Ja, oké. Maar het gezicht lijkt nooit.quote:
Even wat anders: Wat doet die Diederik van Vleuten nog meer voor typetjes? HIj heeft bij Henk Spaan en in zijn eigen shows ook van alles en nog wat gedaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar het gezicht lijkt nooit.
Dan moet je maar typetjes op de radio gaan doen, ofzo...
Euhm...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:17 schreef WAT het volgende:
[..]
Even wat anders: Wat doet die Diederik van Vleuten nog meer voor typetjes? HIj heeft bij Henk Spaan en in zijn eigen shows ook van alles en nog wat gedaan.
als de grap ten koste van het slachtoffer gegaan was, had je ms (let wel : ms) een punt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:39 schreef kruimel_20 het volgende:
[..]
Ik kan de humor wel waarderen, humor op het randje vind ik soms nog wel te doen.
Maar over zoiets maak je geen grappen vind ik.
Wie weet hoe ik hem met hidownload op kan slaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)noen/bb.20051231.asf
volgens mij ook Boudewijn Büchquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euhm...
Erik Gerets.
Ronald Koeman.
Barry van Aerle.
Jaap Stam.
Hans Kraay Sr.
René en Willy van de Kerkhof.
Rinus Michels. (ook in zijn shows met Erik)
En volgens mij ook Paul Jambers...?
Ik wil m ook opslaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:25 schreef S-Two het volgende:
[..]
Wie weet hoe ik hem met hidownload op kan slaan?![]()
Castingbureau.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:13 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Betaald publiek??? Dan wil ik daar ook wel zitten. Als je alleen je achterhoofd maar te zien krijg.
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Paul Groot, het grootste talent op de Nederlandse TV.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:10 schreef milagro het volgende:
Kan ik hier ook kwijt dat Paul Groot eigenlijk bestis?
Vast wel
Dat moet dan van Diederik zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Is die Bianca trouwens zwanger? Dacht het een paar keer te zien.
ja die is al een tijd zwanger van tweede kindje (van diederik jaquote:
mms://streams3.omroep.nl/tv/avro/koefnoen/bb.20051231.asfquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:25 schreef S-Two het volgende:
[..]
Wie weet hoe ik hem met hidownload op kan slaan?![]()
Dank u zeerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:38 schreef pberends het volgende:
[..]
mms://streams3.omroep.nl/tv/avro/koefnoen/bb.20051231.asf
Gewoon het wmv-streambestand (1kb) downloaden, en dat openen in textbestand. Dan laat ie zien wat de werkelijke downloadlink is.quote:
Had het ook ff in dig gevraagd, je kan ook gewoon de broncode bekijken, staat het mms-adres ook inquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Gewoon het wmv-streambestand (1kb) downloaden, en dat openen in textbestand. Dan laat ie zien wat de werkelijke downloadlink is.
Wie van die 2 is eigenlijk de echtgenote van Diederik van Vleuten ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:05 schreef WAT het volgende:
omgekeerd:
Plien:
[afbeelding]
Bianca:
De andere helft dus.
Niet te vergeten als Boudewijn Buch ; meesterlijk in zijn Rolling Stones shirt op een of ander verlaten eiland waar de VARA hem naar toegestuurt heeft om het een-na-laatste Dodo ei te gaan zoekenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euhm...
Erik Gerets.
Ronald Koeman.
Barry van Aerle.
Jaap Stam.
Hans Kraay Sr.
René en Willy van de Kerkhof.
Rinus Michels. (ook in zijn shows met Erik)
En volgens mij ook Paul Jambers...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |