Ja, die 2 van die foto's die ik je liet zien, aan de hand van de link die jij mij liet zienquote:
Jij ook vrolijk paasfeest!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:29 schreef Jelleee het volgende:
Oke, foto's gemaakt, dode pijl op mijn schouder!![]()
Foto's zijn 3 keer niks, veel te lange sluitertijd en kan niet instellen..
Volgend jaar sinterklaas; een nieuwe camera!![]()
Vrolijk kerstvla en een gelukkig nieuw pak yoghurt!![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 00:29 schreef Jelleee het volgende:
Oke, foto's gemaakt, dode pijl op mijn schouder!![]()
Foto's zijn 3 keer niks, veel te lange sluitertijd en kan niet instellen..
Volgend jaar sinterklaas; een nieuwe camera!![]()
Vrolijk kerstvla en een gelukkig nieuw pak yoghurt!![]()
Oooooooooooooh...toch die dingenquote:Op zondag 1 januari 2006 00:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, die 2 van die foto's die ik je liet zien, aan de hand van de link die jij mij liet zien
Ik doe meequote:Op zondag 1 januari 2006 00:40 schreef Shark.Bait het volgende:
De rest gillend weggerend? Komop.. de modjes zijn pleitte, ff dit topic volspammen
ahaa! lurcker!!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:41 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ben er nog hoor....
Kijk....onze vaste krachtquote:Op zondag 1 januari 2006 00:41 schreef -Marjo- het volgende:
Ik ben er nog hoor....
Hihi...quote:Op zondag 1 januari 2006 00:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ahaa! lurcker!!
En wat zijn jouw goede voornemens?
I'll try...quote:Op zondag 1 januari 2006 00:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk....onze vaste krachtWe gaan ff de SC volposten Marjo. Jij doet ook wel mee he
Je bent al lekker op dreefquote:
Ik ga subhuman niet meer afkraken of plagen....quote:Op zondag 1 januari 2006 00:43 schreef -Marjo- het volgende:
Hihi...
Ik heb geen goede voornemens. Jij wel???
Maar ook niet minderquote:Op zondag 1 januari 2006 00:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik ga subhuman niet meer afkraken of plagen....
quote:Op zondag 1 januari 2006 00:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik ga subhuman niet meer afkraken of plagen....
Ja, tuurlijk. Maar ik denk dan aan dingen als stoppen met roken, afvallen of meer sporten. Daar vind ik 1 januari zo'n domme datum voor...quote:Op zondag 1 januari 2006 00:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent al lekker op dreefMaar hoezo geen goeie voornemens
Je moet op z'n minst toch wel het idee hebben dat je meer gaat fotograferen
![]()
![]()
ZOEK JE SOMS RUZIE!?!?!?!!?!?!?!?11!!111!!!1!!!!!!!1!1!1!!1quote:Op zondag 1 januari 2006 00:45 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, schiet eens op...nog 28 posts en dan kan ik afnokken. Ik wil graag Friends verder kijkenTempo aub
Dat moet je gewoon doenquote:Op zondag 1 januari 2006 00:45 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar ik denk dan aan dingen als stoppen met roken, afvallen of meer sporten. Daar vind ik 1 januari zo'n domme datum voor...
Met jou altijdquote:Op zondag 1 januari 2006 00:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ZOEK JE SOMS RUZIE!?!?!?!!?!?!?!?11!!111!!!1!!!!!!!1!1!1!!1
Dat bedoel ik...quote:Op zondag 1 januari 2006 00:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon doenNiet op 1 januari mee beginnen
Je mag ze hier postenquote:Op zondag 1 januari 2006 00:46 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben door mijn vuurwerkfoto's aan het scannen...zal zo wat posten, is er al een topic voor?
ow en uhm....![]()
![]()
dat het nieuwe jaar maar veel goede dingen mag brengen
En mijn andere post ook lezen .....quote:Op zondag 1 januari 2006 00:45 schreef PdeHoog het volgende:Da's wel een hele drastische hoor
Hij is mod....dan mag dat
En wie moet hem dan gaan vermoorden de 29e
quote:Op zondag 1 januari 2006 00:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En mijn andere post ook lezen .....
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |