dankuquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:06 schreef Beschouw het volgende:
Alvast gefeliciteerd met de 3 ptn tegen Ajax
Shoukov is inderdaad niet de aanwinst gebleken waar Twente op hoopte. Sibum is natuurlijk geen basisspeler, daarom denk ik dat hij nu wel uit mag zien naar een nieuwe werkgever.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:01 schreef Angstgegner het volgende:
De zaak is rond met Vidarsson, denk dat dit ten koste zal gaan van Shoukov, want Sibum is in mijn ogen geen basisspeler en zal dat ook nooit worden en Shoukov hoort volgens mij ook in de hoofdmacht thuis, ondanks de paar goede wedstrijden die hij vorig seizoen na de winterstop speelde.
Als N'Kufo scoort is Maestro er als eerste bij en andersom is dat ook het geval.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:36 schreef methodmich het volgende:
Rini wil het vandaag in een gesprek als volwassen mannen gaan oplossen, aldus het AD. Ze schijnen elkaar ook niet te mogen.
idd, hier hoeft niemand zich druk over te maken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:55 schreef Merson het volgende:
[..]
Als N'Kufo scoort is Maestro er als eerste bij en andersom is dat ook het geval.
Nou ja, ik ga af op wat Coolen vandaag in de krant zei hoor. Ze liggen elkaar niet op het persoonlijke vlak, maar dat moest geen belemmering te zijn als profs met elkaar te werken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:55 schreef Merson het volgende:
[..]
Als N'Kufo scoort is Maestro er als eerste bij en andersom is dat ook het geval.
Maar het zal ook niet de eerste keer zijn dat Twente in een slechte periode opeens een wereldprestatie neerzet tegen een topploeg en ze volledig van de mat spelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:12 schreef Da_JoeneZ het volgende:
Misschien ben ik te negatief hoor maar het zou niet de eerste keer zijn dat Twente een topclub uit vorm weer in de "winning mood" helpt. uiteraard hoop ik op een mooie overwinning van onze FC uit Enschede.
10 is gerk en Vidarsson had 14.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:59 schreef methodmich het volgende:
Iemand die voor mij de rugnummers van de nieuwelingen Vidarsson, Gerk, Jerônimo en Cáceres heeft? Kon bij de Twente-site niets vinden.
Is voor http://www.footballsquads.com/holland/2005-2006/ere/twente.htm
Hij droeg vandaag ook inderdaad 14quote:
Niemeyer heeft het gisteren zeker goed gedaan in de verdediging, maar toch zie ik hem liever als stofzuiger op het middenveld.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:02 schreef Dos37 het volgende:
Ligt eraan wat ie oplevert.
Majstorovic is natuurlijk een topper. Maar gisteren was het Niemeyer Zomer 85 minuten ongelofelijk aan voetballen. Voor de toekomst lijkt dit me het centrale duo.
Daar hebben we een IJslander voor sinds kort.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:05 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Niemeyer heeft het gisteren zeker goed gedaan in de verdediging, maar toch zie ik hem liever als stofzuiger op het middenveld.
jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:15 schreef Suijk het volgende:
Crisisje?
Geen idee, voorlopig in ieder geval Jan van Staa als interim met Erik ten Hag als assistent.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:35 schreef methodmich het volgende:
Zat er dik in. Wie is favoriet om zijn stoel in te pikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |