Geen idee, voorlopig in ieder geval Jan van Staa als interim met Erik ten Hag als assistent.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:35 schreef methodmich het volgende:
Zat er dik in. Wie is favoriet om zijn stoel in te pikken?
Hans Meyer was erg populair. Op een Twenteforum zag ik iemand de combinatie Van Hanegem - Vaneburg opperenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:43 schreef methodmich het volgende:
Of een Duitser. Frank Pagelsdorf ofzo.
Zolang het maar tijdelijk is vind ik het eigenlijk wel best. Is toch de enige binnen de technische staf met een beetje ervaring.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:42 schreef tukkeronline het volgende:
blij dat Coolen weg is
Dat Van Staa het over neemt
Ik hoop eigenlijk wel dat ze snel iemand anders hebben, want in die kabouter heb ik (en volgens mij niemand) geen vertrouwen.
ja, een duitser moeten ze weer halenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:43 schreef methodmich het volgende:
Of een Duitser. Frank Pagelsdorf ofzo.
Niet van mij.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
Henri Golstein heb ik ook al gehoord!
quote:
tjee, deze week lobbyde hij op radio oost nog voor theo vonkquote:Spelersmakelaar Ton van Dalen overleden
5/2/2006 12:32
Zondagmorgen 5 februari overleed voetbalmakelaar Ton van Dalen op zestigjarige leeftijd in het ziekenhuis in Enschede. Hij was vrijdagavond tijdens een jazzconcert getroffen door een hartinfarct.
Van Dalen was de zoon van een legendarische voetbalbobo en SC Enschede-bestuurder Hennie van Dalen. Na een mislukte keeperloopbaan werd Van Dalen journalist bij de Twentsche Courant. In de jaren zeventig leverde hij zijn functie als chef sport in en ging als manager bij FC Twente aan de slag, een baan die hij tien jaar had.
Vervolgens werd hij manager van FC Groningen, voordat hij met Bob Maaskant en Henk van Ginkel World Soccer Consult stichtte en zich in de spelershandel stortte. Een paar jaar geleden werd het bedrijf verkocht, maar Van Ginkel en Van Dalen stichtten onlangs samen een nieuw bedrijf.
Ton van Dalen was ongehuwd. Voorafgaande aan de wedstrijd FC Twente-FC Utrecht zal zondagmiddag een minuut stilte in acht worden genomen.
Heubach was vandaag weer best redelijk. En Lompoutis is geblesseerdquote:Op zondag 5 februari 2006 17:51 schreef Da_JoeneZ het volgende:
Verdiend gewonnen, eindelijk de nul gehouden en weinig kansen weggegeven.
Wanneer krijgt Lompoutis eens een kans i.p.v. Heubach ?![]()
Volgens mij niet, dan verviel er ergens een plaats of wedstrijd ofzo. Tijdje terug stond er zoiets in kranten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:09 schreef Zwoerd het volgende:
Ff een vraagje; Als er 2 teams uit het linkerrijtje in de bekerfinale staat, speelt de nr 10 dan play-offs??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |