mag dat niet dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hey Zeeuwsmeisje!Vaste gast aan t worden?
![]()
Tuurlijk welquote:
Marjoquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:48 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Net een geroosterd broodje met hagelslag op
Helemaal goed, is ook op de maasvlakte .. richting havens 9500 (meen ik). Op dat uiterste punt waar je kunt komen, zijn nogal wat mogelijkheden. Ook wat de golven betreft, als ze aan de ene kant niet mooi zijn, is het aan de andere kant wel ...meer zeewaarts en iets terug van het eindpunt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
Die bovenstemet die gave donkere lucht
Dat ziet er trouwens best uit als de maasvlakte
![]()
Da's niet lekker als je net wakker bentquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MarjoIk ga zo wat maisbrood met zalmsalade eten
Ik ben dan ook al een uurtje wakker hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:54 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Da's niet lekker als je net wakker bent![]()
Ik een halfuurquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al een uurtje wakker hoor
En dat met kinderen in de buurtquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:01 schreef Shark.Bait het volgende:
al sinds 7 uur wakker
Vergeten mijn wekker uit te zetten![]()
Ze maken mij wakker op een afgesproken tijdquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat met kinderen in de buurt![]()
Ik kan me de vakantie nog herinneren
Die kids waren af en toe veel te vroeg wakker
Of toen er eentje kwam logeren ...... om half 1 "Peter, mag ik spelen" en vervolgens om 7 uur "Peter, mag ik spelen"
Goed opgevoedquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:08 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ze maken mij wakker op een afgesproken tijd
Ze gaan gewoon lekker tv-kijken beneden of een film, die vermaken zichzelf prima...
Net ook ff boodschappen gedaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:14 schreef -Marjo- het volgende:
Nu eerst maar even boodschappen doen. Mijn dochter is bang dat alles al uitverkocht is![]()
Hier ook alquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Net ook ff boodschappen gedaan
Wat is het druk!!!
Echt niet normaal.quote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Echt niet normaal.
En dat voor een halfje brood, beetje melk en wat broodbeleg.
En dan zijn er van die mensen die met een afgeladen kar proberen voor te dringen bij de kassa.
"Omdat ze haast hebben"
Ben ik blij dat ik dat gisteravond door de sneeuwstorm heen heb gedaanquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Net ook ff boodschappen gedaan
Wat is het druk!!!
Laat ons dat eens zienquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:52 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, Ik was om 7 uur ook al wakker. Heb wat zooi opgeruimd en ben toen pogingen gaan doen tot hi-key foto's.
Even wat postbaars uitzoeken dan.quote:
Beetje na proberen te doen wat luap deed, ja zonder flitsers en spul, maar met lampen op de manier van vliegvrager.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |