kon geen OP bedenkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:52 schreef worldpimber het volgende:
En jij wilde toch niet 3 topics
Even de OP updaten
5 minuten krijg je, dus sneller tikkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:53 schreef richardgie het volgende:
Willen jullie niet zo snel type.Was nog bezig is er al een nieuw Topic.Maar toch bedankt stinkie![]()
ja zal tijd worden bouwjaar 1998quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:52 schreef worldpimber het volgende:
En jij wilde toch niet 3 topics
Even de OP updaten
Oh ja sorryquote:
al gemeld. BE's pc staat al uit ligt al in bed dus kon het niet zelf laten doenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja sorryIk heb het nog op de RDWsite gecheckt toen, maar op de een of andere manier niet goed getypt
![]()
Oh ja TT nummer is fout
Volgens mij welquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
5 minuten krijg, dus sneller tikken
je zit toch niet de OP over te tikken he![]()
Als je wil kan je even opnieuw de .txt uit de OP geheel vervangenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
al gemeld. BE's pc staat al uit ligt al in bed dus kon het niet zelf laten doen
quote:
Nee,zegt me echt helemaal niks,maar vertel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:59 schreef worldpimber het volgende:
http://www.phatzak.nl/~fokmc/op/openingspost.txt
Zegt die link je wat richard?![]()
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:59 schreef worldpimber het volgende:
http://www.phatzak.nl/~fokmc/op/openingspost.txt
Zegt die link je wat richard?![]()
[..]
-edit nou kan Gawaine ook blij zijn
De tekst die je dus in die link vind bevat de openingspost in zijn geheel en vaak reeds geupdate. Je hoeft dus alleen te copy & pasten van die hele link om ons geweldige OP'tje te krijgen zonder daar je vingers aan blauw te typenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:50 schreef stinkie het volgende:Wie maakt de topics?
De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:42 schreef Worldbeater het volgende:Heb jij een trekhaak achter die Pinda?
<Insert: Waaaaah.smiley>quote:Beter stuur je mij wel even een mail, dan heb ik misschien nog wat leuks voor je.![]()
Ik zat de hele titel met (nieuw bedachte)naam en nummer over te typenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:04 schreef worldpimber het volgende:
Richard:
[..]
De tekst die je dus in die link vind bevat de openingspost in zijn geheel en vaak reeds geupdate. Je hoeft dus alleen te copy & pasten van die hele link om ons geweldige OP'tje te krijgen zonder daar je vingers aan blauw te typen
Maar wat deed jij dan eerder?
Oh, das iig al een stuk beter dan dezelfde titelnummer overtikkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:07 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zat de hele titel met (nieuw bedachte)naam en nummer over te typen.
Ik beheers dan ook alleen maar het een vinger systeem,dus een ieder die wel weet hoe het moet en snel kan typen is mij voor.En ik moet eerst effe kijken hoe het ook alweer moet,een nieuwe topic openen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh, das iig al een stuk beter dan dezelfde titelnummer overtikken
ff zonder dolle, je hebt een mooie machinequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Een mooie GSXR-750 model 2003 bij DIvmo vandaag geweest![]()
[..]
![]()
[..]
<Insert: Waaaaah.smiley>
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh, das iig al een stuk beter dan dezelfde titelnummer overtikken
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ff zonder dolle, je hebt een mooie machine![]()
maak ik nu ook kans op je e-mail adres ?![]()
Bijna tijd om het jaar weer achter je te laten, vol goede moed het nieuwe jaar inquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:19 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat maar effe verder met zwijmelen bij Guus Meeuwis en de kaart die ik vandaag gekregen heb.
Je maakt het spannender dan het is...quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:19 schreef Gawaine het volgende:
ah mooi, waar kan ik lootjes kopen om het te bemachtigen![]()
Denk dat dat wel goed gaat komen.Heb vandaag dus een kaart gehad van een van de weinige meisjes waar ik ooit echt van gehouden heb,en aangezien jij niet reageerd,Wat, je kan zelfs geen bericht sturen naar joudan is de keus voor mij niet zo moeilijk.Neemt niet weg dat ik je een leuke meid vindt,voor zo ver ik er over kan oordelen,en dat ook zal blijven vinden.Maar zoals je weet begint ook richardgie z'n hart een beetje te ontdooien,en daar heb ook jij en steentje aan bij gedragen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Bijna tijd om het jaar weer achter je te laten, vol goede moed het nieuwe jaar in![]()
![]()
Ontdooien is goed, als het maar niet gaat stinkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef richardgie het volgende:
Denk dat dat wel goed gaat komen.Heb vandaag dus een kaart gehad van een van de weinige meisjes waar ik ooit echt van gehouden heb,en aangezien jij niet reageerd,Wat, je kan zelfs geen bericht sturen naar joudan is de keus voor mij niet zo moeilijk.Neemt niet weg dat ik je een leuke meid vindt,voor zo ver ik er over kan oordelen,en dat ook zal blijven vinden.Maar zoals je weet begint ook richardgie z'n hart een beetje te ontdooien.
Zal niet gaan stinken.Ken d'r al 30 jaar.Vroeger waren we al een stel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:35 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ontdooien is goed, als het maar niet gaat stinken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zal niet gaan stinken.Ken d'r al 30 jaar.Vroeger waren we al een stel.
Inderdaad een van de weinige meisjes waar ik ooit echt verliefd op ben geweest.
Of je moet bedoelen een reactie naar jou toe,en dat had per defenitie niks geworden,hoewel ik je nog steeds een leuke meid vindt.
Weltrusten,en toch een kusje op je voorhoofdquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding] Komt allemaal goed![]()
Welterusten![]()
Waar heb ik dat aan verdientquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:32 schreef R2-D2 het volgende:
@Pimber
[afbeelding] voor Hicham als ie wakker wordt![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:32 schreef R2-D2 het volgende:
@Pimber
[afbeelding] voor Hicham als ie wakker wordt![]()
Waarom mailt iedereen met elkaar achter de schermenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:15 schreef Gawaine het volgende:
ff zonder dolle, je hebt een mooie machine![]()
maak ik nu ook kans op je e-mail adres ?![]()
Fok! MC wordt ondergronds geherstructureerd. Mail mee of verlies de aansluiting.quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:03 schreef worldpimber het volgende:
Waarom mailt iedereen met elkaar achter de schermen
Is FokMC soms niet goed genoeg.![]()
![]()
Ik voel me ook een worstenbroodje over de datumquote:Op zaterdag 31 december 2005 09:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
@$##%$&gisteravond doodziek, op het randje van overgeven met knallende koppijn op bed gelegen, ben nu werkelijk gebroken
dat wordt niks vanavond
zit hij nog steeds niet bij de mailinglistquote:Op zaterdag 31 december 2005 09:21 schreef Worldbeater het volgende:
Fok! MC wordt ondergronds geherstructureerd. Mail mee of verlies de aansluiting.
zelfkennis heb je iig welquote:Ik voel me ook een worstenbroodje over de datum, goed dat ik niet ben wezen sporten dan was het nog erger geweest. "Gelukkig" heb ik geen afspraken vanavond.
![]()
Gebakkiequote:Op zaterdag 31 december 2005 09:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zelfkennis heb je iig wel![]()
maar je uitgerekend vandaag zo bagger voelen
net 800 mg Ibuprofen genomen, vandaag maar es wat dvd'tjes uit de kast trekken en rustig aan doen
quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:50 schreef Worldbeater het volgende:
Gebakkie, ik ben ook in bezit van mensenkennis zie je.
![]()
jah, ben zelf ook niet zo een pillenslikker maar het was echt even te ergquote:Ik heb net voor het eerst dit jaar ook maar een pilletje genomen, de 400 mg versie van hetzelfde type.![]()
Zou wel een bakkie koffie willen, maar die combi lijkt me niet zo in orde.![]()
nope, was gistermiddag vrijquote:Mijn electronische kerstkaart nog gehad?![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Wat gaat hij zien maandag??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |