De waarschuwing van het weeralarm was er gister alquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:22 schreef Eilanden het volgende:
Tong, Groningen was al onderweg nog voordat het weeralarm uberhaupt van toepassing was. Dat zag je ook bij beelden van de warming up, toen het nog gewoon droog was.
Ja maar precies wat Ron Jans zei : 'Ik weet niet hoe de omstandigheden straks zijn, het gaat waarschijnlijk sneeuwen.'quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:22 schreef Eilanden het volgende:
Tong, Groningen was al onderweg nog voordat het weeralarm uberhaupt van toepassing was. Dat zag je ook bij beelden van de warming up, toen het nog gewoon droog was.
Het liefst wel ja, zo is het ook ooit bedoeld. Waarom denk je anders dat ze in korte broeken spelen ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:26 schreef Eilanden het volgende:
Maar bij welke temperatuur moet je dan niet meer gaan voetballen? Bij +2 is het nog steeds niet behagelijk.....
Zullen we er dan maar een zomersport van maken?
Nogmaals het gaat mij niet om de nederlaag van Ajax.quote:
Eenschquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat mij niet om de nederlaag van Ajax.
In april en mei schijnt het zonnetje. Ga dan lekker op een woensdagavond spelen.
Als alles samen komt. Geen gras te zien. Vrieskou. Sneeuw. Gevaar op de weg.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:44 schreef Eilanden het volgende:
Natuurlijk is het koud, maar dit weer had je ook vorige week kunnen hebben. Wanneer last je een wedstrijd af omdat het niet meer comfortabel is voor de fans? Bij het vriespunt?
Wanneer je de veiligheid niet kunt waarborgen denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:44 schreef Eilanden het volgende:
Wanneer last je een wedstrijd af omdat het niet meer comfortabel is voor de fans? Bij het vriespunt?
In Limburg sneeuwt het nu ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:22 schreef Eilanden het volgende:
Ik weet niet waar in Limburg jij woont, maar hier sneeuwt het al 3 dagen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In Limburg sneeuwt het nu ook niet
Hele dag eigenlijk al niet.
Of 's ochtends vroeg de kroeg uitkruipenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef clauwheee het volgende:
De FCG supporters die vandaag in Kerkrade waren () zullen wel een hotelletje pikken o.i.d.
Dat is de andere optie inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Of 's ochtends vroeg de kroeg uitkruipen
Volgens mij hadden de supporters van Heerenveen een gevoelstemperatuur van véééér boven het vriespuntquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:35 schreef JustJunior het volgende:
Wat een gezeik
Voetbal is een mannensport. Mannen smelten niet in de sneeuw. Mannen moeten in de sneeuw ook voetballen.
De toeschouwers zouden wel recht mogen hebben op restitutie van kosten van de kaartjes als de gevoelstemperatuur in het stadion onder de nul ligt. Bijvoorbeeld
Eenschquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:39 schreef bofneger het volgende:
Ik vind het ook wel mooi, deze barre condities. Bovendien vond ik alle trainers behalve Danny "in deze omstandigheden" Blind ook heel redelijk.
Omstandigheden zijn omstandigheden. Voor beide teams gelijk. Daar verander je niets aan. Dat FC Groningen, Heerenveen en Heracles daarvan profiteren zegt meer over de instelling van de spelers van die clubs.
Precies. Voor Heerenveen lag er net zoveel sneeuw op dat veld als voor Ajaxquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:39 schreef bofneger het volgende:
Ik vind het ook wel mooi, deze barre condities. Bovendien vond ik alle trainers behalve Danny "in deze omstandigheden" Blind ook heel redelijk.
Omstandigheden zijn omstandigheden. Voor beide teams gelijk. Daar verander je niets aan. Dat FC Groningen, Heerenveen en Heracles daarvan profiteren zegt meer over de instelling van de spelers van die clubs.
Ze hebben allebei gelijk.quote:Blind: Er had niet gespeeld moeten worden
HEERENVEEN (ANP) - De wedstrijd tussen Heerenveen en Ajax had volgens Ajax-trainer Danny Blind niet gespeeld mogen worden. De oefenmeester benadrukte dat hij die uitspraak niet deed uit teleurstelling over het verlies tegen de Friese club (4-2).
,,Het is pikant om er nu iets over te zeggen omdat we hebben verloren. Maar alles bij elkaar opgeteld hadden we niet moeten spelen. Al heel vroeg was duidelijk dat het heel bar zou worden.''
Blind noemde ook de veiligheid van de supporters en de staat van het speelveld in de tweede helft. Zijn collega Gert Jan Verbeek had een andere mening. ,,Ik speel liever met 20 graden, een zonnetje en warme voeten. Maar als je moet spelen in de sneeuw moet je er het beste van maken. Ik heb als speler wel eens onder slechtere omstandigheden gespeeld. Dat het vandaag sneeuwde? Het zij zo.''
Verbeek toonde zich na afloop wel een voorstander van een lange winterstop. ,,Draai het maar om. In de zomer liggen de velden er beter bij dan in de winter. Het lijkt mij een goed idee om een korte zomerstop in te voeren en een lange winterstop. Maar dat is niet zo. Dus moet je bij sneeuw voetballen. Ook dat hoort erbij.''
Welke uitzending heb jij gezien?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik vond het wel zielig hoor, al die mannen met die paars aangelopen knietjes en blauwe lippen.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:41 schreef Suijk het volgende:
Voor de voetballers maakt het met niet zo veel uit. Die moeten wmb altijd spelen, behalve als het echt gevaarlijk is. Maar voor de supporters zou je het wel mogen afgelasten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |