De waarschuwing van het weeralarm was er gister alquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:22 schreef Eilanden het volgende:
Tong, Groningen was al onderweg nog voordat het weeralarm uberhaupt van toepassing was. Dat zag je ook bij beelden van de warming up, toen het nog gewoon droog was.
Ja maar precies wat Ron Jans zei : 'Ik weet niet hoe de omstandigheden straks zijn, het gaat waarschijnlijk sneeuwen.'quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:22 schreef Eilanden het volgende:
Tong, Groningen was al onderweg nog voordat het weeralarm uberhaupt van toepassing was. Dat zag je ook bij beelden van de warming up, toen het nog gewoon droog was.
Het liefst wel ja, zo is het ook ooit bedoeld. Waarom denk je anders dat ze in korte broeken spelen ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:26 schreef Eilanden het volgende:
Maar bij welke temperatuur moet je dan niet meer gaan voetballen? Bij +2 is het nog steeds niet behagelijk.....
Zullen we er dan maar een zomersport van maken?
Nogmaals het gaat mij niet om de nederlaag van Ajax.quote:
Eenschquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat mij niet om de nederlaag van Ajax.
In april en mei schijnt het zonnetje. Ga dan lekker op een woensdagavond spelen.
Als alles samen komt. Geen gras te zien. Vrieskou. Sneeuw. Gevaar op de weg.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:44 schreef Eilanden het volgende:
Natuurlijk is het koud, maar dit weer had je ook vorige week kunnen hebben. Wanneer last je een wedstrijd af omdat het niet meer comfortabel is voor de fans? Bij het vriespunt?
Wanneer je de veiligheid niet kunt waarborgen denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:44 schreef Eilanden het volgende:
Wanneer last je een wedstrijd af omdat het niet meer comfortabel is voor de fans? Bij het vriespunt?
In Limburg sneeuwt het nu ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:22 schreef Eilanden het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |