dat dachten we vorig seizoen van den bosch ookquote:
Stond gister in de TCT.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:26 schreef Frutsel het volgende:
in de wandelgangen hoor ik namen als Rutten en Wouters als mogelijke trainers voor volgend seizoen... Iemand deze namen ook gehoord?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:31 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dat dachten we vorig seizoen van den bosch ook
Omdat je er voor een kwartje ingooit en er dan voor een gulden uitkomt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:21 schreef clauwheee het volgende:
Waarom mag van Staa geen aanspraak maken op het hoofdtrainerschap? Ik las net dat hij gewoon weer zijn oude functie als assistent krijgt
Toelichting?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:50 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Omdat je er voor een kwartje ingooit en er dan voor een gulden uitkomt.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:06 schreef Moody het volgende:
Hij bedoelt dat Van Staa teveel lult denk ik....
Wij niet-Randstedelingen mogen niet teveel in de belangstelling komen en Van Staa was onlangs op tv te zien in een uitzending die natuurlijk weer over Ajax had moeten gaan
Ook niet tegenover een vertek naar Vitesse en tegenover een verblijf bij PSV.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
Fred Rutten is volgens het AD zelfs favoriet en zou niet onwelwillend tegenover een terugkeer staan.
Als Hoofd en Assistent?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:41 schreef DrMarten het volgende:
www.rtvoost.nl meldt nu idd dat Rutten en Eijkelkamp voor 3 jaar naar Twente komen.
Dat betekent dus indirect ook het vertrek van Hiddink bij PSV (plus de rest).quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:41 schreef DrMarten het volgende:
www.rtvoost.nl meldt nu idd dat Rutten en Eijkelkamp voor 3 jaar naar Twente komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |