Zeker doen!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:10 schreef Robertje het volgende:
Wanneer het me lukt dan zal ik er een paar posten.
maar als het vuurwerk voorbij is en dan pas klaar bent met experimenteren dan schiet je er ook niet echt veel mee op,quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:15 schreef Dual.Flipflop het volgende:
Hoe langer de sluitertijd, hoe voller de lucht. 6 a 8 seconde lijkt me wel feestelijk, maar niet een realistich eind beeld. Zelf raadt ik asa 800 en 1/30 en f2.8 aan (met camera ondersteunig).
Maarr uh, als je een digicamera gebruikt, dan kun je toch ook een heel eind zelf experimenteren?
Jup, alleen een zo lang mogelijke sluitertijd.quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:29 schreef berc het volgende:
[..]
maar als het vuurwerk voorbij is en dan pas klaar bent met experimenteren dan schiet je er ook niet echt veel mee op,
ik ga op vakantie naar oostenrijk hopend dat het daar flink gaat onweren, wil ik ook graag foto's van maken. lijk me wel dat ik daar de zelfde instellingen voor kan gebruiken?
mooi man, zulke mooie foto's kan ik niet maken met me a200quote:Op zaterdag 24 juli 2004 03:37 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb er nog meer gemaakt maar die post ik morgen wel. En dan staat de horizon ook horizontaal.
Waarom zou dat met jou camera niet lukken. Omdat het een compact is?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 03:59 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
mooi man, zulke mooie foto's kan ik niet maken met me a200![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 03:37 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb er nog meer gemaakt maar die post ik morgen wel. En dan staat de horizon ook horizontaal.
Shutter speed 1/5quote:Op zaterdag 24 juli 2004 09:45 schreef berc het volgende:
[..]
![]()
kan je wat opnameinfo geven?
Heel mooiquote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:37 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Vandaag (eigenlijk gisteren) gemaakt op het strand van Scheveningen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |