En wederom weerquote:Op maandag 13 juli 2009 18:47 schreef RaymanNL het volgende:
Wat doet ze leuk heh
Ze zei wat ik dacht over het snelle praten van Fiona
Ben jij nou een modjequote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mooi. Kan ze niet ook die Tan even besmetten, ook daar ben ik graag van verlost.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mooi. Kan ze niet ook die Tan even besmetten, ook daar ben ik graag van verlost.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]. Ik vind Humbertje hartstikke leuk
!
Moeten modjes Humberto dan goed vindenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben jij nou een modjeHumberto doet toch goed
quote:Humberto Tan lacht om pedo
van onze redactie
AMSTERDAM - Humberto Tan vond het leuk om op televisie een grap te maken over een pedofiele zwemleraar.
De presentator reageerde tijdens de uitzending van RTL Boulevard op een verhaal van Fiona Hering over de fotograaf van de Pirelli-kalender, die zijn zaakje graag in meloenen of kokosnoten zou hangen.
Hierop reageerde Humberto door te vragen of de man soms zwemleraar was, waarna er flink werd gelachen. Humberto, vader van drie kinderen, doelde naar alle waarschijnlijkheid op de ontuchtzaak in Brabant rond een pedofiele zwemleraar.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:59 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Moeten modjes Humberto dan goed vinden![]()
Ik vind hem gewoon niet léuk! Hij is niet grappig noch gevat, en hij heeft een accent alsof hij nog maar net 2 jaar in Nederland is.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hou mij erbuiten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Hij heeft een beetje zoals je het noemt, een 'vaste tong'. Het lijkt net alsof zijn tong bij spreken niet beweeglijk genoeg is. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Ik hoor het wel vaker bij mensen. Het lijkt alsof de tong een beetje op slot zit.
Dat, en ook naar is zijn: ´Goede´aafejnt´quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hou mij erbuiten.
Maar ik zeg al jaren dat ie een spraakgebrek heeft. Hij kan de S niet uitspreken.
Is vervelend voor een verslaggever.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hou mij erbuiten.
Maar ik zeg al jaren dat ie een spraakgebrek heeft. Hij kan de S niet uitspreken.
Is vervelend voor een verslaggever.
Onno zijn man doet namens hem aangifte en hemzelf.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:48 schreef Rianne84 het volgende:
hypocriete kwalbert zegt niets over zijn aangifte
Nu je het zegt jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:48 schreef Rianne84 het volgende:
hypocriete kwalbert zegt niets over zijn aangifte
quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Onno zijn man doet namens hem aangifte en hemzelf.
quote:Albert Verlinde heeft donderdag namens hemzelf en zijn man, VVD-politicus Onno Hoes, bij de politie aangifte gedaan van inbreuk op hun privacy.
Ok.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat kan ook..Maar dat stond in Onno's twitter dat hij aangifte zal doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |