Ziezo, de enige wijze woorden in deze...quote:Op donderdag 27 november 2008 21:10 schreef Haaibaaike het volgende:
>knip<
Ook Sinterklaas laat van zich horen, hij vindt de ophef niet echt nodig. Hij komt dan ook met een wijsheid uit een bekend Sinterklaaslied: "Makkers staakt uw wild geraas."
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:42 schreef Suko het volgende:
[..]
Ziezo, de enige wijze woorden in deze...
Wat zal dit een klap in haar gezicht zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
ik koop de dvd van Sonja ook nietWas destijds een goed programma die ze maakte in al die jaren!
Maar ik hoef geen dvd.
Ja héquote:Op maandag 8 december 2008 23:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat zal dit een klap in haar gezicht zijn.
quote:Op maandag 8 december 2008 23:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat zal dit een klap in haar gezicht zijn.
De Vries moet zijn bek houden, hij is de grootste mediahoer. Kuch!!!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:22 schreef Suko het volgende:
Zo is dat Peter R de Vries, die reageerde op het uitkomen van die dvd-box van Sonja Barend. (ze was ook al te zien in DWDD) Hij stelde dat ze altijd wat minachtend sprak over de commerciële tv maar dan wel nu haar praatje hield in Boulevard om die dvd te promoten. (in woorden van gelijke strekking) Albert was not amused.Ik vraag me trouwens af hoeveel van die ouwe BN-ers de komende tijd hun leven op dvd komen promoten, programma's genoeg....sjucht.
De Vries is nooit vies geweest van commerciële tv, heeft hij ook nooit onder stoelen of banken gestoken, Sonja Barend heeft er niks mee maar dan wel weer een interviewtje aan Boulevard geven nav het uitkomen van haar dvd. Dáár doelde de Vries op, dat is hypocriet. Zo is dat!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De Vries moet zijn bek houden, hij is de grootste mediahoer. Kuch!!!!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De Vries moet zijn bek houden, hij is de grootste mediahoer. Kuch!!!!
Ach, ze is er al mee gestopt (host op tv), en ik vind dit minder erg. Ze zal er ook wel voor gevraagd worden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:18 schreef Suko het volgende:
[..]
De Vries is nooit vies geweest van commerciële tv, heeft hij ook nooit onder stoelen of banken gestoken, Sonja Barend heeft er niks mee maar dan wel weer een interviewtje aan Boulevard geven nav het uitkomen van haar dvd. Dáár doelde de Vries op, dat is hypocriet. Zo is dat!
Nou inderdaad zeg, elke andere zender is nu ff beter. Joling én Gordon, tv-pest.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:47 schreef borisz het volgende:
Kunnen ze trouwens Gordon een enkeltje Zuid-Afrika geven trouwens ?
Win-Win situatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |