Daarvoor kijk ikquote:
Wie wel ?quote:
Eeeeeeeehhhhhhhhhhquote:
En ze gingen er van uit dat iedereen Renate kent.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef Bostonian het volgende:
Lief hoe Winston Renate ten huwelijk heeft gevraagd.
Dat was heel lief van Winston..ze zijn een leuk stel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef Bostonian het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat ze allang waren getrouwd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef Bostonian het volgende:
Jij kijkt toch ook Wie is de mol?quote:
Ik kijk dat nooit maar toch ken ik haar.quote:
Dit jaar niet. Er was steeds voetballen op Ned-3quote:
Wacht maar tot ze zelf aan de beurt komenbquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
Wat een huichelaars op het einde vandaag.
'Het blijven jonge mensen die het leven nog moeten ontdekken en alle rust verdienen.'
Hij veegde zijn eigen straatje schoon door te laten horen dat Kopspijkers, of hoe dat VARA radioprogramma ook heet, veel erger was.quote:
Ja zo kun je ook bekijken..Maar ik heb het zaterdag bij kopspijkers ook gehoord. Is toch niet netjes van de VARA om de koningin te gebruiken ivm de breuk van die Jan en Yolanthe.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:52 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hij veegde zijn eigen straatje schoon door te laten horen dat Kopspijkers, of hoe dat VARA radioprogramma ook heet, veel erger was.
Hebben ze Bea anaal genomen ?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja zo kun je ook bekijken..Maar ik heb het zaterdag bij kopspijkers ook gehoord. Is toch niet netjes van de VARA om de koningin te gebruiken ivm de breuk van die Jan en Yolanthe.
Nee, ze lieten haar koninginnedag speech horen ivm Jan & Yo.quote:
Hij begon als pannellid bij Sonja Barend.quote:Op zondag 7 juni 2009 05:57 schreef F04 het volgende:
Humberto is ook echt multifunctioneel hé. Kan het me nog scherp voor de geest halen toen hij het Journaal presenteerde. Pure nostalgie toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |