lawinepijl toch ?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:23 schreef RemcoDelft het volgende:
Hele grote vuurpijl, camera d'r aan vast... Op timer (zelfontspanner) zetten, lontje aansteken, en na 20 seconden weer opvangen
Stop dan ook meteen een heel statief in je zak, anders heb je er niks aanquote:Op donderdag 29 december 2005 20:17 schreef WesHell het volgende:
Een leuke vraag.. Ik wil mijn CAM oudjaars avond ook wel eens mee opzak nemen.. Mischien dat er nog wat spanends gebeurt..
Met de draaiknop op SCN zeten en dan met de pijltjestoetsen (links, rechts) Fireworks opzoekenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:28 schreef Predemius het volgende:
Vuurwerkstand ? kan je dat eens uitleggen ? Ik heb die feature niet gevonden op mijn A95
overbelichtingquote:Op donderdag 29 december 2005 23:13 schreef Jelleee het volgende:
Wat gebeurt er als je je diafragma dan niet dicht gedraaid hebt en je maakt 'n foto van vuurwerk met lange sluitertijd?
statief is voor mij denk ik wel onontbeerlijk gezien ik tegen 12-en zelf ws ook niet erg stabiel meer staquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:57 schreef SiGNe het volgende:
Statief is ook lastig omdat je natuurlijk niet precies weet waar de boel ontploft.
Ergens tegenaan staan werk ook redelijk, mijn foto's zijn wel iets bewogen maar als je het vergelijkt met die spanjefoto's valt het nog behoorlijk mee.
toch niet die vuurwerkwedstrijd in blanes he?quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:58 schreef Agiath het volgende:
Ah, ik heb nogwel wat uit spanje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral de laatste 2 zijn goed gelukt vind ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |