Vanavond 23.05.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 07:17 schreef Strolie75 het volgende:
Wordt het nog herhaald?
Mooi! Dat wordt opnemen, JobCoMan moet bewaard worden voor het nageslag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:11 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond 23.05.
Dan ben je de enige.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik vond die van gister matig
Van de uitzending op zondag tot en met de herhaling op dinsdag, daarna niet meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:58 schreef pberends het volgende:
Weet iemand wanneer Koefnoen online staat?
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:01 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Van de uitzending op zondag tot en met de herhaling op dinsdag, daarna niet meer.
Ze wilden eerst helemaal niet op uitzending gemist i.v.m. een uit te brengen DVD.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:08 schreef pberends het volgende:. Vorige stond gewoon online hoor (nu niet meer natuurlijk), zag ik op de site van uitzendinggemist.
Wat lul je nou weer, je wil zeggen dat Koefnoen alleen van maandag tot dinsdag online staat? Wat een bullshit!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:11 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Ze wilden eerst helemaal niet op uitzending gemist i.v.m. een uit te brengen DVD.
Later is dit compromis gevonden van 2 dagen.
De 1e van dit seizoen heeft daardoor nooit online gestaan.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:03 schreef pberends het volgende:
Wat lul je nou weer,
Ja.quote:je wil zeggen dat Koefnoen alleen van maandag tot dinsdag online staat?
Mail de Avro.quote:
Wat een bullshit!
Hij komt dus niet meer online? Argh!! Ik heb tot vandaag lopen wachten omdat ik dacht dat de uitzending pas na de herhaling (logischerwijs) online stond. Hij stond dus gister en eergister wel onlinequote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:07 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja.
[..]
Mail de Avro.
koefnoen@avro.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |