kon geen OP bedenkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:52 schreef worldpimber het volgende:
En jij wilde toch niet 3 topics
Even de OP updaten
5 minuten krijg je, dus sneller tikkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:53 schreef richardgie het volgende:
Willen jullie niet zo snel type.Was nog bezig is er al een nieuw Topic.Maar toch bedankt stinkie![]()
ja zal tijd worden bouwjaar 1998quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:52 schreef worldpimber het volgende:
En jij wilde toch niet 3 topics
Even de OP updaten
Oh ja sorryquote:
al gemeld. BE's pc staat al uit ligt al in bed dus kon het niet zelf laten doenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja sorryIk heb het nog op de RDWsite gecheckt toen, maar op de een of andere manier niet goed getypt
![]()
Oh ja TT nummer is fout
Volgens mij welquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
5 minuten krijg, dus sneller tikken
je zit toch niet de OP over te tikken he![]()
Als je wil kan je even opnieuw de .txt uit de OP geheel vervangenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
al gemeld. BE's pc staat al uit ligt al in bed dus kon het niet zelf laten doen
quote:
Nee,zegt me echt helemaal niks,maar vertel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:59 schreef worldpimber het volgende:
http://www.phatzak.nl/~fokmc/op/openingspost.txt
Zegt die link je wat richard?![]()
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:59 schreef worldpimber het volgende:
http://www.phatzak.nl/~fokmc/op/openingspost.txt
Zegt die link je wat richard?![]()
[..]
-edit nou kan Gawaine ook blij zijn
De tekst die je dus in die link vind bevat de openingspost in zijn geheel en vaak reeds geupdate. Je hoeft dus alleen te copy & pasten van die hele link om ons geweldige OP'tje te krijgen zonder daar je vingers aan blauw te typenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:50 schreef stinkie het volgende:Wie maakt de topics?
De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:42 schreef Worldbeater het volgende:Heb jij een trekhaak achter die Pinda?
<Insert: Waaaaah.smiley>quote:Beter stuur je mij wel even een mail, dan heb ik misschien nog wat leuks voor je.![]()
Ik zat de hele titel met (nieuw bedachte)naam en nummer over te typenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:04 schreef worldpimber het volgende:
Richard:
[..]
De tekst die je dus in die link vind bevat de openingspost in zijn geheel en vaak reeds geupdate. Je hoeft dus alleen te copy & pasten van die hele link om ons geweldige OP'tje te krijgen zonder daar je vingers aan blauw te typen
Maar wat deed jij dan eerder?
Oh, das iig al een stuk beter dan dezelfde titelnummer overtikkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:07 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zat de hele titel met (nieuw bedachte)naam en nummer over te typen.
Ik beheers dan ook alleen maar het een vinger systeem,dus een ieder die wel weet hoe het moet en snel kan typen is mij voor.En ik moet eerst effe kijken hoe het ook alweer moet,een nieuwe topic openen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh, das iig al een stuk beter dan dezelfde titelnummer overtikken
ff zonder dolle, je hebt een mooie machinequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Een mooie GSXR-750 model 2003 bij DIvmo vandaag geweest![]()
[..]
![]()
[..]
<Insert: Waaaaah.smiley>
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh, das iig al een stuk beter dan dezelfde titelnummer overtikken
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ff zonder dolle, je hebt een mooie machine![]()
maak ik nu ook kans op je e-mail adres ?![]()
Bijna tijd om het jaar weer achter je te laten, vol goede moed het nieuwe jaar inquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:19 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat maar effe verder met zwijmelen bij Guus Meeuwis en de kaart die ik vandaag gekregen heb.
Je maakt het spannender dan het is...quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:19 schreef Gawaine het volgende:
ah mooi, waar kan ik lootjes kopen om het te bemachtigen![]()
Denk dat dat wel goed gaat komen.Heb vandaag dus een kaart gehad van een van de weinige meisjes waar ik ooit echt van gehouden heb,en aangezien jij niet reageerd,Wat, je kan zelfs geen bericht sturen naar joudan is de keus voor mij niet zo moeilijk.Neemt niet weg dat ik je een leuke meid vindt,voor zo ver ik er over kan oordelen,en dat ook zal blijven vinden.Maar zoals je weet begint ook richardgie z'n hart een beetje te ontdooien,en daar heb ook jij en steentje aan bij gedragen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Bijna tijd om het jaar weer achter je te laten, vol goede moed het nieuwe jaar in![]()
![]()
Ontdooien is goed, als het maar niet gaat stinkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef richardgie het volgende:
Denk dat dat wel goed gaat komen.Heb vandaag dus een kaart gehad van een van de weinige meisjes waar ik ooit echt van gehouden heb,en aangezien jij niet reageerd,Wat, je kan zelfs geen bericht sturen naar joudan is de keus voor mij niet zo moeilijk.Neemt niet weg dat ik je een leuke meid vindt,voor zo ver ik er over kan oordelen,en dat ook zal blijven vinden.Maar zoals je weet begint ook richardgie z'n hart een beetje te ontdooien.
Zal niet gaan stinken.Ken d'r al 30 jaar.Vroeger waren we al een stel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ontdooien is goed, als het maar niet gaat stinken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zal niet gaan stinken.Ken d'r al 30 jaar.Vroeger waren we al een stel.
Inderdaad een van de weinige meisjes waar ik ooit echt verliefd op ben geweest.
Of je moet bedoelen een reactie naar jou toe,en dat had per defenitie niks geworden,hoewel ik je nog steeds een leuke meid vindt.
Weltrusten,en toch een kusje op je voorhoofdquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding] Komt allemaal goed![]()
Welterusten![]()
Waar heb ik dat aan verdientquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:32 schreef R2-D2 het volgende:
@Pimber
[afbeelding] voor Hicham als ie wakker wordt![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:32 schreef R2-D2 het volgende:
@Pimber
[afbeelding] voor Hicham als ie wakker wordt![]()
Waarom mailt iedereen met elkaar achter de schermenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:15 schreef Gawaine het volgende:
ff zonder dolle, je hebt een mooie machine![]()
maak ik nu ook kans op je e-mail adres ?![]()
Fok! MC wordt ondergronds geherstructureerd. Mail mee of verlies de aansluiting.quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:03 schreef worldpimber het volgende:
Waarom mailt iedereen met elkaar achter de schermen
Is FokMC soms niet goed genoeg.![]()
![]()
Ik voel me ook een worstenbroodje over de datumquote:Op zaterdag 31 december 2005 09:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
@$##%$&gisteravond doodziek, op het randje van overgeven met knallende koppijn op bed gelegen, ben nu werkelijk gebroken
dat wordt niks vanavond
zit hij nog steeds niet bij de mailinglistquote:Op zaterdag 31 december 2005 09:21 schreef Worldbeater het volgende:
Fok! MC wordt ondergronds geherstructureerd. Mail mee of verlies de aansluiting.
zelfkennis heb je iig welquote:Ik voel me ook een worstenbroodje over de datum, goed dat ik niet ben wezen sporten dan was het nog erger geweest. "Gelukkig" heb ik geen afspraken vanavond.
![]()
Gebakkiequote:Op zaterdag 31 december 2005 09:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zelfkennis heb je iig wel![]()
maar je uitgerekend vandaag zo bagger voelen
net 800 mg Ibuprofen genomen, vandaag maar es wat dvd'tjes uit de kast trekken en rustig aan doen
quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:50 schreef Worldbeater het volgende:
Gebakkie, ik ben ook in bezit van mensenkennis zie je.
![]()
jah, ben zelf ook niet zo een pillenslikker maar het was echt even te ergquote:Ik heb net voor het eerst dit jaar ook maar een pilletje genomen, de 400 mg versie van hetzelfde type.![]()
Zou wel een bakkie koffie willen, maar die combi lijkt me niet zo in orde.![]()
nope, was gistermiddag vrijquote:Mijn electronische kerstkaart nog gehad?![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Wat gaat hij zien maandag??
quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:50 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn electronische kerstkaart nog gehad?![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 08:20 schreef hicham het volgende:
@R2-D2, in het vorige topic staat een plaatje maar dat werkt niet meer
Dat was gisteren ; )quote:Waar heb ik dat aan verdient
quote:
Rare remschijven, zeker een budgetfietsje.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:31 schreef Worldbeater het volgende:
Zijn ze een beetje gek geworden @ Marktplaats, ik had 1.850 geboden, blijft wel een blok uit 1985.![]()
[afbeelding]
2.500 zou ik er misschien ook wel voor over hebben.
![]()
Wat denken jullie?![]()
Maar ja zo moet je eigenlijk niet kijken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:35 schreef SterkStaaltje het volgende:
Aan onderdelen zit dat er volgens mij al op
quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
Ineens staat mijn foto in de OP van het regiotopic hier.![]()
Ik heb ooit iets gelezen over de ZZR-blokken van Kawa van voor 1994... Niet positief in ieder geval, had met de olietoevoer te maken naar de cylindersquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:31 schreef Worldbeater het volgende:
Zijn ze een beetje gek geworden @ Marktplaats, ik had 1.850 geboden, blijft wel een blok uit 1985.![]()
[afbeelding]
2.500 zou ik er misschien ook wel voor over hebben.
![]()
Wat denken jullie?![]()
Nooit eerder gehoord, maar het zou zeker kunnen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:42 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb ooit iets gelezen over de ZZR-blokken van Kawa van voor 1994... Niet positief in ieder geval, had met de olietoevoer te maken naar de cylinders![]()
Patrick heeft hem gelezen en beantwoord.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:52 schreef richardgie het volgende:
Laat effe weten of je m'n E-Mail hebt gelezen.
Ik kan het artikel niet meer vinden... Ik geloof dat de achterste cylinder sneller sleet omdat de olietoevoerpijp is dat goed nederlands? stijgend diagonaal was geplaatstquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nooit eerder gehoord, maar het zou zeker kunnen.
Het schakelprobleem zag ik ook al toen ik van de week naar ZZR'en keek.
Dat kwam hier al eerder ter sprake.![]()
Er staat een mooie ZZR-1100 op marktplaats voor ¤ 1.750, schakelt alleen niet meer.![]()
Dit is in de basis een GPZ900R motorblok, geevolueerd naar de GPZ1000RX, GPX1000, ZX-10, ZZR-1100.
Echt een solide betrouwbaar blok met veel kracht, daar staat hij bekend om.![]()
Maar ik had in 1994 een ZX-10, en 11 jaar later is dat onverwoestbare blok toch wel wat minder fris.![]()
Ik zou er olietoevoerleiding van maken, maar ik hou het op een welkome aanvulling.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:57 schreef R2-D2 het volgende:
Ik kan het artikel niet meer vinden... Ik geloof dat de achterste cylinder sneller sleet omdat de olietoevoerpijp is dat goed nederlands? stijgend diagonaal was geplaatst![]()
Ik weet het niet meer zeker want ik heb ook zeker hele lovende artikelen gelezen over het blok.
Ik kan er niks over vinden:quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zou er olietoevoerleiding van maken, maar ik hou het op een welkome aanvulling.
En ik zou eigenlijk alles moeten navragen bij mijn pappa, leraar Nederlands.![]()
![]()
Ach, we zijn weer een paar postings verder zo.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:07 schreef R2-D2 het volgende:
Ik kan er niks over vinden:
Consider it not written![]()
<insert: Klepel & Klok.emo>
![]()
Ja en al terug ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:14 schreef Worldbeater het volgende:
Ach, we zijn weer een paar postings verder zo.![]()
Pinda al geprobeerd te starten?![]()
quote:Mijn klepel doet dit jaar geen klokkie meer luiden.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent een goed mens
![]()
edit:
Emoticon aangepast, mag niet dubbel van Hicham![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door R2-D2 op 31-12-2005 12:28:28 ]intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:22 schreef R2-D2 het volgende:
Ja en al terug ook, alleen eventjes brood gehaald
![]()
quote:
Ik heb de spinnen die er inmiddels wonen een naam gegeven
Het komt toch echt uit jezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar ja, ik ga niet met een Tarzan spelen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Je bent een goed mens![]()
![]()
Ga door, ik ben zóó goéd..
..
Dat wachten we nu op je nuttige bijdrage.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
bijgelezenen het gaat weer nergens over hier
![]()
ik heb nooit nuttige bijdragenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat wachten we nu op je nuttige bijdrage.![]()
Wat vind je van de Kawa streetfighter trouwens?![]()
Ik kwam net ook al Makster tegen @ MF.![]()
Die dikke zwarte drap die voor olie moet doorgaan eruit en verse erin, nieuw oliefilterje. Meer niet. Na de winter de primaire aandrijving eens nakijken, hij heeft het wat al te zwaar met 2 man erop hoewel ik gevoelsmatig het idee heb dat ie wat soepeler is gaan rijden, zeker na mijn laatste slok nieuwe olie die erbij is gegaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:47 schreef Worldbeater het volgende:
Wat moet of wil je precies doen aan die Alp?
En je hebt er alweer 1-2 weekjes probleemloos woon~werk verkeer mee opzitten geloof ik?![]()
Dat lijkt me heel verstandig, ik doe dat altijd direct als ik thuiskom met een nieuwe fiets.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:52 schreef stinkie het volgende:
Die dikke zwarte drap die voor olie moet doorgaan eruit en verse erin, nieuw oliefilterje. Meer niet.
En ben je er nu blijer mee dan de vorige?quote:Dit was trouwens de derde week dat ik 'm heb geloof ik ja. Afgelopen zondag geloof ik officieel langer dan de vorige iig
Mooi man, net zo'n pikstart als de Fiero.quote:Maar ik was vooral erg blij dat de soes na al die weken in het kloteweer zonder moeite startte, zonder startkabels of tussendoor opladen
Ik ben even ingelogd met Mozilla, maar ik zie alleen streepjes eronder staan.quote:
Join de club!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:54 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Eerste een hoop bijlezen. Gisteren kon ik amper van de bank afkomen van lammigheid.![]()
![]()
houd je muis even stil op die zin met puntjesquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:58 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben even ingelogd met Mozilla, maar ik zie alleen streepjes eronder staan.
Heb dat verhaal van Pimber niet zo gevolgd eigenlijk.
Ben nu weer terug met IE trouwens.
Idem, alleen dit was zo erg dat ik meteen het filter wilde doen, en dat was niet mee verzonden bij de bestelling, dus moest ff wachten. Nu is alles binnen. Mss dat ik binnenkort de auto ook maar meteen ververs, begint ook donker te wordenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel verstandig, ik doe dat altijd direct als ik thuiskom met een nieuwe fiets.
De KLX deed ik van de zomer nog even tegen 12 uur s'avonds de olie vervangen.![]()
En later op de week weer, omdat het goedje erg zwart was, en er wat vocht bijzat.
Mwah, koffer en beugels zijn wel wat praktischer, wat ik van dat Africa Twin stuur moet denken weet ik nog niet, idee dat het wat zwaarder stuurt. Uiterlijk ziet ie er beter uit ja, alleen motorisch was de vorige een stuk sterker. klein beetje spijt dat ik 'm verkocht heb, alhoewel ik in eerste instantie natuurlijk op zoek was naar een F650quote:En ben je er nu blijer mee dan de vorige?![]()
[..]
quote:Mooi man, net zo'n pikstart als de Fiero.![]()
[..]
Misschien is er met afstellen nog wat winst te behalen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:08 schreef stinkie het volgende:
, alleen motorisch was de vorige een stuk sterker.
quote:klein beetje spijt dat ik 'm verkocht heb,
Aah, een sinterklaas rijmpje.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:08 schreef Rausdouwer het volgende:
houd je muis even stil op die zin met puntjes![]()
Gaat het om het welzijn van de monteur, of die van de motor.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:16 schreef R2-D2 het volgende:
Algemene vraag![]()
Wanneer kan je het beste olie vervangen, na een lange rit als de olie heet is geweest of gewoon 'smorgens als de olie koud en dik is?![]()
meeeensquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
bijgelezenen het gaat weer nergens over hier
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gaat het om het welzijn van de monteur, of die van de motor.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fok! MC wordt ondergronds geherstructureerd. Mail mee of verlies de aansluiting.![]()
als de olie warm is. Warm, niet kokendquote:
Kee, er zijn altijd meerdere optie's mogelijk namelijk, enlarge your world.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:21 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Ff mijn mail checken [afbeelding]
Luchtfilter is schoon, meteen gedaan. Maar je voelt met optrekken met z'n tweenen erop dat de ketting tanden overslaat, maar de ketting staat goed, dus moet in het blok zitten.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:15 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien is er met afstellen nog wat winst te behalen.
Heb je het luchtfilter al nagekeken?![]()
En wellicht had die andere een grotere of beter afgestelde sproeier in de carburateur.
zit 2 jaar verschil in leeftijd he, Zullen het daar maar bij latenquote:Vorig jaar gingen we bij Arie Molenaar ook op 2 CBR600's rijden.
Ze waren qua uitvoering bijna volkomen identiek, maar er zat qua blok inderdaad een duidelijk voelbaar verschil in de twee motoren.![]()
[..]
I'm not getting it.......Heeft iedereen hier tijd over ofzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekker lullen.![]()
Alleen mijn lunch schiet er door alle koffie bij in.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik tijd heb......slaapt iedereen
*I'll do what I want, cuz I can*
Lager uitgaande as.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:24 schreef stinkie het volgende:
Luchtfilter is schoon, meteen gedaan. Maar je voelt met optrekken met z'n tweenen erop dat de ketting tanden overslaat, maar de ketting staat goed, dus moet in het blok zitten.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:22 schreef stinkie het volgende:
als de olie warm is. Warm, niet kokend
Kan na het lekken ook ff de motor op engine stop zetten en dan startknopje kort indrukken voor de laatste druppels
Okee, was een vraagje nav van het aanschaffen van een evt nieuwe motor. Ik heb nog nooit een nieuwe motor gehad maar ik heb begrepen dat er de 1e 1000 kilometers relatief veel motorafval door het blok wordt afgegeven omdat de onderdelen nog ingereden moeten wordenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
Handjes branden dus!![]()
Olie is dunner nadat je de motor goed hebt warmgereden, dus er komt meer van het zwarte goud uit je motor geglipt.![]()
En er blijft altijd een bepaalde hoeveelheid achter helaas, maar warmgereden zo weinig mogelijk.![]()
Een nieuwe motor moet inderdaad ingereden worden doordat alle onderdelen op elkaar in moeten slijten, dus een zuiger moet wat inlopen in de cylijnderwand die nooit 100% recht is.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:29 schreef R2-D2 het volgende:
Okee, was een vraagje nav van het aanschaffen van een evt nieuwe motor. Ik heb nog nooit een nieuwe motor gehad maar ik heb begrepen dat er de 1e 1000 kilometers relatief veel motorafval door het blok wordt afgegeven omdat de onderdelen nog ingereden moeten worden![]()
Ik heb destijds m'n Fazer nieuw gekocht.......maarre......niets van dit alles, alleen de 1e 1000 km normaal geredenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
Okee, was een vraagje nav van het aanschaffen van een evt nieuwe motor. Ik heb nog nooit een nieuwe motor gehad maar ik heb begrepen dat er de 1e 1000 kilometers relatief veel motorafval door het blok wordt afgegeven omdat de onderdelen nog ingereden moeten worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |