Hadden wij niet afgesproken dat we aardig zouden doen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:24 schreef Subhuman het volgende:
Maar als je een man was geweest had je het gewoon onthouden.
'we'??? Ben je zwanger?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:25 schreef Offy het volgende:
Hadden wij niet afgesproken dat we aardig zouden doen?
Die hadden we, maar niemand leest ze idd terugquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Kleine Sweetsixteen16 moet direct een nieuwe openen.
Hebben we geen series in deze dinges?
quote:
quote:
Is al gebeurd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
wow mijnes blijft gewoon open
ff de topictitel veranderen hoor
dit ziet er zo dom uit
abd
alvast bedankt dus
Echt niet .... vertelquote:
Eerste keer?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
wow mijnes blijft gewoon open
ff de topictitel veranderen hoor
dit ziet er zo dom uit
abd
alvast bedankt dus
Laat je nick dan maar ff aanpassen door de FA-tjesquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
KuifettA heb ik besloten.
In het Italiaans heten smurfen Puffie en Smurfin heeft Pufetta.
En ik ben nogal Italiaans georienteerd
kuifetta klinkt meer als een soort zacht grieks kaasjequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
KuifettA heb ik besloten.
In het Italiaans heten smurfen Puffie en Smurfin heeft Pufetta.
En ik ben nogal Italiaans georienteerd
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
Echt niet .... vertelIs dit dat "echte leven" waar je het over had
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:41 schreef Offy het volgende:
(maar ben een beetje druk geweest de laatste tijd, en binnenkort weer: ein-de-lijk een nieuwe baan)
Uhm...wat acht je de slagingskans Subquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef Subhuman het volgende:
Maar wat vinden jullie nou van mijn idee!?
Wat? Ben jij een vrouw?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...wat acht je de slagingskans SubIk zou echt niet meer weten welk topic nou het leukste is
is het een jongetje of een meisje?quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef Offy het volgende:
Nou nee, ik verwijs je niet door naar mijn 16-jarige aandachtvraag topics.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Eerste keer?
Dat je een topic opent bedoel ik
welk?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef Subhuman het volgende:
quote:
oow..dan moet ik terug naar 2002.. tja.. idd.. ik geloof je op je woordquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Nou nee, ik verwijs je niet door naar mijn 16-jarige aandachtvraag topics.
De zoekfunctie doet het niet op mijn naam
Maar ik post 2 a 3 keer in de SC en ik moet direct een nieuwe openen.
Ik voelde me bedreigd
herhaal het idee nog eens Subjequote:
Als je een man bent weet je nog welk topic het leukst was.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Doe eens lief zeg
Ik een vrouw
Ik kom hier toch alleen om te slowchatten...was je dat nog niet opgevallen![]()
Dan zou ik zeggen....het topic wat ik zelf geopend hebquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als je een man bent weet je nog welk topic het leukst was.
Klik hier voor de betekenis van 14.gifquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat bedoelde je met 14.gif, Shark.Bait?
In het discussietopic
Ja maar...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen....het topic wat ik zelf geopend heb
2002....het jaar van kabelinternet nieuw in het huis.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
oow..dan moet ik terug naar 2002.. tja.. idd.. ik geloof je op je woord
Het Nederlands Vaccin Instituut heeft er vanaf 2 januari een nieuwe mederwerkster bij op het labquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:30 schreef PdeHoog het volgende:Vertel eens wat over die nieuwe baan dan
Kom anders ff op IRC...da's makkelijker
Geen moeilijke vragen stellen hequote:
IRCquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:34 schreef Offy het volgende:
[..]
Het Nederlands Vaccin Instituut heeft er vanaf 2 januari een nieuwe mederwerkster bij op het labMeer weet ik ook nog niet
Dan wil ik deze graag nomineren voor 'post van het jaar'quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:34 schreef Offy het volgende:
[..]
Dan wil ik deze graag nomineren voor 'post van het jaar'
okayquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Klik hier voor de betekenis van 14.gif
Grmbl.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:34 schreef Offy het volgende:
[..]
Dan wil ik deze graag nomineren voor 'post van het jaar'
Leuk voor hen. Maar wat ga jij nou doen!!!!!!??!?!?!?!??!?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:34 schreef Offy het volgende:
Het Nederlands Vaccin Instituut heeft er vanaf 2 januari een nieuwe mederwerkster bij op het labMeer weet ik ook nog niet
Je vergeet !!!11!1!111!11oneone.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Leuk voor hen. Maar wat ga jij nou doen!!!!!!??!?!?!?!??!?!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:34 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
2002....het jaar van kabelinternet nieuw in het huis.
Wat heeft school dooronder geleden
en mijn reputatie op fok toendertijd ook
kom, kom...dat valt wel meequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:37 schreef Jelleee het volgende:
Je kijkt even niet,
Meteen een nieuw topic en alweer halfvol
Jouw idee?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef Subhuman het volgende:
Uhm...die gasten zitten in Bilthovenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:34 schreef Offy het volgende:
[..]
Zeker een leukequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:38 schreef Shark.Bait het volgende:
Het grote foute woordenboek
mijn beste topic van dit jaar..
Ja maar...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Jouw idee?
Zo ongeveer elk subforum kent aan het eind van 't jaar z'n eigen Awards-topic.![]()
13.gif is zijn/haar tegenhanger, voor de duidelijkheid...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
okay
Dat lijkt maar zo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ben jij pispaal en mod tegelijk Subhuman, of lijkt dat maar zo?
\quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
13.gif is zijn/haar tegenhanger, voor de duidelijkheid...
Je was toch een mislukte kloon van Danny?quote:
OV-jaarkaartquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:39 schreef PdeHoog het volgende:
Uhm...die gasten zitten in BilthovenHeb je tegenwoordig je rijbewijs
Of ga je dat stuk met het OV doen
![]()
Wat een etters daar zegquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tx. Maar de leukste zijn de spontane, zoals deze:
bonnetje kwijt GVD!!!!!
Hier is het zoveel beterquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:47 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Wat een etters daar zegzie die reacties
Ik heb nog veel meer haar dan hij.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je was toch een mislukte kloon van Danny?
Ik was te laat met reageren.. maar mijn reactie lag voor de hand natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:47 schreef Jelleee het volgende:
Wat een etters daar zegzie die reacties
Ja, ik zeg toch ook 'mislukt'...quote:
Misschien een nieuw bonnetje vragen ofzo?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik was te laat met reageren.. maar mijn reactie lag voor de hand natuurlijk
Einsteinquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:50 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Misschien een nieuw bonnetje vragen ofzo?
Dat valt idd meequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:45 schreef Offy het volgende:
[..]
OV-jaarkaartEindhoven - Utrecht is maar 50 minuten, dan een stukje met de bus. Ik ben ook een half jaar lang iedere dag naar Amsterdam gereden, dat is nog verder
Ik ben een van de weinige Nederlanders die nooit iets te klagen heeft over de NS (behalve dan even over de site vanmiddag
)
En daar 7 pagina's van..quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:50 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Misschien een nieuw bonnetje vragen ofzo?
"Serieus genomen word ik toch niet."quote:
Het start al met mijn usernamequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
"Serieus genomen word ik toch niet."
quote:
ooow..aha.. okeequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Het start al met mijn username
Dan avatar
En het onderschrift is een kotsbeweging naar alle mensen die zogenaamd slim zijn door een gekopieerde tekst uit Nitschze neer te zetten en ondertussen er niks van snappen
Hahaha
vandaar
Dankjewel!quote:
Je moet jezelf eens zien bij dat topic ''Waarom ging mijn harry potter 2 topic op slot''quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dankjewel!
Echt leuk om al die probleempjes van toen weer terug te lezen
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:41 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Je moet jezelf eens zien bij dat topic ''Waarom ging mijn harry potter 2 topic op slot''
Valt mee dat niemand ernstig letsel heeft opgelopen.
Hey Zeeuwsmeisje!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:55 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]haha grote schaamsmiley
![]()
Echt grappig, mini me 4 jaar geleden bijna...![]()
![]()
Ik was vroeg wakker ... vermoedelijke nekhernia gaf weer problemen ... dus ben van bed gegaan en wacht op het moment van de deur uit gaan. circa 08:50 komt de zon op ... als het al te zien is, dus nog ff en dan ga ik op pad.quote:Op zaterdag 31 december 2005 07:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Goedemorgen PDJ
ben je niet beetje vroeg voor zonsopkomsten?
mag dat niet dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hey Zeeuwsmeisje!Vaste gast aan t worden?
![]()
Tuurlijk welquote:
Marjoquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:48 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Net een geroosterd broodje met hagelslag op
Helemaal goed, is ook op de maasvlakte .. richting havens 9500 (meen ik). Op dat uiterste punt waar je kunt komen, zijn nogal wat mogelijkheden. Ook wat de golven betreft, als ze aan de ene kant niet mooi zijn, is het aan de andere kant wel ...meer zeewaarts en iets terug van het eindpunt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
Die bovenstemet die gave donkere lucht
Dat ziet er trouwens best uit als de maasvlakte
![]()
Da's niet lekker als je net wakker bentquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MarjoIk ga zo wat maisbrood met zalmsalade eten
Ik ben dan ook al een uurtje wakker hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:54 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Da's niet lekker als je net wakker bent![]()
Ik een halfuurquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al een uurtje wakker hoor
En dat met kinderen in de buurtquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:01 schreef Shark.Bait het volgende:
al sinds 7 uur wakker
Vergeten mijn wekker uit te zetten![]()
Ze maken mij wakker op een afgesproken tijdquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat met kinderen in de buurt![]()
Ik kan me de vakantie nog herinneren
Die kids waren af en toe veel te vroeg wakker
Of toen er eentje kwam logeren ...... om half 1 "Peter, mag ik spelen" en vervolgens om 7 uur "Peter, mag ik spelen"
Goed opgevoedquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:08 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ze maken mij wakker op een afgesproken tijd
Ze gaan gewoon lekker tv-kijken beneden of een film, die vermaken zichzelf prima...
Net ook ff boodschappen gedaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:14 schreef -Marjo- het volgende:
Nu eerst maar even boodschappen doen. Mijn dochter is bang dat alles al uitverkocht is![]()
Hier ook alquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Net ook ff boodschappen gedaan
Wat is het druk!!!
Echt niet normaal.quote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Echt niet normaal.
En dat voor een halfje brood, beetje melk en wat broodbeleg.
En dan zijn er van die mensen die met een afgeladen kar proberen voor te dringen bij de kassa.
"Omdat ze haast hebben"
Ben ik blij dat ik dat gisteravond door de sneeuwstorm heen heb gedaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Net ook ff boodschappen gedaan
Wat is het druk!!!
Laat ons dat eens zienquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:52 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, Ik was om 7 uur ook al wakker. Heb wat zooi opgeruimd en ben toen pogingen gaan doen tot hi-key foto's.
Even wat postbaars uitzoeken dan.quote:
Beetje na proberen te doen wat luap deed, ja zonder flitsers en spul, maar met lampen op de manier van vliegvrager.quote:
lolquote:
Whehehe, leuk voor als je ze af laat drukken, maar als achtergrond moet je ze ff aanpassenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:43 schreef Mauro het volgende:
Wat me trouwens opviel gisteren met het bekijken van mijn foto's van de D70s was het formaat.
Nikon D70s:
[afbeelding]
Konica Revio KD-500z (compactcamera):
[afbeelding]
De foto van de dSLR is een 'echt' fotoformaat en van de compactcamera is het 3:4-formaat.
Nu opeens wel jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:01 schreef pea4fun het volgende:
Ow iedereen hier heeft een leven lees ik
Voor mij is het een gewone avond hoor, behalve dan dat ik misschien straks wat ga proberen als er vuurwerk wordt afgestoken. Voor de rest is het hier rustig...lekker...quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Voor mij is het een gewone avond hoor, behalve dan dat ik misschien straks wat ga proberen als er vuurwerk wordt afgestoken. Voor de rest is het hier rustig...lekker...
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:22 schreef RonaldV het volgende:
Ja hoor... het is weer zo ver:
"Pap, ik kan niet bij de MP3s!"
Server dood.Ik ben dus toch nog even in de buurt.
Dit jaar had ik de functie van blauwhelm. Ongewapend, wel te verstaan. Of je moet een sigaar als vuurwerk rekenen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je stond al klaar om je nucliaire arsenaal af te steken?
"met"quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:17 schreef Offy het volgende:
Dankjewel Xil, veel plezier met je vriendin strakjes
Hoi!quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:34 schreef pea4fun het volgende:
ow hoi allemaal, het is hier opeens druk!
Veel plezier offy
Woeiquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:11 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb ook wel een rustig avondje
eerst even thuis hangen, en straks langs vriendinlief voor een paar uurtjes.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:15 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb net gegeten. De creme caramel staat af te koelen en ik ben mijn fotobladen aan het lezen; ik had nog ff nummer december en januari gehaald van photography monthly afgelopen donderdag..maar nog geen tijd gehad om ze te lezen....
Oliebollen kan je nooit teveel hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:52 schreef Subhuman het volgende:
Oliebollen pff... Ik heb er wat te veel gehad geloof ik.
Neee, ik weet al een tijd hoe ik em moet maken (maar niet in de oven, dat moet ik nog perfectioneren). Alleen nog cosmetische foutjes. Ik had er gewoon zin inquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:47 schreef PdeHoog het volgende:
Enne Shark.... creme caramelVernieuwde poging
Gaat het dit keer lukken
![]()
Ik wel. Niet alleen zat mijn jas onder de poeder suiker, mijn darmen protesteeren 4 uur later hevig tegen deze invasie van vet. Ik kan niet goed tegen teveel vettig eten...eh...eten.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:54 schreef pea4fun het volgende:
Oliebollen kan je nooit teveel hebben![]()
Kwestie van opbouwenquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik wel. Niet alleen zat mijn jas onder de poeder suiker, mijn darmen protesteeren 4 uur later hevig tegen deze invasie van vet. Ik kan niet goed tegen teveel vettig eten...eh...eten.
Vandaag heb ik er al 5 opquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:13 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga zo aan mijn eerste oliebol van vandaag.
vorige week zaterdag wel 2 gegeten
En daar merk je dan weer niet veel van bij jouquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kwestie van opbouwenIk kan er prima tegen hoor...ik krijg dan ook altijd van iedereen de vetrandjes van het vlees op mijn bord
![]()
En hoe smaken de eigen gebakken bakselsquote:
Lichamelijk werk rulesquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En daar merk je dan weer niet veel van bij jou
Net een beetje te vet eigenlijk, vorig jaar waren ze beter...maar ach, er zijn er al niet veel meer over.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En hoe smaken de eigen gebakken baksels![]()
Draadontspanner is dan handigquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:20 schreef pea4fun het volgende:
En vanavond ga ik op mijn slaapkamer het raam ver open zetten...mijn statief erachter (met camera erop uiteraard) F5.6 of 8, S 2 seconden open, isoo 200 en kijken wat eruit komt
Dus het is maar goed dat ik niet langs ben gekomen vandaagquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Net een beetje te vet eigenlijk, vorig jaar waren ze beter...maar ach, er zijn er al niet veel meer over.
die heb ik dan weer niet...maar ach...als ik maar lol heb hequote:Op zaterdag 31 december 2005 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Draadontspanner is dan handigAnders krijg je bewegingsonscherpte
Maar ik ben wel benieuwd wat de uitkomsten zijn
Vraag of ie het nog ff overnieuw doetquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:23 schreef Xilantof het volgende:
noujaecht geweldig lekker zijn de oliebollen die mijn pa heeft niet
![]()
Nee, geen kwestie van opbouwen. Zeg je dat ook tegen iemand die allergisch is voor iets? Gewoon weerstand opbouwen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:14 schreef pea4fun het volgende:
Kwestie van opbouwenIk kan er prima tegen hoor...ik krijg dan ook altijd van iedereen de vetrandjes van het vlees op mijn bord
![]()
Heeft ie ze zelf gemaakt? Ik had ze gisteren bij een oliebollendame gekocht. Goede kwaliteit 14.gif.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:23 schreef Xilantof het volgende:
noujaecht geweldig lekker zijn de oliebollen die mijn pa heeft niet
![]()
nee das een kwestie van tijd...de meeste allergiën duren maar 30 jaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, geen kwestie van opbouwen. Zeg je dat ook tegen iemand die allergisch is voor iets? Gewoon weerstand opbouwen?
Och niet goed...wie wil er nou 100 worden...ik vind 65 oud genoeg.quote:Ik heb het ook als ik een bordje gebakken paling eet. Teveel vet is niet goed voor me. Dat komt goed uit, want teveel vet is niet goed voor wie dan ook
65? Ik zal mijn pa zeggen dat ie nog 5 jaar mag leven en dat het dan klaar moet zijn!quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:29 schreef pea4fun het volgende:
Och niet goed...wie wil er nou 100 worden...ik vind 65 oud genoeg.
Voor mezelf dan...mijn ouders zijn ook al ouder, maar na 65 krijg je steeds meer van die kleine k..kwaaltjesquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
65? Ik zal mijn pa zeggen dat ie nog 5 jaar mag leven en dat het dan klaar moet zijn!
Paling eet je niet gebakkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:26 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb het ook als ik een bordje gebakken paling eet. Teveel vet is niet goed voor me. Dat komt goed uit, want teveel vet is niet goed voor wie dan ook
Doei Subjequote:
Helemaal juist!quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Paling eet je niet gebakkenPaling eet je gerookt
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:43 schreef Jelleee het volgende:
Shark! heb je nou De Lama's gekeken?![]()
In Zeeland eet je em gerookt, gekookt of gebakken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
Paling eet je niet gebakkenPaling eet je gerookt
![]()
En jij woont er nog wel vlak naastquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Helemaal juist!wel fokking duur trouwens
Hmmm...misschien dan toch maar eens proberenquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
In Zeeland eet je em gerookt, gekookt of gebakken.`
Gebakken vond ik em het lekkerst
Helemaal als ik em zelf gevangen had
Wat de boer niet kent......quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...misschien dan toch maar eens proberenVolgens mij wel zonde van die paling
Als jij het nou een keertje maaktquote:
Oja..zat "walking with Monsters DVD te kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
Niemand reageert dan ook heZo jammer
Nou ja....dan is het nu tijd voor de frituur
![]()
quote:
Wat hij zegtquote:
Vast welquote:Op zondag 1 januari 2006 00:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Nu vraag ik me alleen af of ik die extra seconde gehad heb
Jij had wel het laatste kwartet van vorig jaar. Gefeliciteerdquote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 00:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij had wel het laatste kwartet van vorig jaar. Gefeliciteerd
liever niet. er zijn originelere manieren om oud en nieuw te vieren. Je partner al aandouwend het nieuwe jaar 'in te komen' bijvoorbeeldquote:Op zondag 1 januari 2006 00:09 schreef PdeHoog het volgende:Misschien dat we dat dit jaar nog een keertje kunnen doen
![]()
hear hear!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:12 schreef PdeHoog het volgende:
Zullen we gelijk onze goede fotografie-voornemens maar gaan posten![]()
- Nog meer foto's maken
- Toch eens meedoen met de wedstrijdVorig jaar februari was de laatste keer voor mij zag ik
Een wattes?quote:- Het nieuwe jaar goed beginnen met een nieuwjaarsfoto-meet
quote:Op zondag 1 januari 2006 00:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
liever niet. er zijn originelere manieren om oud en nieuw te vieren. Je partner al aandouwend het nieuwe jaar 'in te komen' bijvoorbeeld
Een nieuwjaarsfoto-meetquote:
oooow.. ik snap em...quote:Op zondag 1 januari 2006 00:15 schreef PdeHoog het volgende:
Een nieuwjaarsfoto-meetoftewel de allereerste-fotomeet-in-het-nieuwe-jaar
tx!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
En hier ook allemaal een heel mooi 2006
Geeft niet hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 00:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
oooow.. ik snap em...
er zit ws te veel cointreua in mijn creme caramel
Koud enzoquote:Op zondag 1 januari 2006 00:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tx!
En waarom sta jij niet buiten je vingertjes eraf te blazen met fout vuurwerk?
Heel verstandigquote:
Jaquote:Op zondag 1 januari 2006 00:21 schreef Shark.Bait het volgende:
nu moet ik nog steeds die 2 bladen uitlezen
Ja, maar ik drink nooit. nou ja, de laatste keer was in april.. sindsdien soms in eten verwerkte alcohol genuttigd, dat wel. Men.. alles zweeftquote:Op zondag 1 januari 2006 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
Geeft niet hoorAlcohol in toetjes is goed
Ik zat aan de port daarstraks
Daar zit ik nog over te denkenquote:Op zondag 1 januari 2006 00:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel verstandigAls echte FOT-bezoeker heb je natuurlijk wel foto's gemaakt
![]()
Hoe zit het met het weer?quote:
jij ook! Beste mensen enzo.. nee wensen...ja dat is hetquote:
20% kans op zon, 50% kans op neerslag, 3-5 graden, windkracht 3quote:
Marjoquote:
hmmm.. toch maar mijn spullen pakken dan?quote:Op zondag 1 januari 2006 00:26 schreef PdeHoog het volgende:
20% kans op zon, 50% kans op neerslag, 3-5 graden, windkracht 3
quote:Op zondag 1 januari 2006 00:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
hmmm.. toch maar mijn spullen pakken dan?
Die ene plek...quote:Op zondag 1 januari 2006 00:27 schreef PdeHoog het volgende:Goed plan
Neem ook ff niet-IR-spullen mee
Waar gaan we precies naar toe
![]()
Met al die dingen bedoel jequote:
Ja, die 2 van die foto's die ik je liet zien, aan de hand van de link die jij mij liet zienquote:
Jij ook vrolijk paasfeest!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:29 schreef Jelleee het volgende:
Oke, foto's gemaakt, dode pijl op mijn schouder!![]()
Foto's zijn 3 keer niks, veel te lange sluitertijd en kan niet instellen..
Volgend jaar sinterklaas; een nieuwe camera!![]()
Vrolijk kerstvla en een gelukkig nieuw pak yoghurt!![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 00:29 schreef Jelleee het volgende:
Oke, foto's gemaakt, dode pijl op mijn schouder!![]()
Foto's zijn 3 keer niks, veel te lange sluitertijd en kan niet instellen..
Volgend jaar sinterklaas; een nieuwe camera!![]()
Vrolijk kerstvla en een gelukkig nieuw pak yoghurt!![]()
Oooooooooooooh...toch die dingenquote:Op zondag 1 januari 2006 00:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, die 2 van die foto's die ik je liet zien, aan de hand van de link die jij mij liet zien
Ik doe meequote:Op zondag 1 januari 2006 00:40 schreef Shark.Bait het volgende:
De rest gillend weggerend? Komop.. de modjes zijn pleitte, ff dit topic volspammen
ahaa! lurcker!!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:41 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ben er nog hoor....
Kijk....onze vaste krachtquote:Op zondag 1 januari 2006 00:41 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ben er nog hoor....
Hihi...quote:Op zondag 1 januari 2006 00:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ahaa! lurcker!!
En wat zijn jouw goede voornemens?
I'll try...quote:Op zondag 1 januari 2006 00:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk....onze vaste krachtWe gaan ff de SC volposten Marjo. Jij doet ook wel mee he
Je bent al lekker op dreefquote:
Ik ga subhuman niet meer afkraken of plagen....quote:Op zondag 1 januari 2006 00:43 schreef -Marjo- het volgende:
Hihi...
Ik heb geen goede voornemens. Jij wel???
Maar ook niet minderquote:Op zondag 1 januari 2006 00:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik ga subhuman niet meer afkraken of plagen....
quote:Op zondag 1 januari 2006 00:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik ga subhuman niet meer afkraken of plagen....
Ja, tuurlijk. Maar ik denk dan aan dingen als stoppen met roken, afvallen of meer sporten. Daar vind ik 1 januari zo'n domme datum voor...quote:Op zondag 1 januari 2006 00:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent al lekker op dreefMaar hoezo geen goeie voornemens
Je moet op z'n minst toch wel het idee hebben dat je meer gaat fotograferen
![]()
![]()
ZOEK JE SOMS RUZIE!?!?!?!!?!?!?!?11!!111!!!1!!!!!!!1!1!1!!1quote:Op zondag 1 januari 2006 00:45 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, schiet eens op...nog 28 posts en dan kan ik afnokken. Ik wil graag Friends verder kijkenTempo aub
Dat moet je gewoon doenquote:Op zondag 1 januari 2006 00:45 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar ik denk dan aan dingen als stoppen met roken, afvallen of meer sporten. Daar vind ik 1 januari zo'n domme datum voor...
Met jou altijdquote:Op zondag 1 januari 2006 00:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ZOEK JE SOMS RUZIE!?!?!?!!?!?!?!?11!!111!!!1!!!!!!!1!1!1!!1
Dat bedoel ik...quote:Op zondag 1 januari 2006 00:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon doenNiet op 1 januari mee beginnen
Je mag ze hier postenquote:Op zondag 1 januari 2006 00:46 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben door mijn vuurwerkfoto's aan het scannen...zal zo wat posten, is er al een topic voor?
ow en uhm....![]()
![]()
dat het nieuwe jaar maar veel goede dingen mag brengen
En mijn andere post ook lezen .....quote:Op zondag 1 januari 2006 00:45 schreef PdeHoog het volgende:Da's wel een hele drastische hoor
Hij is mod....dan mag dat
En wie moet hem dan gaan vermoorden de 29e
quote:Op zondag 1 januari 2006 00:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En mijn andere post ook lezen .....
quote:
*met handschoen slaat*quote:
*met 75-300mm terugslaat*quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 00:46 schreef -Marjo- het volgende:
Hehe, naughty you...
ja hoor, NPquote:Op zondag 1 januari 2006 00:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wil trouwens morgen wel ff die PM van December zien hoorals dat mag
Coolquote:Op zondag 1 januari 2006 00:50 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb Maerycke zover gekregen dat ze ook meedoet aan de beste ffoto van 2005
Geen idee wat ik daarvoor zal insturen...quote:Op zondag 1 januari 2006 00:50 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb Maerycke zover gekregen dat ze ook meedoet aan de beste foto van 2005
Ze is bang van de gemiddelde FOTterquote:Op zondag 1 januari 2006 00:50 schreef PdeHoog het volgende:
CoolAls ze hier nou ook even gezellig komt posten
dan gaat het allemaal weer wat harder
quote:
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |