Ik zit wel op Beau te wachten hoor. Daphne doet het leuk, maar ze evenaart nooit de cynische en grappige manier van presenteren van Beau..quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:28 schreef pberends het volgende:
Ik vraag me trouwens af wie er nog op Beau zit te wachten... Ik denk dat RTL4 'm nog niet eens terug zouden willen voor een kwart van de prijs.
Dat verzadigd toch na een tijdje. Na een tijdje kan je zelf dat cynisme nadoen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik zit wel op Beau te wachten hoor. Daphne doet het leuk, maar ze evenaart nooit de cynische en grappige manier van presenteren van Beau..
Ik wil ook liever Beauquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik zit wel op Beau te wachten hoor. Daphne doet het leuk, maar ze evenaart nooit de cynische en grappige manier van presenteren van Beau..
Vind ik niet, toen Beau wegging begon het me nog niet te vervelen hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat verzadigd toch na een tijdje. Na een tijdje kan je zelf dat cynisme nadoen.
Ja, ik vond Daphne haar nieuwe kapsel mooi staan.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Iemand toevallig plaatjes van Daphne d'r nieuwe kapsel vandaag? Haar nieuwe kapsel is wel leuk en zo wil ik het ook.
tja, het draait nu al nét iets langerquote:Op maandag 3 september 2001 18:30 schreef SunChaser het volgende:
Nou, ben benieuwd. Zal wel zoiets worden als de rode loper (brt) of Exclusief (RTL+)
Ik geef het 2 maand, dit programma.
nu ja, iig extensionsquote:
Ben je nou gewoon scheel of heb je gewoon geen smaak?quote:
dit vind ik gewoon mooierquote:Op donderdag 6 april 2006 09:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon scheel of heb je gewoon geen smaak?
[afbeelding]
Is natuurlijker wat ze eerst had.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |