lolquote:
Whehehe, leuk voor als je ze af laat drukken, maar als achtergrond moet je ze ff aanpassenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:43 schreef Mauro het volgende:
Wat me trouwens opviel gisteren met het bekijken van mijn foto's van de D70s was het formaat.
Nikon D70s:
[afbeelding]
Konica Revio KD-500z (compactcamera):
[afbeelding]
De foto van de dSLR is een 'echt' fotoformaat en van de compactcamera is het 3:4-formaat.
Nu opeens wel jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:01 schreef pea4fun het volgende:
Ow iedereen hier heeft een leven lees ik
Voor mij is het een gewone avond hoor, behalve dan dat ik misschien straks wat ga proberen als er vuurwerk wordt afgestoken. Voor de rest is het hier rustig...lekker...quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Voor mij is het een gewone avond hoor, behalve dan dat ik misschien straks wat ga proberen als er vuurwerk wordt afgestoken. Voor de rest is het hier rustig...lekker...
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:22 schreef RonaldV het volgende:
Ja hoor... het is weer zo ver:
"Pap, ik kan niet bij de MP3s!"
Server dood.Ik ben dus toch nog even in de buurt.
Dit jaar had ik de functie van blauwhelm. Ongewapend, wel te verstaan. Of je moet een sigaar als vuurwerk rekenen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je stond al klaar om je nucliaire arsenaal af te steken?
"met"quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:17 schreef Offy het volgende:
Dankjewel Xil, veel plezier met je vriendin strakjes
Hoi!quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:34 schreef pea4fun het volgende:
ow hoi allemaal, het is hier opeens druk!
Veel plezier offy
Woeiquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:11 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb ook wel een rustig avondje
eerst even thuis hangen, en straks langs vriendinlief voor een paar uurtjes.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:15 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb net gegeten. De creme caramel staat af te koelen en ik ben mijn fotobladen aan het lezen; ik had nog ff nummer december en januari gehaald van photography monthly afgelopen donderdag..maar nog geen tijd gehad om ze te lezen....
Oliebollen kan je nooit teveel hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:52 schreef Subhuman het volgende:
Oliebollen pff... Ik heb er wat te veel gehad geloof ik.
Neee, ik weet al een tijd hoe ik em moet maken (maar niet in de oven, dat moet ik nog perfectioneren). Alleen nog cosmetische foutjes. Ik had er gewoon zin inquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:47 schreef PdeHoog het volgende:
Enne Shark.... creme caramelVernieuwde poging
Gaat het dit keer lukken
![]()
Ik wel. Niet alleen zat mijn jas onder de poeder suiker, mijn darmen protesteeren 4 uur later hevig tegen deze invasie van vet. Ik kan niet goed tegen teveel vettig eten...eh...eten.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:54 schreef pea4fun het volgende:
Oliebollen kan je nooit teveel hebben![]()
Kwestie van opbouwenquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik wel. Niet alleen zat mijn jas onder de poeder suiker, mijn darmen protesteeren 4 uur later hevig tegen deze invasie van vet. Ik kan niet goed tegen teveel vettig eten...eh...eten.
Vandaag heb ik er al 5 opquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:13 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga zo aan mijn eerste oliebol van vandaag.
vorige week zaterdag wel 2 gegeten
En daar merk je dan weer niet veel van bij jouquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kwestie van opbouwenIk kan er prima tegen hoor...ik krijg dan ook altijd van iedereen de vetrandjes van het vlees op mijn bord
![]()
En hoe smaken de eigen gebakken bakselsquote:
Lichamelijk werk rulesquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En daar merk je dan weer niet veel van bij jou
Net een beetje te vet eigenlijk, vorig jaar waren ze beter...maar ach, er zijn er al niet veel meer over.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En hoe smaken de eigen gebakken baksels![]()
Draadontspanner is dan handigquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:20 schreef pea4fun het volgende:
En vanavond ga ik op mijn slaapkamer het raam ver open zetten...mijn statief erachter (met camera erop uiteraard) F5.6 of 8, S 2 seconden open, isoo 200 en kijken wat eruit komt
Dus het is maar goed dat ik niet langs ben gekomen vandaagquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Net een beetje te vet eigenlijk, vorig jaar waren ze beter...maar ach, er zijn er al niet veel meer over.
die heb ik dan weer niet...maar ach...als ik maar lol heb hequote:Op zaterdag 31 december 2005 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Draadontspanner is dan handigAnders krijg je bewegingsonscherpte
Maar ik ben wel benieuwd wat de uitkomsten zijn
Vraag of ie het nog ff overnieuw doetquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:23 schreef Xilantof het volgende:
noujaecht geweldig lekker zijn de oliebollen die mijn pa heeft niet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |