Oliebollen kan je nooit teveel hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:52 schreef Subhuman het volgende:
Oliebollen pff... Ik heb er wat te veel gehad geloof ik.
Neee, ik weet al een tijd hoe ik em moet maken (maar niet in de oven, dat moet ik nog perfectioneren). Alleen nog cosmetische foutjes. Ik had er gewoon zin inquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:47 schreef PdeHoog het volgende:
Enne Shark.... creme caramelVernieuwde poging
Gaat het dit keer lukken
![]()
Ik wel. Niet alleen zat mijn jas onder de poeder suiker, mijn darmen protesteeren 4 uur later hevig tegen deze invasie van vet. Ik kan niet goed tegen teveel vettig eten...eh...eten.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:54 schreef pea4fun het volgende:
Oliebollen kan je nooit teveel hebben![]()
Kwestie van opbouwenquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik wel. Niet alleen zat mijn jas onder de poeder suiker, mijn darmen protesteeren 4 uur later hevig tegen deze invasie van vet. Ik kan niet goed tegen teveel vettig eten...eh...eten.
Vandaag heb ik er al 5 opquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:13 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga zo aan mijn eerste oliebol van vandaag.
vorige week zaterdag wel 2 gegeten
En daar merk je dan weer niet veel van bij jouquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kwestie van opbouwenIk kan er prima tegen hoor...ik krijg dan ook altijd van iedereen de vetrandjes van het vlees op mijn bord
![]()
En hoe smaken de eigen gebakken bakselsquote:
Lichamelijk werk rulesquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En daar merk je dan weer niet veel van bij jou
Net een beetje te vet eigenlijk, vorig jaar waren ze beter...maar ach, er zijn er al niet veel meer over.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En hoe smaken de eigen gebakken baksels![]()
Draadontspanner is dan handigquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:20 schreef pea4fun het volgende:
En vanavond ga ik op mijn slaapkamer het raam ver open zetten...mijn statief erachter (met camera erop uiteraard) F5.6 of 8, S 2 seconden open, isoo 200 en kijken wat eruit komt
Dus het is maar goed dat ik niet langs ben gekomen vandaagquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Net een beetje te vet eigenlijk, vorig jaar waren ze beter...maar ach, er zijn er al niet veel meer over.
die heb ik dan weer niet...maar ach...als ik maar lol heb hequote:Op zaterdag 31 december 2005 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Draadontspanner is dan handigAnders krijg je bewegingsonscherpte
Maar ik ben wel benieuwd wat de uitkomsten zijn
Vraag of ie het nog ff overnieuw doetquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:23 schreef Xilantof het volgende:
noujaecht geweldig lekker zijn de oliebollen die mijn pa heeft niet
![]()
Nee, geen kwestie van opbouwen. Zeg je dat ook tegen iemand die allergisch is voor iets? Gewoon weerstand opbouwen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:14 schreef pea4fun het volgende:
Kwestie van opbouwenIk kan er prima tegen hoor...ik krijg dan ook altijd van iedereen de vetrandjes van het vlees op mijn bord
![]()
Heeft ie ze zelf gemaakt? Ik had ze gisteren bij een oliebollendame gekocht. Goede kwaliteit 14.gif.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:23 schreef Xilantof het volgende:
noujaecht geweldig lekker zijn de oliebollen die mijn pa heeft niet
![]()
nee das een kwestie van tijd...de meeste allergiën duren maar 30 jaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, geen kwestie van opbouwen. Zeg je dat ook tegen iemand die allergisch is voor iets? Gewoon weerstand opbouwen?
Och niet goed...wie wil er nou 100 worden...ik vind 65 oud genoeg.quote:Ik heb het ook als ik een bordje gebakken paling eet. Teveel vet is niet goed voor me. Dat komt goed uit, want teveel vet is niet goed voor wie dan ook
65? Ik zal mijn pa zeggen dat ie nog 5 jaar mag leven en dat het dan klaar moet zijn!quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:29 schreef pea4fun het volgende:
Och niet goed...wie wil er nou 100 worden...ik vind 65 oud genoeg.
Voor mezelf dan...mijn ouders zijn ook al ouder, maar na 65 krijg je steeds meer van die kleine k..kwaaltjesquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
65? Ik zal mijn pa zeggen dat ie nog 5 jaar mag leven en dat het dan klaar moet zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |