Het seizoen is nog niet voorbij.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:27 schreef Zwoerd het volgende:
De kwaliteit hadden ze al maanden, heel jammer dat het er nu pas uit lijkt te komen.
Klotezooiquote:Op maandag 20 februari 2006 11:10 schreef Frutsel het volgende:
Zomer breekt rib
FC Twente-verdediger Ramon Zomer heeft zijn rib gebroken in het uitduel met NEC (0-3 winst). De Tukker hield de kwetsuur over aan een botsing met een tegenstander. Voor het herstel staan drie weken. Zomer kneusde vorige week in de thuiswedstrijd tegen Roda JC (1-0 winst) zijn rib al en werd tegen NEC op dezelfde plek geraakt.
"Het deed meteen al flink pijn en ik voelde dat ik de rib kon bewegen", aldus Zomer op de website van FC Twente. "Een blessure komt natuurlijk nooit goed uit, maar het is duidelijk dat het nu helemaal ongelegen komt. We zijn bezig met een goede serie en ik zal door de blessure de komende wedstrijden moeten missen." Zomer speelde de wedstrijd tegen NEC, ondanks de pijn, gewoon uit. "Blijkbaar heb ik een hoge pijngrens."
============
qua blessures kan het seizoen alsnog stuk...das al de zoveelste die er naast ligt voor enkele wedstrijden
Tsjah best kloten. Ik hoop dat Rahim hem gaat vervangen. Laat Tsunami maar mooi op de bank zitten. Wellenberg gewoon op rechtsquote:Op maandag 20 februari 2006 12:10 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Klotezooi![]()
Wie zal hem gaan vervangen Rahim of Touzani?
Valt mee dat gat met NEC. NEC-AZ vrijdag.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef Dos37 het volgende:
Twente staat nu wel op een play-off plek alleen is het gat met NEC wel aan de grote kant maar ik heb er vertrouwen in. Volgende week even laten zien wat de beste club van Twente is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |