Handigquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:21 schreef alwaysthebest het volgende:
http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/video/
Oudejaarsprogramma's.
Vanavond?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:26 schreef alwaysthebest het volgende:
21:30 - 22:35 Op Nederland 2 het oudejaarsprogramma.
Zeg dat dan manquote:
zondagavondquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
Hopelijk wordt het nog herhaald.
Ik wil al die cabaretiers wel eens zien die ze imiteren.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:19 schreef pberends het volgende:
Vorige aflevering was bagger, maar deze zal wel een stuk beter zijn.
quote:Freek de Jonge, Seth Gaaikema, Youp van ’t Hek, Toon Hermans en Wim Kan
Zelfs leuker dan de echtequote:Op zaterdag 31 december 2005 21:45 schreef tong80 het volgende:
Leuke opzet. Goor en Jool zijn ook goed.
Maar dat is al een typetje, dat scheeltquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:06 schreef ABBAfan het volgende:
Dame Edna. Niet van echt te onderscheiden![]()
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:24 schreef Bullpit het volgende:
Die Dame Edna is echt goed , ook de stem
GENIAAL inderdaad, erg komisch.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:26 schreef snellejelle het volgende:
ik vind Gordon & Joling echt één van hun beste typetjes
Zeg dat ook even in z'n fantopic. Het is er zo stilquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:33 schreef Arcee het volgende:
Ik herkende in Paul Groot als Freek de Jonge erg veel Freek. Erg knap hoe Groot altijd karakteristieke trekken zeer treffend weet neer te zetten.
Ik heb er al een Tongiaanse reactie gepost.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:38 schreef tong80 het volgende:
Jongens reageer eens het is er zo stil.
Paul Groot, het grootste talent op de Nederlandse TV.
Ik zag hetquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb er al een Tongiaanse reactie gepost.
Ja hoorquote:
Hoorspel was de eerste keer leuk, daarna werd het inderdaad vervelend.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:35 schreef pberends het volgende:
Redelijk, een 6,5. Sommige dingen werden mooi te kijk gezet zoals die groepverkrachters en Rochel Hazes. Alleen sommige sketches duurde veel te lang zoals die radio.
En die beelden van dat ouwe publiek de hele tijdquote:
Het is juist de bedoeling dat je haar compleet irritant vind. Zo zijn de typetjes van haar ook bedoeld. Niet echt iets om je over te ergeren dus. Ik vond Tooske geniaal gedaan. "Welkom bij alweer de allereerste aflevering van"quote:Op zondag 1 januari 2006 01:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die hoer met dat paardengebit (zonder beugel) mag best wel eens optiefen naar een heel ver land. Zonder camera's. Zonder retourticket. Gatverdamme, wat heb ik me daaraan geërgerd
![]()
![]()
.
Afgezien van dat enórme dieptepunt (zoals bij elke aflevering waarin betreffende mutsmeedoet) was 't heel aardig
.
Aller-aller-áller-aller-aller-eerste.quote:Op zondag 1 januari 2006 11:34 schreef pberends het volgende:
Ik vond Tooske geniaal gedaan. "Welkom bij alweer de allereerste aflevering van"![]()
.
Mja en ook zo schreeuwen als er iemand opkwamquote:Op zondag 1 januari 2006 11:34 schreef pberends het volgende:
Het is juist de bedoeling dat je haar compleet irritant vind. Zo zijn de typetjes van haar ook bedoeld. Niet echt iets om je over te ergeren dus. Ik vond Tooske geniaal gedaan. "Welkom bij alweer de allereerste aflevering van"![]()
.
Bij haar erger ik me bij élk typetje. Bij Tooske kan ik me dat voorstellen, maar bij élke typetje ...quote:Op zondag 1 januari 2006 11:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat je haar compleet irritant vind. Zo zijn de typetjes van haar ook bedoeld. Niet echt iets om je over te ergeren dus. Ik vond Tooske geniaal gedaan. "Welkom bij alweer de allereerste aflevering van"![]()
.
Tooske werd precies zo neergezet zoals ze altijd doet. Geweldig. Tooske doet altijd zo kinderlijk nep-enthousiast. Beseft dat kind zelf wel dat ze zo irritant is en niemand haar moet?quote:Op zondag 1 januari 2006 11:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Aller-aller-áller-aller-aller-eerste.
Erg goed gedaan idd.
Stel je aan.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die hoer met dat paardengebit (zonder beugel) mag best wel eens optiefen naar een heel ver land. Zonder camera's. Zonder retourticket. Gatverdamme, wat heb ik me daaraan geërgerd
![]()
![]()
.
Afgezien van dat enórme dieptepunt (zoals bij elke aflevering waarin betreffende mutsmeedoet) was 't heel aardig
.
Komt zo nog een keerquote:Op zondag 1 januari 2006 23:46 schreef Stansfield het volgende:
Dat radio gebeuren vond ik alleen wel erg saai.
zou die doos van een tooske het nu doorhebben dat ze nog steeds gedraagt als een kind?quote:Op zondag 1 januari 2006 11:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Aller-aller-áller-aller-aller-eerste.
Erg goed gedaan idd.
Maar dat taalgebruik uit de jaren 50 op dat belerende toontje vond ik geweldig.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat hoorspel had inderdaad niet drie keer gehoeven.![]()
Ik heb zoiets van: nou en? Zo praatten ze vroeger jah, een minuut leuk, geen 10 minutenquote:Op maandag 2 januari 2006 04:22 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar dat taalgebruik uit de jaren 50 op dat belerende toontje vond ik geweldig.![]()
Stond bij mij ook in de krant. Die inspecteur die langskwam heette net zo als een van de hoofdrolspelers in een boek van Reve.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:01 schreef SunChaser het volgende:
Was dat Reve? Hoe weet je dat? Waren er nog andere oude BN'ers?
Die domme politieman als Erik van Muiswinkel die zo'n moeite had met lezen.quote:Op maandag 2 januari 2006 04:22 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar dat taalgebruik uit de jaren 50 op dat belerende toontje vond ik geweldig.![]()
Ja, dat was ook de grap.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:45 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Heel goede imitatie, maar hij maakte grappen die Hermans echt zelf weleens heeft gemaakt.
So? Groot als Wolkers maakte ook opmerkingen die Wolkers ook ooit zelf maakte.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:45 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Heel goede imitatie, maar hij maakte grappen die Hermans echt zelf weleens heeft gemaakt.
Nee, Hermans vond Sinnieklaas een stom feest. Dit ging over nieuwjaar. Parodie enzo.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:45 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
"Vroeger hadden we niks... Nou eh tegenwoordig"quote:
Algemene ontwikkeling, SC.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:01 schreef SunChaser het volgende:
Was dat Reve? Hoe weet je dat?
En dat is de eerste strofe van De Avonden.quote:Het was nog donker, toen in de vroege morgen van de tweeëntwintigste december 1946 in onze stad, op de eerste verdieping van het huis Schilderskade 66, de held van deze geschiedenis, Frits van Egters, ontwaakte. Hij keek op zijn lichtgevend horloge, dat aan een spijker hing. ‘Kwart voor zes,’ mompelde hij, ‘het is nog nacht.’
Lul je er maar weer uit. Met je zonnebril-PI.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:57 schreef MeneerTim het volgende:
Ahnee, drie gasten die mij de grap gaan uitleggen. Haha superzielig. Ik snap het wel en ik vond het ook grappig, maar het is wel makkelijk.
.........heb je weleens naar het huidige "opsporing verzocht" gekeken? Die politiemensen daar hebben ook altijd moeite met de tekst. Mooie parodie! Alleen iets te lang .......quote:Op maandag 2 januari 2006 14:19 schreef WAT het volgende:
[..]
Die domme politieman als Erik van Muiswinkel die zo'n moeite had met lezen.
Als je hier de humor niet van in ziet kun je beter niet meer gaan kijken, want dan begrijp je er weinig van. Het kwartje is bij jouw waarschijnlijk niet gevallen. Volgende keer toch maar weer gewoon "toen was geluk heel gewoon", "schone schijn" of van duin gaan kijken , dacht ik zo.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:48 schreef kruimel_20 het volgende:
vond er niet zoveel aan...
De groepsverkrachting vond ik te ver gaan... smakeloos...
toen heb ik em afgezet.
Ik kan de humor wel waarderen, humor op het randje vind ik soms nog wel te doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:31 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Als je hier de humor niet van in ziet kun je beter niet meer gaan kijken, want dan begrijp je er weinig van. Het kwartje is bij jouw waarschijnlijk niet gevallen. Volgende keer toch maar weer gewoon "toen was geluk heel gewoon", "schone schijn" of van duin gaan kijken , dacht ik zo.
Haha ja die was leuk hequote:
Shit, ik ben vergeten op jou te letten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:10 schreef Toeps het volgende:
Iemand 'm opgenomen? Hij staat niet meer online, en ik was op vakantie... Nu kan ik mijn eigen figureer-acties nieteens terugzien.
Daar had je waarschijnlijk toch een vergrootglas voor nodig gehad.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:13 schreef WAT het volgende:
[..]
Shit, ik ben vergeten op jou te letten.
Mijn achterhoofd, bij de 5 cabaretiers. Ik was betaald publiek, zeg maar.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:20 schreef Bupatih het volgende:
Waar / Wanneer was je te zien dan?
Oooh, dan is het nog best lastig om je te herkennen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:23 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mijn achterhoofd, bij de 5 cabaretiers. Ik was betaald publiek, zeg maar.
Youp lijkt me ook de moeilijkste om na te doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:22 schreef Toeps het volgende:
Maar goed, Toon was idd fantastisch, wij moesten onze best doen om bij take 2 niet bij voorbaat al van onze stoelen te rollen van het lachen. Youp was minder, al zat er één betere take bij, die ze volgens mij (aan het voorstukje te zien) dan weer niet genomen hebben. Freek was ook fantastisch, al moest die wel vááák over, omdat Paul zich steeds versprak, iemand door beeld liep, en de autocue niet klopte. Maar Paul is inderdaad echt fantastisch goed!
Toch, ik had een klasgenoot die het beter kon.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:26 schreef WAT het volgende:
[..]
Youp lijkt me ook de moeilijkste om na te doen.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)noen/bb.20051231.asfquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:10 schreef Toeps het volgende:
Iemand 'm opgenomen? Hij staat niet meer online, en ik was op vakantie... Nu kan ik mijn eigen figureer-acties nieteens terugzien.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)noen/bb.20051231.asf
Misschien dat hij het achter de schermen leuker vindt dan voor de schermen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:35 schreef Bupatih het volgende:
Sander van Opzeeland was trouwens maar één keer te zien (magnetron-reclame)
Toch?
Nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:38 schreef Bupatih het volgende:
Bianca heeft trouwens niet echt een gezicht voor imitaties.
Biancia is toch die 'Tooske'?quote:
Nee, de stem was wel goed btw.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:06 schreef Bupatih het volgende:
Oh.
Nou ja, dan bedoel ik dus dat Plien niet echt een gezicht voor BN'er-imitaties heeft.
Betaald publiek??? Dan wil ik daar ook wel zitten. Als je alleen je achterhoofd maar te zien krijg.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:23 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mijn achterhoofd, bij de 5 cabaretiers. Ik was betaald publiek, zeg maar.
Ja, oké. Maar het gezicht lijkt nooit.quote:
Even wat anders: Wat doet die Diederik van Vleuten nog meer voor typetjes? HIj heeft bij Henk Spaan en in zijn eigen shows ook van alles en nog wat gedaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar het gezicht lijkt nooit.
Dan moet je maar typetjes op de radio gaan doen, ofzo...
Euhm...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:17 schreef WAT het volgende:
[..]
Even wat anders: Wat doet die Diederik van Vleuten nog meer voor typetjes? HIj heeft bij Henk Spaan en in zijn eigen shows ook van alles en nog wat gedaan.
als de grap ten koste van het slachtoffer gegaan was, had je ms (let wel : ms) een punt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:39 schreef kruimel_20 het volgende:
[..]
Ik kan de humor wel waarderen, humor op het randje vind ik soms nog wel te doen.
Maar over zoiets maak je geen grappen vind ik.
Wie weet hoe ik hem met hidownload op kan slaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)noen/bb.20051231.asf
volgens mij ook Boudewijn Büchquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euhm...
Erik Gerets.
Ronald Koeman.
Barry van Aerle.
Jaap Stam.
Hans Kraay Sr.
René en Willy van de Kerkhof.
Rinus Michels. (ook in zijn shows met Erik)
En volgens mij ook Paul Jambers...?
Ik wil m ook opslaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:25 schreef S-Two het volgende:
[..]
Wie weet hoe ik hem met hidownload op kan slaan?![]()
Castingbureau.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:13 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Betaald publiek??? Dan wil ik daar ook wel zitten. Als je alleen je achterhoofd maar te zien krijg.
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Paul Groot, het grootste talent op de Nederlandse TV.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:10 schreef milagro het volgende:
Kan ik hier ook kwijt dat Paul Groot eigenlijk bestis?
Vast wel
Dat moet dan van Diederik zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Is die Bianca trouwens zwanger? Dacht het een paar keer te zien.
ja die is al een tijd zwanger van tweede kindje (van diederik jaquote:
mms://streams3.omroep.nl/tv/avro/koefnoen/bb.20051231.asfquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:25 schreef S-Two het volgende:
[..]
Wie weet hoe ik hem met hidownload op kan slaan?![]()
Dank u zeerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:38 schreef pberends het volgende:
[..]
mms://streams3.omroep.nl/tv/avro/koefnoen/bb.20051231.asf
Gewoon het wmv-streambestand (1kb) downloaden, en dat openen in textbestand. Dan laat ie zien wat de werkelijke downloadlink is.quote:
Had het ook ff in dig gevraagd, je kan ook gewoon de broncode bekijken, staat het mms-adres ook inquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Gewoon het wmv-streambestand (1kb) downloaden, en dat openen in textbestand. Dan laat ie zien wat de werkelijke downloadlink is.
Wie van die 2 is eigenlijk de echtgenote van Diederik van Vleuten ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:05 schreef WAT het volgende:
omgekeerd:
Plien:
[afbeelding]
Bianca:
De andere helft dus.
Niet te vergeten als Boudewijn Buch ; meesterlijk in zijn Rolling Stones shirt op een of ander verlaten eiland waar de VARA hem naar toegestuurt heeft om het een-na-laatste Dodo ei te gaan zoekenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euhm...
Erik Gerets.
Ronald Koeman.
Barry van Aerle.
Jaap Stam.
Hans Kraay Sr.
René en Willy van de Kerkhof.
Rinus Michels. (ook in zijn shows met Erik)
En volgens mij ook Paul Jambers...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |