quote:Gerk sluit aan bij selectie
Woensdag 4-1-2006 - Mastho
Het heeft even geduurd maar het is rond: Anatoli Gerk is officieel Twentenaar. De 21-jarige Russische schaduwspits sloot dinsdagavond na een vermoeiende reis aan bij de selectie van Rini Coolen. 's Ochtends onderging de nieuwe aanwinst in Enschede de medische keuring met goed gevolg en vervolgens tekende hij een contract voor 2,5 jaar met een optie voor nog eens 2 jaar. Daaraan voorafgaand vierde Gerk de jaarwisseling in Rusland. Na de tussenstop in Enschede en een stop in Brussel streek hij tenslotte via Barcelona neer in Mijas, alwaar Twente haar trainingskamp heeft georganiseerd. Vandaag zal Gerk zijn eerste training meemaken. We vertrouwen erop dat landgenoot Dmitri Shoukov hem alvast warm welkom heet.
volgens cziommer ligt het aan plagemanquote:Je speelde lange tijd voor Twente. Was een derde terugkeer geen optie?
,,Afgelopen zomer heb ik aangegeven bij Twente te willen blijven. Schalke, dat me al aan die club had verhuurd, beloofde mee te werken. Schalke deed Twente ook een aanbieding, maar ineens was er van Twente kant geen interesse meer. En ook onlangs zei directeur Plageman dat ze me wilden hebben. Maar opnieuw hoorde ik niks meer. Twente betekent heel veel voor mij, wat er afgelopen zomer gebeurd is deed me veel pijn."
quote:FC Twente verslaat Volendam
05-01-2006
Het oefenduel met FC Volendam heeft FC Twente vanmiddag met 4-1 winnend afgesloten. De wedstrijd werd gespeeld in het Spaanse Marbella. Afonso scoorde na rust tweemaal, nadat N’Kufo en Gakhokidze voor rust het net al wisten te vinden.
De wedstrijd werd gespeeld op het voetbalcomplex van het hotel waar FC Twente deze week in Marbella op trainingskamp is. FC Volendam verblijft in Torremelinos en beide clubs vonden elkaar voor een oefenwedstrijd.
Trainer Rini Coolen wilde iedereen speeltijd geven en koos daarom voor twee verschillende elftallen in beide helften. Hij kon niet beschikken over Sharbel Touma, die 's middags in verband met zijn blessure naar Nederland vloog en Kennedy Bakircioglu die uit voorzorg met een bovenbeenblessure toeschouwer was langs de zijnlijn. Eveneens bleef Dmitri Shoukov aan de kant met een enkelblessure, waar hij al enkele weken last van heeft.
Aan Twentse zijde speelde Anatoli Gerk zijn eerste minuten. Na een kwartier droeg hij zijn steentje bij aan de eerste treffer. Van N'Kufo kreeg hij de bal goed aangespeeld mee en vanaf de rechterkant van het veld legde Gerk de bal panklaar voor de voeten van N'Kufo, die van dichtbij de 1-0 binnentikte. Na de wedstrijd liet de Russische aanwinst weten dat hij nog niet tevreden was over zijn conditie. Daar wordt dus nog aan gewerkt. Maar in de eerste 45 minuten fleurde de Rus het duel op met enkele knappe acties. Voordat Gakhokidze de stand op 2-0 bracht, kwam Gerk aan de rechterkant goed door, maar kreeg, nadat hij door FC Volendam-doelman Van der Geest neer werd gehaald, geen strafschop van de scheidsrechter.
FC Volendam kreeg enkele mogelijkheden, maar wist pas na rust te scoren. Quasten maakte met een volley op schitterende wijze de 2-1. In een fase waarin FC Twente met een elf nieuwe spelers aantrad en Volendam beperkt wisselde. In het laatste half uur van de wedstrijd bleef Twente overeind en wist het via Afonso, tweemaal, verder uit te lopen. Een mooie opsteker in een week waarin FC Twente het trainingskamp belegde in Marbella.
FC Twente - FC Volendam 4-1 (2-0)
Scoreverloop:
16' 1-0 N’ Kufo
35' 2-0 Gakhokidze
51' 2-1 Quasten
62' 3-1 Afonso (penalty)
75' 4-1 Afonso
Opstelling FC Twente:
Eerste helft:
Boschker, Schuurman, Majstorovic, Rahim, Heubach, El Ahmadi, Gerk, Brama, Bouchiba, N'Kufo en Gakhokidze.
Tweede helft
Pasveer, Wellenberg, Zomer, Niemeyer, Loumpoutis, Touzani, El Ahmadi, Sibum, Bouchiba, Afonso en Gerritsen.
Want?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Rahim 'gewoon' in deze basis, belachelijk.
Al was de enorm saaie wedstrijd tegen [geen idee meer wie (Vitesse?)] wel één van de hoogtepunten van de carriere van Rahim, toen was die ook niet erg slecht dacht ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind hem Twente onwaardig, echt bij gebrek aan beter. Schuurman en Wellenberg stellen me nog wel meer teleur. Rahim doet eigenlijk gewoon z'n ding.
Tegen Willem 2 was dat. Was ie man van de wedstrijdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:57 schreef Merson het volgende:
[..]
Al was de enorm saaie wedstrijd tegen [geen idee meer wie (Vitesse?)] wel één van de hoogtepunten van de carriere van Rahim, toen was die ook niet erg slecht dacht ik.
Toen die de hele tijd werd toegezongen en Man van de wedstrijd werd! Hoe die na de wedstrijd uit z'n dak ging voor het vak met z'n mooie witte tanden!
Een echte FC Twente man.![]()
www.fctwente.nlquote:FC Twente heeft onlangs met RSC Anderlecht contact opgenomen over het aantrekken van de Belgische-speler Walter Bassegio. De internationale transfermarkt sluit op 31 januari en voor deze tijd wil FC Twente haar selectie nog versterken met een of meerdere spelers. Naast Bassegio besaat de kans dat Pablo Cacares voor deze periode naar Enschede.
Bron: www.vi.nlquote:Twente huurt Braziliaan Soares van Juventude
Jerônimo Daneluz Soares komt de tweede seizoenshelft op huurbasis de selectie van FC Twente versterken. De negentienjarige middenvelder komt over van het Braziliaanse Juventude, dat uitkomt in de hoogste nationale competitie.
Soares is vandaag in Enschede om de medische keuring te doorlopen. FC Twente heeft in het huurcontract een optie tot koop bedongen. Soares, die eveneens in bezit is van een Italiaans paspoort, traint mee met de eerste selectie en is per direct inzetbaar.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:36 schreef Da_JoeneZ het volgende:
Ik denk dat we winnen met 3-2 3 keer N'Kufo en 2 eigen doelpunten van Zomer![]()
Eenmaal zal dat een keer gaan lukken.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:10 schreef Zwoerd het volgende:
Tuurlijk moet Twente dit gewoon winnen, maar als je kijkt in het verleden, waar Twente ook gewoon van De Graafschap, Den Bosch, Volendam, Zwolle etc moest winnen
boeit niks. hij was ook bagger gisterquote:Op zondag 15 januari 2006 17:25 schreef Dos37 het volgende:
Jammer dat Majstro er niet bij is volgende week.
dankuquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:06 schreef Beschouw het volgende:
Alvast gefeliciteerd met de 3 ptn tegen Ajax
Shoukov is inderdaad niet de aanwinst gebleken waar Twente op hoopte. Sibum is natuurlijk geen basisspeler, daarom denk ik dat hij nu wel uit mag zien naar een nieuwe werkgever.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:01 schreef Angstgegner het volgende:
De zaak is rond met Vidarsson, denk dat dit ten koste zal gaan van Shoukov, want Sibum is in mijn ogen geen basisspeler en zal dat ook nooit worden en Shoukov hoort volgens mij ook in de hoofdmacht thuis, ondanks de paar goede wedstrijden die hij vorig seizoen na de winterstop speelde.
Als N'Kufo scoort is Maestro er als eerste bij en andersom is dat ook het geval.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:36 schreef methodmich het volgende:
Rini wil het vandaag in een gesprek als volwassen mannen gaan oplossen, aldus het AD. Ze schijnen elkaar ook niet te mogen.
idd, hier hoeft niemand zich druk over te maken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:55 schreef Merson het volgende:
[..]
Als N'Kufo scoort is Maestro er als eerste bij en andersom is dat ook het geval.
Nou ja, ik ga af op wat Coolen vandaag in de krant zei hoor. Ze liggen elkaar niet op het persoonlijke vlak, maar dat moest geen belemmering te zijn als profs met elkaar te werken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:55 schreef Merson het volgende:
[..]
Als N'Kufo scoort is Maestro er als eerste bij en andersom is dat ook het geval.
Maar het zal ook niet de eerste keer zijn dat Twente in een slechte periode opeens een wereldprestatie neerzet tegen een topploeg en ze volledig van de mat spelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:12 schreef Da_JoeneZ het volgende:
Misschien ben ik te negatief hoor maar het zou niet de eerste keer zijn dat Twente een topclub uit vorm weer in de "winning mood" helpt. uiteraard hoop ik op een mooie overwinning van onze FC uit Enschede.
10 is gerk en Vidarsson had 14.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:59 schreef methodmich het volgende:
Iemand die voor mij de rugnummers van de nieuwelingen Vidarsson, Gerk, Jerônimo en Cáceres heeft? Kon bij de Twente-site niets vinden.
Is voor http://www.footballsquads.com/holland/2005-2006/ere/twente.htm
Hij droeg vandaag ook inderdaad 14quote:
Niemeyer heeft het gisteren zeker goed gedaan in de verdediging, maar toch zie ik hem liever als stofzuiger op het middenveld.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:02 schreef Dos37 het volgende:
Ligt eraan wat ie oplevert.
Majstorovic is natuurlijk een topper. Maar gisteren was het Niemeyer Zomer 85 minuten ongelofelijk aan voetballen. Voor de toekomst lijkt dit me het centrale duo.
Daar hebben we een IJslander voor sinds kort.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:05 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Niemeyer heeft het gisteren zeker goed gedaan in de verdediging, maar toch zie ik hem liever als stofzuiger op het middenveld.
jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:15 schreef Suijk het volgende:
Crisisje?
Geen idee, voorlopig in ieder geval Jan van Staa als interim met Erik ten Hag als assistent.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:35 schreef methodmich het volgende:
Zat er dik in. Wie is favoriet om zijn stoel in te pikken?
Hans Meyer was erg populair. Op een Twenteforum zag ik iemand de combinatie Van Hanegem - Vaneburg opperenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:43 schreef methodmich het volgende:
Of een Duitser. Frank Pagelsdorf ofzo.
Zolang het maar tijdelijk is vind ik het eigenlijk wel best. Is toch de enige binnen de technische staf met een beetje ervaring.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:42 schreef tukkeronline het volgende:
blij dat Coolen weg is
Dat Van Staa het over neemt
Ik hoop eigenlijk wel dat ze snel iemand anders hebben, want in die kabouter heb ik (en volgens mij niemand) geen vertrouwen.
ja, een duitser moeten ze weer halenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:43 schreef methodmich het volgende:
Of een Duitser. Frank Pagelsdorf ofzo.
Niet van mij.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
Henri Golstein heb ik ook al gehoord!
quote:
tjee, deze week lobbyde hij op radio oost nog voor theo vonkquote:Spelersmakelaar Ton van Dalen overleden
5/2/2006 12:32
Zondagmorgen 5 februari overleed voetbalmakelaar Ton van Dalen op zestigjarige leeftijd in het ziekenhuis in Enschede. Hij was vrijdagavond tijdens een jazzconcert getroffen door een hartinfarct.
Van Dalen was de zoon van een legendarische voetbalbobo en SC Enschede-bestuurder Hennie van Dalen. Na een mislukte keeperloopbaan werd Van Dalen journalist bij de Twentsche Courant. In de jaren zeventig leverde hij zijn functie als chef sport in en ging als manager bij FC Twente aan de slag, een baan die hij tien jaar had.
Vervolgens werd hij manager van FC Groningen, voordat hij met Bob Maaskant en Henk van Ginkel World Soccer Consult stichtte en zich in de spelershandel stortte. Een paar jaar geleden werd het bedrijf verkocht, maar Van Ginkel en Van Dalen stichtten onlangs samen een nieuw bedrijf.
Ton van Dalen was ongehuwd. Voorafgaande aan de wedstrijd FC Twente-FC Utrecht zal zondagmiddag een minuut stilte in acht worden genomen.
Heubach was vandaag weer best redelijk. En Lompoutis is geblesseerdquote:Op zondag 5 februari 2006 17:51 schreef Da_JoeneZ het volgende:
Verdiend gewonnen, eindelijk de nul gehouden en weinig kansen weggegeven.
Wanneer krijgt Lompoutis eens een kans i.p.v. Heubach ?![]()
Volgens mij niet, dan verviel er ergens een plaats of wedstrijd ofzo. Tijdje terug stond er zoiets in kranten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:09 schreef Zwoerd het volgende:
Ff een vraagje; Als er 2 teams uit het linkerrijtje in de bekerfinale staat, speelt de nr 10 dan play-offs??
Volgens superanalyticus Aad de Mos is de selectie niet evenwichtig.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Play-offs nog haalbaar? Met het spelersmateriaal in m'n achterhoofd geloof ik nog in een wonder.
KENNEDY!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 00:33 schreef Merson het volgende:
Die Kennedy is een held! Die gebalde vuist bij die laatste corner.En hoe hij altijd de ereronde loopt.
Dat commentaar van hem heb ik doorgespoeld, maar goed ook dus. Ik hou het mooi bij m'n eigen dromen.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens superanalyticus Aad de Mos is de selectie niet evenwichtig.
De Mos is zelf niet evenwichtigquote:Op zondag 12 februari 2006 11:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens superanalyticus Aad de Mos is de selectie niet evenwichtig.
Van Staaquote:Alleen trainerswissel Twente heeft effect
13/2/2006 15:23
Van de vijf trainerswissels in de Eredivisie heeft tot dusverre alleen die bij FC Twente tot betere prestaties geleid. Jan van Staa heeft pas drie wedstrijden de leiding bij de Tukkers, maar die werden wel alledrie gewonnen.
Net als Van Staa doet ook Ron de Groot het als vervanger bij NEC zeer behoorlijk. Met twaalf punten uit acht wedstrijden (gemiddeld anderhalf punt per wedstrijd) presteert hij echter toch iets minder dan zijn voorganger Cees Lok die gemiddeld 1,69 punt per wedstrijd pakte. Lok werd dan ook niet ontslagen in Nijmegen, maar stapte zelf op.
Lok staat inmiddels aan het roer bij NAC Breda. Met zes punten uit zeven wedstrijden (gemiddeld 0,86) kan hij zijn fel bekritiseerde voorganger Ton Lokhoff (gemiddeld 1,12) nog niet doen vergeten.
De slechte prestaties bij RBC Roosendaal (achttiende in de Eredivisie) en Willem II (zeventiende) lijken niet te wijten aan de coaches die het seizoen begonnen. Na de trainerswissels bij de Brabantse clubs is de negatieve spiraal niet doorbroken. De prestaties zijn alleen maar slechter geworden.
quote:NEC minstens maand zonder Babos in doel
13/2/2006 18:33
Een forse tegenvaller voor NEC. Doelman Gábor Babos blijkt zondag in het duel met FC Utrecht een forse knieblessure te hebben opgelopen. De Hongaar ligt er minstens een maand uit.
Babos hield een scheurtje in zijn linker binnenmeniscus te over aan het 1-1 gelijkspel in Nieuw Galgenwaard. NEC vreest de doelman vier tot zes weken te moeten missen.
In zijn eerste seizoen bij NEC is Babos uitgegroeid tot een steunpilaar van de Nijmeegse defensie. Slechts drie clubs in de Eredivisie incasseerden dit seizoen minder tegendoelpunten dan NEC. Hij hield bovendien al tien keer de nul voor de huidige nummer acht van Nederland.
Ze speelden eerst zaalvoetbal, nu veldvoetbal.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat commentaar van hem heb ik doorgespoeld, maar goed ook dus. Ik hou het mooi bij m'n eigen dromen.
Dat zou ik knap vinden.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Blijft Van Staa zitten?
Het seizoen is nog niet voorbij.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:27 schreef Zwoerd het volgende:
De kwaliteit hadden ze al maanden, heel jammer dat het er nu pas uit lijkt te komen.
Klotezooiquote:Op maandag 20 februari 2006 11:10 schreef Frutsel het volgende:
Zomer breekt rib
FC Twente-verdediger Ramon Zomer heeft zijn rib gebroken in het uitduel met NEC (0-3 winst). De Tukker hield de kwetsuur over aan een botsing met een tegenstander. Voor het herstel staan drie weken. Zomer kneusde vorige week in de thuiswedstrijd tegen Roda JC (1-0 winst) zijn rib al en werd tegen NEC op dezelfde plek geraakt.
"Het deed meteen al flink pijn en ik voelde dat ik de rib kon bewegen", aldus Zomer op de website van FC Twente. "Een blessure komt natuurlijk nooit goed uit, maar het is duidelijk dat het nu helemaal ongelegen komt. We zijn bezig met een goede serie en ik zal door de blessure de komende wedstrijden moeten missen." Zomer speelde de wedstrijd tegen NEC, ondanks de pijn, gewoon uit. "Blijkbaar heb ik een hoge pijngrens."
============
qua blessures kan het seizoen alsnog stuk...das al de zoveelste die er naast ligt voor enkele wedstrijden
Tsjah best kloten. Ik hoop dat Rahim hem gaat vervangen. Laat Tsunami maar mooi op de bank zitten. Wellenberg gewoon op rechtsquote:Op maandag 20 februari 2006 12:10 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Klotezooi![]()
Wie zal hem gaan vervangen Rahim of Touzani?
Valt mee dat gat met NEC. NEC-AZ vrijdag.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef Dos37 het volgende:
Twente staat nu wel op een play-off plek alleen is het gat met NEC wel aan de grote kant maar ik heb er vertrouwen in. Volgende week even laten zien wat de beste club van Twente is.
Heracles staat op nog maar drie punten van een nacompetitieplek.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:38 schreef wouter1988 het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Twente in zijn streven een stuk verder is dan Heracles. Heracles komt net kijken op het hoogste niveau en draait tot nu toe goed mee in de eredivisie. Gun ze het wel dat ze erin blijven. Toch leuker dan uitwedstrijden onderin Limburg of tegen ploegen die weinig in te brengen hebben.
Twente is en blijft de trots van het oosten, zal Heracles nog heel wat de komende jaren moeten presteren willen ze dat voorbijstreven! Laat ze eerst maar is beginnen zich te handhaven
Los? RKC staat op 0 punten.........quote:Op zondag 5 maart 2006 18:14 schreef Frutsel het volgende:
en weer drie punten![]()
los van de rechterrij en slechts zes punten van plaats 5![]()
Matthieu stond er nog mooi op bij Talpa!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:36 schreef Dos37 het volgende:
Wat een mooien dag. Duidelijke overwinning het had nog meer kunnen/moeten zijn. Jammer dat Kennedy niet heel erg scherp was.
Wat een triest volk dat heracles publiek met hun "spandoeken" Liverpool 2
Ja idd. Hij stond er beeld vullend opquote:
Dat viel wel tegen vond ik...quote:
Het voetbal opzich was niet geweldig nee, maar ik doel vooral op de passie en strijd bij de spelers, de sfeer in het stadion, de ontlading...quote:Op maandag 6 maart 2006 10:53 schreef Merson het volgende:
[..]
Dat viel wel tegen vond ik...
Ze bleven maar strooien met inlever ballen op het middenveld. Eerste helft veel te kort op elkaar.
En ik ben geen fan van Gerritsen. Hij schoot de bal er fijn in, maar verder kan hij hard rennen en hij werkt ervoor, maar meer ook niet eigenlijk...
Om heel eerlijk te zijn vond ik de sfeer ook niet echt geweldig, maar misschien kwam het omdat ik nog moest rijden.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het voetbal opzich was niet geweldig nee, maar ik doel vooral op de passie en strijd bij de spelers, de sfeer in het stadion, de ontlading...![]()
welke bedoel je?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:53 schreef Dos37 het volgende:
Staat nog een mooi filmpje op FCtwente.nl
Voor de mensen die er niet bij waren.
Vanmiddag fkes kijken. welke minuut dan ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:48 schreef Dos37 het volgende:
Gisteren was ik vol in beeld hoorde ik![]()
Maarja wel weer 3 punten. Nou hopen dat de veent uut almelo ons iets helpen. van Staa
dat dachten we vorig seizoen van den bosch ookquote:
Stond gister in de TCT.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:26 schreef Frutsel het volgende:
in de wandelgangen hoor ik namen als Rutten en Wouters als mogelijke trainers voor volgend seizoen... Iemand deze namen ook gehoord?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:31 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dat dachten we vorig seizoen van den bosch ook
Omdat je er voor een kwartje ingooit en er dan voor een gulden uitkomt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:21 schreef clauwheee het volgende:
Waarom mag van Staa geen aanspraak maken op het hoofdtrainerschap? Ik las net dat hij gewoon weer zijn oude functie als assistent krijgt
Toelichting?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:50 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Omdat je er voor een kwartje ingooit en er dan voor een gulden uitkomt.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:06 schreef Moody het volgende:
Hij bedoelt dat Van Staa teveel lult denk ik....
Wij niet-Randstedelingen mogen niet teveel in de belangstelling komen en Van Staa was onlangs op tv te zien in een uitzending die natuurlijk weer over Ajax had moeten gaan
Ook niet tegenover een vertek naar Vitesse en tegenover een verblijf bij PSV.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
Fred Rutten is volgens het AD zelfs favoriet en zou niet onwelwillend tegenover een terugkeer staan.
Als Hoofd en Assistent?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:41 schreef DrMarten het volgende:
www.rtvoost.nl meldt nu idd dat Rutten en Eijkelkamp voor 3 jaar naar Twente komen.
Dat betekent dus indirect ook het vertrek van Hiddink bij PSV (plus de rest).quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:41 schreef DrMarten het volgende:
www.rtvoost.nl meldt nu idd dat Rutten en Eijkelkamp voor 3 jaar naar Twente komen.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:44 schreef Dos37 het volgende:
Ja ik wist het al dat Rutten kwam
wat mooi. Eenmaal zullen wij de kampioen zijn. 2006/2007
Hoofd scouting staat er op RTV Oost. Is wel wat andersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Van Staa hoofd opleidingen, ook een leuke job. Eijkelkamp meenemen is ook slim.
Doet Twente goed.
Klopt, sorry Erik ten Hag.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoofd scouting staat er op RTV Oost. Is wel wat anders
lekker boeie dikke sukkelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:24 schreef mbn het volgende:
Voor Twente een goede vangst, voor PSV een flink verlies.
Dat ie geen hoofdtrainer zou blijven was al een tijd duidelijk en ik denk dat ie hier zelf ook wel een aardige stem in heeft gehad.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel sneu voor Van Staa.
Ik denk dat Rutten vooral Eijkelkamp wilde als assistent.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:27 schreef methodmich het volgende:
Hoofd scouting vind ik alleen een rare functie. Had hij geen tweede assistent kunnen worden?
Ja, idd. Maar hoofd scouting klinkt zo als wegpromoveren.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:32 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutten vooral Eijkelkamp wilde als assistent.
De geschiedenis herhaalt zich?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:31 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dat dachten we vorig seizoen van den bosch ook
was te verwachten...het typeert FC Twente...quote:Op zondag 19 maart 2006 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom kan Twente nou nooit fatsoenlijk tegen derderangs-clubjes spelen
Ja idd. Ik zie het duo Niemeyer Zomer echt niet meer als een goed alternatief. Niemeyer moet gewoon de lijnen weer uitzetten op het middenveld.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:33 schreef Zwoerd het volgende:
Pff wat stond de verdediging dramatisch vanavond![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 13:00 schreef Zwoerd het volgende:
Ik vind vooral Zomer sinds zn ripblessure erg slecht spelen. We moeten maar hopen dat ze snel weer op niveau komen. Verder lijkt het me ook nodig dat Boschker snel weer terug komt, die straalt toch wel veel meer rust uit dan Pasveer.
quote:FC Twente presenteert Rutten en Eijkelkamp
28/3/2006 9 :45
FC Twente presenteert dinsdagmiddag Fred Rutten en René Eijkelkamp als nieuw trainersduo. De huidige assistenten van Guus Hiddink tekenden voor drie jaar bij de Enschedese club.
Rutten gaat bij FC Twente aan de slag als hoofdtrainer en is per direct al verantwoordelijk voor het technische beleid van komend seizoen, van jeugdopleiding tot en met de hoofdmacht. De 43-jarige trainer neemt de taken van Johan Plageman over, die eerder al bekend had gemaakt te zullen opstappen.
Van 1999 tot 2001 was Rutten al coach van de Tukkers, met als grootste succes de bekerwinst in 2001. Als speler kwam Rutten dertien seizoenen in actie voor de Enschedeërs. Hij kwam zelfs tot één interland.
Eijkelkamp zal bij FC Twente fungeren als assistent van Rutten, met wie hij de laatste twee seizoenen samenwerkte in de staf van PSV-coach Guus Hiddink. De zesvoudig international was eerder al eens als spitsentrainer werkzaam bij Twente.
De nummer 2 kan dus nog compleet Europees voetbal mislopen... ennuh, die Intertoto 2 plaats is toch vervangen door een geldprijs?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:39 schreef Frutsel het volgende:
hier trouwens een aktueel schema voor de play-offs van dit jaar...
http://www.feyenoordleven.nl/playoffs1.JPG
(tis jammer van de naam, maar ja.. we moeten daar maar even overheen kijken)
nee toch omdat ajax daar staat zijn ze verzekerd van europees voetbalquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:40 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
De nummer 2 kan dus nog compleet Europees voetbal mislopen... ennuh, die Intertoto 2 plaats is toch vervangen door een geldprijs?
Afwachten trouwens maar met Rutten, naast de bekerwinst was het in de competitie toen ook al niet veel soeps...
PSV constructie. Engels principe. Zo u wilt...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:08 schreef methodmich het volgende:
Leuke keuze! Maar Fred ook TD begreep ik, soort dubbelfunctie. Wel merkwaardig?
Misschien extra werkdruk, maar ook minder conflicten lijkt me. De trainer wordt nu niet opgezadeld met spelers waar hij eigenlijk niet mee wil werken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:39 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar het is wel opmerkelijk. Komt hier zelden voor, toch extra werkdruk. Al zal René dan ook het nodige veldwerk doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |