Ik heb er al een Tongiaanse reactie gepost.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:38 schreef tong80 het volgende:
Jongens reageer eens het is er zo stil.
Paul Groot, het grootste talent op de Nederlandse TV.
Ik zag hetquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb er al een Tongiaanse reactie gepost.
Ja hoorquote:
Hoorspel was de eerste keer leuk, daarna werd het inderdaad vervelend.quote:Op zondag 1 januari 2006 00:35 schreef pberends het volgende:
Redelijk, een 6,5. Sommige dingen werden mooi te kijk gezet zoals die groepverkrachters en Rochel Hazes. Alleen sommige sketches duurde veel te lang zoals die radio.
En die beelden van dat ouwe publiek de hele tijdquote:
Het is juist de bedoeling dat je haar compleet irritant vind. Zo zijn de typetjes van haar ook bedoeld. Niet echt iets om je over te ergeren dus. Ik vond Tooske geniaal gedaan. "Welkom bij alweer de allereerste aflevering van"quote:Op zondag 1 januari 2006 01:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die hoer met dat paardengebit (zonder beugel) mag best wel eens optiefen naar een heel ver land. Zonder camera's. Zonder retourticket. Gatverdamme, wat heb ik me daaraan geërgerd
![]()
![]()
.
Afgezien van dat enórme dieptepunt (zoals bij elke aflevering waarin betreffende mutsmeedoet) was 't heel aardig
.
Aller-aller-áller-aller-aller-eerste.quote:Op zondag 1 januari 2006 11:34 schreef pberends het volgende:
Ik vond Tooske geniaal gedaan. "Welkom bij alweer de allereerste aflevering van"![]()
.
Mja en ook zo schreeuwen als er iemand opkwamquote:Op zondag 1 januari 2006 11:34 schreef pberends het volgende:
Het is juist de bedoeling dat je haar compleet irritant vind. Zo zijn de typetjes van haar ook bedoeld. Niet echt iets om je over te ergeren dus. Ik vond Tooske geniaal gedaan. "Welkom bij alweer de allereerste aflevering van"![]()
.
Bij haar erger ik me bij élk typetje. Bij Tooske kan ik me dat voorstellen, maar bij élke typetje ...quote:Op zondag 1 januari 2006 11:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat je haar compleet irritant vind. Zo zijn de typetjes van haar ook bedoeld. Niet echt iets om je over te ergeren dus. Ik vond Tooske geniaal gedaan. "Welkom bij alweer de allereerste aflevering van"![]()
.
Tooske werd precies zo neergezet zoals ze altijd doet. Geweldig. Tooske doet altijd zo kinderlijk nep-enthousiast. Beseft dat kind zelf wel dat ze zo irritant is en niemand haar moet?quote:Op zondag 1 januari 2006 11:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Aller-aller-áller-aller-aller-eerste.
Erg goed gedaan idd.
Stel je aan.quote:Op zondag 1 januari 2006 01:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die hoer met dat paardengebit (zonder beugel) mag best wel eens optiefen naar een heel ver land. Zonder camera's. Zonder retourticket. Gatverdamme, wat heb ik me daaraan geërgerd
![]()
![]()
.
Afgezien van dat enórme dieptepunt (zoals bij elke aflevering waarin betreffende mutsmeedoet) was 't heel aardig
.
Komt zo nog een keerquote:Op zondag 1 januari 2006 23:46 schreef Stansfield het volgende:
Dat radio gebeuren vond ik alleen wel erg saai.
zou die doos van een tooske het nu doorhebben dat ze nog steeds gedraagt als een kind?quote:Op zondag 1 januari 2006 11:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Aller-aller-áller-aller-aller-eerste.
Erg goed gedaan idd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |