Nee, geen kwestie van opbouwen. Zeg je dat ook tegen iemand die allergisch is voor iets? Gewoon weerstand opbouwen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:14 schreef pea4fun het volgende:
Kwestie van opbouwenIk kan er prima tegen hoor...ik krijg dan ook altijd van iedereen de vetrandjes van het vlees op mijn bord
![]()
Heeft ie ze zelf gemaakt? Ik had ze gisteren bij een oliebollendame gekocht. Goede kwaliteit 14.gif.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:23 schreef Xilantof het volgende:
noujaecht geweldig lekker zijn de oliebollen die mijn pa heeft niet
![]()
nee das een kwestie van tijd...de meeste allergiën duren maar 30 jaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, geen kwestie van opbouwen. Zeg je dat ook tegen iemand die allergisch is voor iets? Gewoon weerstand opbouwen?
Och niet goed...wie wil er nou 100 worden...ik vind 65 oud genoeg.quote:Ik heb het ook als ik een bordje gebakken paling eet. Teveel vet is niet goed voor me. Dat komt goed uit, want teveel vet is niet goed voor wie dan ook
65? Ik zal mijn pa zeggen dat ie nog 5 jaar mag leven en dat het dan klaar moet zijn!quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:29 schreef pea4fun het volgende:
Och niet goed...wie wil er nou 100 worden...ik vind 65 oud genoeg.
Voor mezelf dan...mijn ouders zijn ook al ouder, maar na 65 krijg je steeds meer van die kleine k..kwaaltjesquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
65? Ik zal mijn pa zeggen dat ie nog 5 jaar mag leven en dat het dan klaar moet zijn!
Paling eet je niet gebakkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:26 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb het ook als ik een bordje gebakken paling eet. Teveel vet is niet goed voor me. Dat komt goed uit, want teveel vet is niet goed voor wie dan ook
Doei Subjequote:
Helemaal juist!quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Paling eet je niet gebakkenPaling eet je gerookt
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:43 schreef Jelleee het volgende:
Shark! heb je nou De Lama's gekeken?![]()
In Zeeland eet je em gerookt, gekookt of gebakken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
Paling eet je niet gebakkenPaling eet je gerookt
![]()
En jij woont er nog wel vlak naastquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Helemaal juist!wel fokking duur trouwens
Hmmm...misschien dan toch maar eens proberenquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
In Zeeland eet je em gerookt, gekookt of gebakken.`
Gebakken vond ik em het lekkerst
Helemaal als ik em zelf gevangen had
Wat de boer niet kent......quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...misschien dan toch maar eens proberenVolgens mij wel zonde van die paling
Als jij het nou een keertje maaktquote:
Oja..zat "walking with Monsters DVD te kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
Niemand reageert dan ook heZo jammer
Nou ja....dan is het nu tijd voor de frituur
![]()
quote:
Wat hij zegtquote:
Vast welquote:Op zondag 1 januari 2006 00:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Nu vraag ik me alleen af of ik die extra seconde gehad heb
Jij had wel het laatste kwartet van vorig jaar. Gefeliciteerdquote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 00:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij had wel het laatste kwartet van vorig jaar. Gefeliciteerd
liever niet. er zijn originelere manieren om oud en nieuw te vieren. Je partner al aandouwend het nieuwe jaar 'in te komen' bijvoorbeeldquote:Op zondag 1 januari 2006 00:09 schreef PdeHoog het volgende:Misschien dat we dat dit jaar nog een keertje kunnen doen
![]()
hear hear!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:12 schreef PdeHoog het volgende:
Zullen we gelijk onze goede fotografie-voornemens maar gaan posten![]()
- Nog meer foto's maken
- Toch eens meedoen met de wedstrijdVorig jaar februari was de laatste keer voor mij zag ik
Een wattes?quote:- Het nieuwe jaar goed beginnen met een nieuwjaarsfoto-meet
quote:Op zondag 1 januari 2006 00:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
liever niet. er zijn originelere manieren om oud en nieuw te vieren. Je partner al aandouwend het nieuwe jaar 'in te komen' bijvoorbeeld
Een nieuwjaarsfoto-meetquote:
oooow.. ik snap em...quote:Op zondag 1 januari 2006 00:15 schreef PdeHoog het volgende:
Een nieuwjaarsfoto-meetoftewel de allereerste-fotomeet-in-het-nieuwe-jaar
tx!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
En hier ook allemaal een heel mooi 2006
Geeft niet hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 00:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
oooow.. ik snap em...
er zit ws te veel cointreua in mijn creme caramel
Koud enzoquote:Op zondag 1 januari 2006 00:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tx!
En waarom sta jij niet buiten je vingertjes eraf te blazen met fout vuurwerk?
Heel verstandigquote:
Jaquote:Op zondag 1 januari 2006 00:21 schreef Shark.Bait het volgende:
nu moet ik nog steeds die 2 bladen uitlezen
Ja, maar ik drink nooit. nou ja, de laatste keer was in april.. sindsdien soms in eten verwerkte alcohol genuttigd, dat wel. Men.. alles zweeftquote:Op zondag 1 januari 2006 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
Geeft niet hoorAlcohol in toetjes is goed
Ik zat aan de port daarstraks
Daar zit ik nog over te denkenquote:Op zondag 1 januari 2006 00:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel verstandigAls echte FOT-bezoeker heb je natuurlijk wel foto's gemaakt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |