsklere, Joop van Tellingen heeft al in de bosjes plaatsgenomen, oh nee, ze komt zelf mee, ik trek het niet meer.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:36 schreef Ole het volgende:
[..]
![]()
maar heb het zelfs ook op NU.NL zien staan. Wat er tegenwoordig al als 'nieuws' gezien wordt
Oh zo heet ze.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
Renate Verbaan, voegt echt niks toe aan het programma
Het is een klein wereldje, dat RTL.quote:
Bronquote:Winston Gerschtanowitz en Albert Verlinde gaan vrijdagavond mogelijk een extra editie van RTL Boulevard presente- ren na het verslag van de herdenking van de slachtoffers tijdens Koninginnedag Apeldoorn. Dat vertelde Albert Verlinde donderdagmorgen op Q-Music. “Er wordt gesproken om eventueel een extra Boulevard uit te zenden na afloop van de herdenkingsdienst“, laat Verlinde weten. “RTL Boulevard loopt morgenavond echter wel tegen een probleem aan met de royaltydeskundigen.”
Op vrijdag is normaliter altijd een royaltydeskundige aanwezig in RTL Boulevard. Dat zou vrijdag wel eens anders kunnen zijn. “Alledrie, Peter van der Vorst, Marc van der Linden en Sandra Schuurhof, willen bij die bijeenkomst zijn. Sandra voor het RTL Nieuws, maar Peter en Marc omdat ze nog steeds veel problemen hebben met wat er vorige week gebeurd is. Zij willen er voor zichzelf bij zijn.”
Verlinde besluit: “Het wordt een merkwaardige uitzending.“
Ik had het over de bewijzen van het rechts-extremisme van Karst Tates.quote:
Kan een kern van waarheid inzittenquote:Op woensdag 13 mei 2009 07:07 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik had het over de bewijzen van het rechts-extremisme van Karst Tates.
Daarvoor kijk ikquote:
Wie wel ?quote:
Eeeeeeeehhhhhhhhhhquote:
En ze gingen er van uit dat iedereen Renate kent.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef Bostonian het volgende:
Lief hoe Winston Renate ten huwelijk heeft gevraagd.
Dat was heel lief van Winston..ze zijn een leuk stel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef Bostonian het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat ze allang waren getrouwd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef Bostonian het volgende:
Jij kijkt toch ook Wie is de mol?quote:
Ik kijk dat nooit maar toch ken ik haar.quote:
Dit jaar niet. Er was steeds voetballen op Ned-3quote:
Wacht maar tot ze zelf aan de beurt komenbquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
Wat een huichelaars op het einde vandaag.
'Het blijven jonge mensen die het leven nog moeten ontdekken en alle rust verdienen.'
Hij veegde zijn eigen straatje schoon door te laten horen dat Kopspijkers, of hoe dat VARA radioprogramma ook heet, veel erger was.quote:
Ja zo kun je ook bekijken..Maar ik heb het zaterdag bij kopspijkers ook gehoord. Is toch niet netjes van de VARA om de koningin te gebruiken ivm de breuk van die Jan en Yolanthe.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:52 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hij veegde zijn eigen straatje schoon door te laten horen dat Kopspijkers, of hoe dat VARA radioprogramma ook heet, veel erger was.
Hebben ze Bea anaal genomen ?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja zo kun je ook bekijken..Maar ik heb het zaterdag bij kopspijkers ook gehoord. Is toch niet netjes van de VARA om de koningin te gebruiken ivm de breuk van die Jan en Yolanthe.
Nee, ze lieten haar koninginnedag speech horen ivm Jan & Yo.quote:
Hij begon als pannellid bij Sonja Barend.quote:Op zondag 7 juni 2009 05:57 schreef F04 het volgende:
Humberto is ook echt multifunctioneel hé. Kan het me nog scherp voor de geest halen toen hij het Journaal presenteerde. Pure nostalgie toen.
Bron: Telegraaf.quote:Peter van der Vorst maakt plaats voor Michael Jackson van onze redactie
AMSTERDAM - In plaats van Van der Vorst ziet Sterren is er bij RTL 4 vanavond een extra uitzending van RTL Boulevard rondom Michael Jackson.
De extra uitzending start rond 22.00 uur en is tussen de halve finale en de uitslag van Dancing with the Stars te zien. Ook de reguliere RTL Boulevard staat volledig in het teken van het overlijden van de 'King of Pop'.
Onsmakelijk en respectloosquote:En dan nog even de walgelijke foto van een dode MJ laten zien![]()
Wat moeten we daar nou weer mee.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Chantal Janzen presenteert vanavond RTL Boulevard
Chantal Janzen presenteert deze avond eenmalig RTL Boulevard. Dat heeft RTL Boulevard vandaag bekendgemaakt. De AVRO-presentatrice vervangt Winston Gerschtanowitz, die een vrije dag heeft. Chantal Janzen begint volgende week, samen met komediant Ruben Nicolaï, aan de opnames van het nieuwe AVRO-programma Wie is mijn ex?. In dat programma moet een panel, met daarin onder meer Boulevard-deskundige Fiona Hering, raden welke ex daadwerkelijk van een kandidaat is geweest.
Bron
Chantalquote:Op maandag 13 juli 2009 11:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Chantal Janzen presenteert vanavond RTL Boulevard
Chantal Janzen presenteert deze avond eenmalig RTL Boulevard. Dat heeft RTL Boulevard vandaag bekendgemaakt. De AVRO-presentatrice vervangt Winston Gerschtanowitz, die een vrije dag heeft. Chantal Janzen begint volgende week, samen met komediant Ruben Nicolaï, aan de opnames van het nieuwe AVRO-programma Wie is mijn ex?. In dat programma moet een panel, met daarin onder meer Boulevard-deskundige Fiona Hering, raden welke ex daadwerkelijk van een kandidaat is geweest.
Bron
Dat is ze zeker, tof..Als musicalster is ze ook erg goedquote:Op maandag 13 juli 2009 13:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Chantal![]()
![]()
Die is tof. Kan ik altijd wel om lachen.
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Chantal![]()
![]()
Die is tof. Kan ik altijd wel om lachen.
En wederom weerquote:Op maandag 13 juli 2009 18:47 schreef RaymanNL het volgende:
Wat doet ze leuk heh
Ze zei wat ik dacht over het snelle praten van Fiona
Ben jij nou een modjequote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mooi. Kan ze niet ook die Tan even besmetten, ook daar ben ik graag van verlost.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mooi. Kan ze niet ook die Tan even besmetten, ook daar ben ik graag van verlost.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]. Ik vind Humbertje hartstikke leuk
!
Moeten modjes Humberto dan goed vindenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben jij nou een modjeHumberto doet toch goed
quote:Humberto Tan lacht om pedo
van onze redactie
AMSTERDAM - Humberto Tan vond het leuk om op televisie een grap te maken over een pedofiele zwemleraar.
De presentator reageerde tijdens de uitzending van RTL Boulevard op een verhaal van Fiona Hering over de fotograaf van de Pirelli-kalender, die zijn zaakje graag in meloenen of kokosnoten zou hangen.
Hierop reageerde Humberto door te vragen of de man soms zwemleraar was, waarna er flink werd gelachen. Humberto, vader van drie kinderen, doelde naar alle waarschijnlijkheid op de ontuchtzaak in Brabant rond een pedofiele zwemleraar.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:59 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Moeten modjes Humberto dan goed vinden![]()
Ik vind hem gewoon niet léuk! Hij is niet grappig noch gevat, en hij heeft een accent alsof hij nog maar net 2 jaar in Nederland is.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hou mij erbuiten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Hij heeft een beetje zoals je het noemt, een 'vaste tong'. Het lijkt net alsof zijn tong bij spreken niet beweeglijk genoeg is. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Ik hoor het wel vaker bij mensen. Het lijkt alsof de tong een beetje op slot zit.
Dat, en ook naar is zijn: ´Goede´aafejnt´quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hou mij erbuiten.
Maar ik zeg al jaren dat ie een spraakgebrek heeft. Hij kan de S niet uitspreken.
Is vervelend voor een verslaggever.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hou mij erbuiten.
Maar ik zeg al jaren dat ie een spraakgebrek heeft. Hij kan de S niet uitspreken.
Is vervelend voor een verslaggever.
Onno zijn man doet namens hem aangifte en hemzelf.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:48 schreef Rianne84 het volgende:
hypocriete kwalbert zegt niets over zijn aangifte
Nu je het zegt jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:48 schreef Rianne84 het volgende:
hypocriete kwalbert zegt niets over zijn aangifte
quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Onno zijn man doet namens hem aangifte en hemzelf.
quote:Albert Verlinde heeft donderdag namens hemzelf en zijn man, VVD-politicus Onno Hoes, bij de politie aangifte gedaan van inbreuk op hun privacy.
Ok.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat kan ook..Maar dat stond in Onno's twitter dat hij aangifte zal doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |