Bron: Telegraaf.quote:Peter van der Vorst maakt plaats voor Michael Jackson van onze redactie
AMSTERDAM - In plaats van Van der Vorst ziet Sterren is er bij RTL 4 vanavond een extra uitzending van RTL Boulevard rondom Michael Jackson.
De extra uitzending start rond 22.00 uur en is tussen de halve finale en de uitslag van Dancing with the Stars te zien. Ook de reguliere RTL Boulevard staat volledig in het teken van het overlijden van de 'King of Pop'.
Onsmakelijk en respectloosquote:En dan nog even de walgelijke foto van een dode MJ laten zien![]()
Wat moeten we daar nou weer mee.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Chantal Janzen presenteert vanavond RTL Boulevard
Chantal Janzen presenteert deze avond eenmalig RTL Boulevard. Dat heeft RTL Boulevard vandaag bekendgemaakt. De AVRO-presentatrice vervangt Winston Gerschtanowitz, die een vrije dag heeft. Chantal Janzen begint volgende week, samen met komediant Ruben Nicolaï, aan de opnames van het nieuwe AVRO-programma Wie is mijn ex?. In dat programma moet een panel, met daarin onder meer Boulevard-deskundige Fiona Hering, raden welke ex daadwerkelijk van een kandidaat is geweest.
Bron
Chantalquote:Op maandag 13 juli 2009 11:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Chantal Janzen presenteert vanavond RTL Boulevard
Chantal Janzen presenteert deze avond eenmalig RTL Boulevard. Dat heeft RTL Boulevard vandaag bekendgemaakt. De AVRO-presentatrice vervangt Winston Gerschtanowitz, die een vrije dag heeft. Chantal Janzen begint volgende week, samen met komediant Ruben Nicolaï, aan de opnames van het nieuwe AVRO-programma Wie is mijn ex?. In dat programma moet een panel, met daarin onder meer Boulevard-deskundige Fiona Hering, raden welke ex daadwerkelijk van een kandidaat is geweest.
Bron
Dat is ze zeker, tof..Als musicalster is ze ook erg goedquote:Op maandag 13 juli 2009 13:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Chantal![]()
![]()
Die is tof. Kan ik altijd wel om lachen.
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Chantal![]()
![]()
Die is tof. Kan ik altijd wel om lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |