ik hoop het echtquote:
hier ook inpandig....we hebben er 3, 2 bij een raam en 1 bij een deur, en uitgerekend die bij de deur doet het nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:01 schreef Bluezz het volgende:
Arme Bjoor... bij ons zijn er eruit gesloopt met opknappen van de balie
Het was dan ook inpandig
Zal ik nog ff bij je blaife?
ha ha ha ....zal een mooie omhaal worden ....hij hangt nl. aan het plafond !quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:06 schreef Suijk het volgende:
Kun je er niet gewoon een flinke rotschop tegenaan geven, bjoro? Dat verhelpt meestal mijn problemen met wat voor systemen dan ook.
hoe werkt dat ??quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:05 schreef Bluezz het volgende:
Zit niets anders op dan een spelletje om de tijd te doden :
Pen bij de hand?
[afbeelding]
Zoals je ziet is het veld onderverdeeld in 9 blokkenquote:
dus onder de 7 linksboven moet ik een 5 invullen ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoals je ziet is het veld onderverdeeld in 9 blokken
In ieder blok moet je de cijfers 1 t/m 9 invullen
Maar die cijfers mogen ook maar 1 keer in iedere verticale en horizontale rij voorkomen
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus onder de 7 linksboven moet ik een 5 invullen ?
heel goedquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus onder de 7 linksboven moet ik een 5 invullen ?
Zal je zien dat ie met 2 minuten klaar is.quote:
hoop dat die monteur net zo snel is als dat ik die puzzel doorhebquote:
ik hoop het !quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal je zien dat ie met 2 minuten klaar is.
tong...waar zit je, als ik je technische kennis nodig hebquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:41 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Schaatsen was weer geweldig
Kan je er niet gewoon aan gaan hangen? Genoeg gewichtquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tong...waar zit je, als ik je technische kennis nodig heb![]()
mijn rolluik is defekt, wat te doen ???
Zit de bovenste zijschuif wel in het linker dwarsbalkje. Je moet hem van onder af kunnen zien, naast de spoeldraaier. Zie je hem niet moet je van af de bovenkant met een boor de spiraaltjes aandraaien.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tong...waar zit je, als ik je technische kennis nodig heb![]()
mijn rolluik is defekt, wat te doen ???
zal ff kijken...blijf ff hangenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit de bovenste zijschuif wel in het linker dwarsbalkje. Je moet hem van onder af kunnen zien, naast de spoeldraaier. Zie je hem niet moet je van af de bovenkant met een boor de spiraaltjes aandraaien.
Ja naast het gele foudraaltjequote:Op vrijdag 30 december 2005 18:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zal ff kijken...blijf ff hangen![]()
die rode bedoel je ?
ja die zie ik.....ik zal hem loshalen en de klepneurie van het afrolmechanisme naar rechts constaneren !quote:
Ik heb de foto ook zien staanquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond!
Heb al veel reacties gehad op m'n stukje in de krant, waar ik op de foto die er bijzat stond.
wat is er allemaal gebeurd?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:41 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Schaatsen was weer geweldig
Hij staat er dus op? Leuk zeg.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb de foto ook zien staan(op de website van de krant dan)
leuk inderdaad
Spannende ritten, Tuitert die bijna viel, Bos die geweldig was, Kramer die een fabuleus laatste rondje rijd, en er komt een skate of tussen 3 renners.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat is er allemaal gebeurd?
zijn die 2 minuten al omquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:33 schreef golfer het volgende:
Zal je zien dat ie met 2 minuten klaar is.
hij is nog niet klaar.....en nu ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:06 schreef SCH het volgende:
2 minuten zijn om
ha ha ha ....hij heeft pech....vanmorgen om 11:00u ging de laatste senseo pad er door !quote:
quote:
Blijf je er slapen, bel je een taxi voor bier enzo en hoppaquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:11 schreef Bjoro het volgende:
@ voreg: had al om 16:15u thuis kunnen zijn
@ sandje: dat ding MOET gemaakt anders kan ik zelf niet weg![]()
is wc-rol nog vrijquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:15 schreef SCH het volgende:
Wat voor rol speel je eigenlijk Bjoro?
nou heb je zelf ook niksquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ha ha ha ....hij heeft pech....vanmorgen om 11:00u ging de laatste senseo pad er door !
trouwens post van tong zonder![]()
heb een colaatje gehaald....voor mezelf natuurlijkquote:
doe toch maar die WC !quote:
nee ben gestopt !quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand die kutpuzzel al opgelost?
Sudoku'squote:Op vrijdag 30 december 2005 19:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand die kutpuzzel al opgelost?
Niks meer aan doenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:33 schreef Da_Sandman het volgende:
1-1 clau?
Fledderusquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Weer Buijsch?
wel een assist van Buijssie toch ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:48 schreef clauwheee het volgende:
Whhooo! En Nevvie deed ook mee!
Heerlijk.
Rondjeeeeeee.
zal dan wel niet Tina ArenA zijnquote:
Nummer kan geen goed meer doen bij mij.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Simply the best. Nummer is goed, de vergelijking niet.
quote:
Jij slaapt weer vanacht onder jouw Buijs-dekbedje in jouw Buijs baby-doll, begrijp ik?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:57 schreef clauwheee het volgende:Buijssie
was volgens de radio prima bezig vanavond
!
Mijn dag is heulemaal goed nu!
ze trekt straks d'r Buijs stringetje weer aan, helaas voor nocaquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij slaapt weer vanacht onder jouw Buijs-dekbedje in jouw Buijs baby-doll, begrijp ik?
Clau:quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij slaapt weer vanacht onder jouw Buijs-dekbedje in jouw Buijs baby-doll, begrijp ik?
En kan jij al naar huijs?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Clau:
"ik krijg een vochtig kruis,
van onze Danny Buijs"![]()
Die gaat makkelijk weer uit, dat scheeltquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze trekt straks d'r Buijs stringetje weer aan, helaas voor noca
gewoon er over heen en opzij schuivenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Die gaat makkelijk weer uit, dat scheelt
tis hier nog niet pluijsquote:
zekers....ziet er nu wel naar uit dat ze bijna klaar zijn...quote:
Leuk voor haar inderdaad dat ze het toch nog gered heeft.quote:
huntelaar scoorde toch ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef SCH het volgende:
Ik zei om tien voor 8 tegen Tong8o op MSN dat het 1-0 voor Heerenveen stond.
Gelooft ie het
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef SCH het volgende:
Gelooft ie het
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:17 schreef Bjoro het volgende:
heracles wel al met 3-0 voor tegen vitesse !
Nou hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef SCH het volgende:
Gelooft ie het
Dat is dan weer goed nieuws!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:35 schreef Bjoro het volgende:
sprak net mijn collega en die zei dat ik dinsdag de hele dag thuis mag blijven
ga het proberen !quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat is dan weer goed nieuws!![]()
Wel voorzichies op de weg he!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:42 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz en golfer zijn bezig foto's voor Clau van hierachter in de sneeuw te bewerken
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:57 schreef Bjoro het volgende:
wel 202 posts vandaag door dat rolluik verhaal
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:59 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Jaap zegt:
het moet er gek uit hebben gezien
Herman zegt:
Ik ben er niet
Jaap zegt:
dikkerdje met een muts op in de sneeuw - oortje in - schreeuwt ineens yeaaaaaaaah en balt zijn vuist
Jaap zegt:
3 minuten later nog eens
Ik hoorde net op het nieuws dat het tegen 3 uur hier gaat ijzelen, dat schijnt door te gaan tot 7 uur. Ik moet morgenvroeg om 8 uur werken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
He Tuintje!
Hier ook al wel een aardig pak sneeuw, ben blij dat ik de deur niet meer uit hoef.
Wandelen in de SCHneeuw -heerlijk - ik baal dat ik weer binnen ben maar de kou sloeg op mijn ruggie. Wat fantastisch mooi, zo rustig, zo wit, zo 2-0quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat deed je buiten dan, dikkertje?
Vroeg van huis weg dan maar!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:01 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik moet morgenvroeg om 8 uur werken.Glibberglibber...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:00 schreef SCH het volgende:
Clauw en Noca hebben jullie ook zo'n zin in De Wedstrijden? Geweldig programma vind ik dat altijd
Ik moet van de uithoek van Hoogeveen naar het centrum, dat is zo'n 4,5 km. Onze wijk is gegarandeerd een ijsbaan, ik hoop dat de rest van de stad beter te doen is. Ik moet werken (alsof er iemand dan boodschappen gaat doen) en ga het op de fiets proberen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:02 schreef Bluezz het volgende:
Oe dwergje, van waar naar waar moet je, waarom en hoe?
Haha dat stukje met die darterquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer een leuk talpa programma.
Het komt hier nu ook wel naar beneden dwergje.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:14 schreef tuindwerg het volgende:
Sneeuwt het in Groningen nóg niet? In 2 uur moet zo'n bui toch wel van hier naar jullie moeten komen Clau en Noca!![]()
Ja begint hier nuquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:14 schreef tuindwerg het volgende:
Sneeuwt het in Groningen nóg niet? In 2 uur moet zo'n bui toch wel van hier naar jullie moeten komen Clau en Noca!![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:18 schreef SCH het volgende:
Heerenveen is wel weer het centrum of the universe vandaag
Nee hoor, ik draai om de wereldquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]De wereld draait toch altijd om jou?
Clautjeeeeeeeeequote:
quote:
quote:Gewonnen he? Mooooooooi
EenSCHquote:(Roda is een van mijn minder favoriete teams)
quote:
Net zoals het erg lekker is dat Vitesse verloren heeft
quote:En Heerenveen is ook op de goede weg![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:29 schreef Eilanden het volgende:
Doen we dan toch wel weer goed he? Utrecht, Heerenveen én Groningen op 29 punten
Goed bezig!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:29 schreef Eilanden het volgende:
Doen we dan toch wel weer goed he? Utrecht, Heerenveen én Groningen op 29 punten
quote:Jans bij het handjes schudden vlak na de persconferentie tegen Stevens: goeie reis terug. Huub: 'da kan ik beter tegen jou segge', waarop Jans zegt: 'nou, ik hoop dat die reis een tijd duurt, ik sta namelijk nog 16 euro 50 achter met klaverjassen'
Hey concurrent!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:32 schreef VoreG het volgende:
En wij lekker op 30
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:32 schreef SCH het volgende:
Winnen van Ajax begint wel een beetje te wennen eigenlijk
.... aldus de concurrent voor de play-offsquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:32 schreef VoreG het volgende:
En wij lekker op 30
Ik amuseer me uitstekendquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef VoreG het volgende:
Dit vind ik best vervelend
En nog eentje erbij, beetje te laat.quote:
Beter te laat dan nooitquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
En nog eentje erbij, beetje te laat.![]()
2 x gescoord in Heerenveen, lukt echt niet alle clubs.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
En nog eentje erbij, beetje te laat.![]()
Jij ging toch nog wat spannends doen Clau?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:57 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee naast SCH gaat zitten en ook een drankje pakt. Zit je er ook klaar voor SCHat?
M'n BuijSCHSCHtring zit in de wasquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij ging toch nog wat spannends doen Clau?
De Nevland Tanga dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
M'n BuijSCHSCHtring zit in de was![]()
![]()
Japanse zoutjes, glaasje fris en een rol keukenpapier paktquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:57 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee naast SCH gaat zitten en ook een drankje pakt. Zit je er ook klaar voor SCHat?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Japanse zoutjes, glaasje fris en een rol keukenpapier pakt![]()
Fotooooooooquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef clauwheee het volgende:
Het is weer een beetje wit aan het worden inGrunn
Eerst zometeen even naar Freek kijken en inderdaad daarna Lebbis en Jansen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:16 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat Lebbis en Jansen m'n avond een beetje goed kunnen maken.
Kick zijn fan topic eens omhoog danquote:
Ow ja, die hebben we ook nog hè!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kick zijn fan topic eens omhoog dan
Wij hebben de leukste trainerquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef VoreG het volgende:
bij de reclame bij Talpa, die preview van Cafe de Sport, Ron Jans
Dat is zekerquote:
Danny is z'n voornaam.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef Eilanden het volgende:
Inderdaad, ze halen die die die eeeeeh Buijs inderdaad vaak voor de camera
Goedzo. Want je mag niet liegen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, ik wilde hem niet weer een irritante lul noemen![]()
Ik ben toch bang dat jij een andere kijk op hem hebt dan ik Clauquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Goedzo. Want je mag niet liegen.
Denk het ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben toch bang dat jij een andere kijk op hem hebt dan ik Clau![]()
Welk voetbalquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Voetbal is nog niet afgelopen Tong
Morgen ? Feestje ofzo ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:53 schreef Suijk het volgende:
Ik ga maar eens vroeg naar bed. Morgen lekker lang opblijven.
Dit is wel redelijk erg ja, Kerkrade viel dan nog mee.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:53 schreef pascalheister het volgende:
op zo'n veld kan je toch niet meer spelen, gevaar voor eigen leven
Welk veld? Het was niet super, maar gevaar voor eigen leven is ook overdrevenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:53 schreef pascalheister het volgende:
op zo'n veld kan je toch niet meer spelen, gevaar voor eigen leven
Ging toch prima. Ajax is toch al heel lang een slecht veld gewend?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Welk veld? Het was niet super, maar gevaar voor eigen leven is ook overdreven
Inderdaad ... dat wegglijen moet voor een Ajacied inmiddels gesneden koek zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ging toch prima. Ajax is toch al heel lang een slecht veld gewend?![]()
van schveenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Welk veld? Het was niet super, maar gevaar voor eigen leven is ook overdreven
Ja dat vond ik ook een beetje matig...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:21 schreef SCH het volgende:
Zo'n Samaras die doodleuk zegt ieg tot de zomer bij Heerenveen te willen blijven terwijl hij nog nauwelijks in de basis staat, wat dat betreft is het wel een ajacied
die zal dan hoog scoren bij de inburgeringstestquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Samaras kon er anders best op uit de voeten
SCHlaap lekker en tot morgen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:34 schreef SCH het volgende:
Ik gaat, morgen op tijd richting Clauw en Noca dus tot volgend jaar
SCH gaat morgen O&N in onze mooie provincie vierenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:47 schreef pascalheister het volgende:
SCH morgen niet online?
Trusten!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:07 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt erin!
Slaapzzzzzzzzzzzzzzzzzze
Nou dat hoop ik toch niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:10 schreef borisz het volgende:
laatste 24 uur
1. Eensquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:14 schreef golfer het volgende:
Lebbis en Jansen viel ook alweer een beetje tegen dit jaar.
En van Youp verwacht ik morgen ook al niet al te veel. Hopelijk valt dat dus wel een beetje mee.
Laatste 24-uur top-2000 moet het dan maar goed maken.
Als ik jou was zou ik lekker de weg opgaan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:32 schreef cultheld het volgende:
Wat een kutweer hier in de achterhoek. Bijna iedereen hier blijft thuis vannachtNou ja, gelukkig ben ik met oud en nieuw dan goed uitgerust
jup arena, en dan s'middags nog naar Ter Voert in Megchelenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef cultheld het volgende:
Arena zeker? Daar gaat een vriendin van me ook naartoe; Het schijnt daar ook wel druk te worden
ik ook, aangezien het vorig jaar Girl van Anouk was had ik toch weer een 'hit' verwachtquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel een opvallende nummer 1 eigenlijk.
Bart arens heb ik wel heen en weer gemaild was ook wel lolquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel een opvallende nummer 1 eigenlijk. Wel leuk dat ik voor m'n aangevraagde plaat en bij Wout en bij Bart Arens in de uitzending ben geweest.
Hij zette me wel even voor het blok, maar ik heb hem wel even tegenvraag gesteld waar hij niet zo blij mee was. De eerste keer kwam ik behoorlijk zenuwachtig over, de tweede keer was oke.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Bart arens heb ik wel heen en weer gemaild was ook wel lol
Oberon had ook een raar en dom einde![]()
Pokeren?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:09 schreef golfer het volgende:
Waar is die nacht-eend trouwens?
Was van FCT Riessen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Was er een toernooi joh? Heb ik echt niks van meegekregen.
af en toe een klein item is best leukquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Als het bij ons niet bekend is is het echt niet noemenswaardig.
ooow. Dat waren die zwarte dingen op de bar dusquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:25 schreef pascalheister het volgende:
vandaag met een gratis oliebol erbij vom
Ja ik dacht lekker uit te slapen vandaag, begonnen ze stipt om 10 uur alquote:
Hier ook, in de regenquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:30 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja ik dacht lekker uit te slapen vandaag, begonnen ze stipt om 10 uur al![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:30 schreef StarGazer het volgende:
Ik ga veel, maar dan ook heel veel koffie alcohol drinken vandaag
Gooit er hier een net een rotje in een plas, huh hij doet het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |