Het start al met mijn usernamequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
"Serieus genomen word ik toch niet."
quote:
ooow..aha.. okeequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Het start al met mijn username
Dan avatar
En het onderschrift is een kotsbeweging naar alle mensen die zogenaamd slim zijn door een gekopieerde tekst uit Nitschze neer te zetten en ondertussen er niks van snappen
Hahaha
vandaar
Dankjewel!quote:
Je moet jezelf eens zien bij dat topic ''Waarom ging mijn harry potter 2 topic op slot''quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dankjewel!
Echt leuk om al die probleempjes van toen weer terug te lezen
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:41 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Je moet jezelf eens zien bij dat topic ''Waarom ging mijn harry potter 2 topic op slot''
Valt mee dat niemand ernstig letsel heeft opgelopen.
Hey Zeeuwsmeisje!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:55 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]haha grote schaamsmiley
![]()
Echt grappig, mini me 4 jaar geleden bijna...![]()
![]()
Ik was vroeg wakker ... vermoedelijke nekhernia gaf weer problemen ... dus ben van bed gegaan en wacht op het moment van de deur uit gaan. circa 08:50 komt de zon op ... als het al te zien is, dus nog ff en dan ga ik op pad.quote:Op zaterdag 31 december 2005 07:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Goedemorgen PDJ
ben je niet beetje vroeg voor zonsopkomsten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |