Los? RKC staat op 0 punten.........quote:Op zondag 5 maart 2006 18:14 schreef Frutsel het volgende:
en weer drie punten![]()
los van de rechterrij en slechts zes punten van plaats 5![]()
Matthieu stond er nog mooi op bij Talpa!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:36 schreef Dos37 het volgende:
Wat een mooien dag. Duidelijke overwinning het had nog meer kunnen/moeten zijn. Jammer dat Kennedy niet heel erg scherp was.
Wat een triest volk dat heracles publiek met hun "spandoeken" Liverpool 2
Ja idd. Hij stond er beeld vullend opquote:
Dat viel wel tegen vond ik...quote:
Het voetbal opzich was niet geweldig nee, maar ik doel vooral op de passie en strijd bij de spelers, de sfeer in het stadion, de ontlading...quote:Op maandag 6 maart 2006 10:53 schreef Merson het volgende:
[..]
Dat viel wel tegen vond ik...
Ze bleven maar strooien met inlever ballen op het middenveld. Eerste helft veel te kort op elkaar.
En ik ben geen fan van Gerritsen. Hij schoot de bal er fijn in, maar verder kan hij hard rennen en hij werkt ervoor, maar meer ook niet eigenlijk...
Om heel eerlijk te zijn vond ik de sfeer ook niet echt geweldig, maar misschien kwam het omdat ik nog moest rijden.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het voetbal opzich was niet geweldig nee, maar ik doel vooral op de passie en strijd bij de spelers, de sfeer in het stadion, de ontlading...![]()
welke bedoel je?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:53 schreef Dos37 het volgende:
Staat nog een mooi filmpje op FCtwente.nl
Voor de mensen die er niet bij waren.
Vanmiddag fkes kijken. welke minuut dan ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:48 schreef Dos37 het volgende:
Gisteren was ik vol in beeld hoorde ik![]()
Maarja wel weer 3 punten. Nou hopen dat de veent uut almelo ons iets helpen. van Staa
dat dachten we vorig seizoen van den bosch ookquote:
Stond gister in de TCT.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:26 schreef Frutsel het volgende:
in de wandelgangen hoor ik namen als Rutten en Wouters als mogelijke trainers voor volgend seizoen... Iemand deze namen ook gehoord?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:31 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dat dachten we vorig seizoen van den bosch ook
Omdat je er voor een kwartje ingooit en er dan voor een gulden uitkomt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:21 schreef clauwheee het volgende:
Waarom mag van Staa geen aanspraak maken op het hoofdtrainerschap? Ik las net dat hij gewoon weer zijn oude functie als assistent krijgt
Toelichting?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:50 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Omdat je er voor een kwartje ingooit en er dan voor een gulden uitkomt.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:06 schreef Moody het volgende:
Hij bedoelt dat Van Staa teveel lult denk ik....
Wij niet-Randstedelingen mogen niet teveel in de belangstelling komen en Van Staa was onlangs op tv te zien in een uitzending die natuurlijk weer over Ajax had moeten gaan
Ook niet tegenover een vertek naar Vitesse en tegenover een verblijf bij PSV.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
Fred Rutten is volgens het AD zelfs favoriet en zou niet onwelwillend tegenover een terugkeer staan.
Als Hoofd en Assistent?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:41 schreef DrMarten het volgende:
www.rtvoost.nl meldt nu idd dat Rutten en Eijkelkamp voor 3 jaar naar Twente komen.
Dat betekent dus indirect ook het vertrek van Hiddink bij PSV (plus de rest).quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:41 schreef DrMarten het volgende:
www.rtvoost.nl meldt nu idd dat Rutten en Eijkelkamp voor 3 jaar naar Twente komen.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:44 schreef Dos37 het volgende:
Ja ik wist het al dat Rutten kwam
wat mooi. Eenmaal zullen wij de kampioen zijn. 2006/2007
Hoofd scouting staat er op RTV Oost. Is wel wat andersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Van Staa hoofd opleidingen, ook een leuke job. Eijkelkamp meenemen is ook slim.
Doet Twente goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |