Ik vind hem zo'n hork,alsof ie gewoon niet op z'n gemak is. Heeft ook geen humorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:23 schreef Chocolate-cake het volgende:
Ik vind Jeroen Latijnhouwers anders ook niet onaardig![]()
Albert geeft Daphne op het einde van het programma een kusquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Pakte Albert Daphne nou op d'r bek op het eind?
Op d'r wang ja, niet d'r mondquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Albert geeft Daphne op het einde van het programma een kus![]()
Dat was niet alleen vanavond, maar elke avond. Geeft Albert haar een kus !
Ik kijk elke avondquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Op d'r wang ja, niet d'r mond![]()
Maarja af en toe een flinke pakker moet natuurlijk kunnen![]()
Klopt, was mij ook al vaker opgevallen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kijk elke avondEn ze geven wel vaker een kus op de mond
![]()
Oh okee het getuigt in ieder geval wel van een goede vertrouwensband tussen die tweequote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kijk elke avondEn ze geven wel vaker een kus op de mond
![]()
Ja, zo kun je wel zeggen, dat er een goede vertrouwensband tussen die twee zitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh okee het getuigt in ieder geval wel van een goede vertrouwensband tussen die twee
Ja, ik had ook meer verwachtquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:12 schreef Natalie het volgende:
Zo heel bijzonder vond ik die 1000ste aflevering eigenlijk niet. Had er meer van verwacht.
Ik zit wel op Beau te wachten hoor. Daphne doet het leuk, maar ze evenaart nooit de cynische en grappige manier van presenteren van Beau..quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:28 schreef pberends het volgende:
Ik vraag me trouwens af wie er nog op Beau zit te wachten... Ik denk dat RTL4 'm nog niet eens terug zouden willen voor een kwart van de prijs.
Dat verzadigd toch na een tijdje. Na een tijdje kan je zelf dat cynisme nadoen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik zit wel op Beau te wachten hoor. Daphne doet het leuk, maar ze evenaart nooit de cynische en grappige manier van presenteren van Beau..
Ik wil ook liever Beauquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik zit wel op Beau te wachten hoor. Daphne doet het leuk, maar ze evenaart nooit de cynische en grappige manier van presenteren van Beau..
Vind ik niet, toen Beau wegging begon het me nog niet te vervelen hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat verzadigd toch na een tijdje. Na een tijdje kan je zelf dat cynisme nadoen.
Ja, ik vond Daphne haar nieuwe kapsel mooi staan.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Iemand toevallig plaatjes van Daphne d'r nieuwe kapsel vandaag? Haar nieuwe kapsel is wel leuk en zo wil ik het ook.
tja, het draait nu al nét iets langerquote:Op maandag 3 september 2001 18:30 schreef SunChaser het volgende:
Nou, ben benieuwd. Zal wel zoiets worden als de rode loper (brt) of Exclusief (RTL+)
Ik geef het 2 maand, dit programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |