maar niet leuk !quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:54 schreef SCH het volgende:
Is toch goed als een kind dat krijgt?
11:27quote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...............quote:
het is inderdaad al weer iets laterquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...............![]()
![]()
Volgens mij woon je hier in de buurt, maar hier valt het wel mee. Bewolkt, licht zonnetje, -2.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:26 schreef Superheld het volgende:
Grafweer, hopelijk waait t snel over![]()
Ja, als je nu vertrekt ben je op tijd hier!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:55 schreef clauwheee het volgende:
Hé, hier zijn jullie.
Kan ik al weg?
Uit Twente deden we er al 3 uur over om naar Kerkrade te komen uit groningen doe je er zeker 4 tot 5 uur over.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ja, als je nu vertrekt ben je op tijd hier!
Forza Roda!
dan is ze er net op tijdquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:43 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
Me vriendin vertrekt zo voor een 3 uur durend treinritje met 3x overstap naar mij.
Was het maar waar. Ik moet sprinten vanaf m'n werk om het om 18 uur te kunnen volgen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ja, als je nu vertrekt ben je op tijd hier!
Forza Roda!
Vooral als het weer meezitquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Uit Twente deden we er al 3 uur over om naar Kerkrade te komen uit groningen doe je er zeker 4 tot 5 uur over.
Carmenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:25 schreef Bluezz het volgende:
Wie wilde mij wakker bellen om 9.00
Ik was er om 10 over 6 al uit
Heeft Carmen of Maudje nou de waterpoks????
Dan kun je dr halverwege ophalen dusquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:43 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
Me vriendin vertrekt zo voor een 3 uur durend treinritje met 3x overstap naar mij.
Hier ligt de SCHneeuw er SCHijnbaar al vanaf zondag, ik durf het niet te zeggen aangezien ik paSCH vanaf dinSCHdag weer in 't land ben.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier is het gewoon normaal weer overigens.
Belgisch Mechelen, dus 3/4 van de treinreis is NMBS en geen NSquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Dan kun je dr halverwege ophalen dus![]()
Waar komt ze helemaal vandaa zeg?
Agossiequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Carmen
Dat is trouwens C niet hoor, op de foto...
Zeg ikje, by train?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:30 schreef VoreG het volgende:
En wie is degene die weer moet reizen
dat ben ik dat ben ik
Utreg - Rotterdam al voor 2 uur...quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg ikje, by train?
Dan moet je zorgen dat je voor 4 uur weg bent
En hoe download ik dit, als ik alle popups heb weggeklikt?quote:
5 berliner, 18 krentebollen graagquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:38 schreef DeTolk het volgende:
Oliebollen-bezorgservice, met DeTolk, waarmee kan ik u van dienst zijn
Don't want a premium download? Click here to access our free download links.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
En hoe download ik dit, als ik alle popups heb weggeklikt?
Met of zonder ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:49 schreef pascalheister het volgende:
Mama is ook bollen aan het maken
neeeee joh !quote:
Een betere foto van KJH was op z'n plaats geweest!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij Klaas Vaak hoort een Klaas avatar natuurlijk
Je krijgt eerste een teller als die voorbij is klik je op:quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
En hoe download ik dit, als ik alle popups heb weggeklikt?
quote:
Dat wordt lastig users herkennen zoquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:59 schreef pascalheister het volgende:
wat een huntelaar invasie hier zeg![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:07 schreef Bjoro het volgende:
ton lokhof ontslagen ?????
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:07 schreef Bjoro het volgende:
ton lokhof ontslagen ?????
of gewoon negerenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wordt lastig users herkennen zo
hadden ze het maar eerder gedaan....had ik nu een stuk hoger gestaan in het Nostradamus-topicquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat hing al een tijdje in de lucht bjoor...
eigenlijk is dit toch competite vervalsing ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij mag nog wel scoren hoor vanavond, een keer minder dan Rosenberg
als hij dan maar niet z'n auto weg zetquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:21 schreef Superheld het volgende:
Lokhoff![]()
![]()
Kan die mooi samen met ons biertjes drinken![]()
Hij kan met de fiets naar NACquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als hij dan maar niet z'n auto weg zet
zie E. Koeman
Zo is Huntelaar niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
eigenlijk is dit toch competite vervalsing ?
Huntelaar is er toch bij gebaat om vanavond te verliezen ?
helaas...quote:
nie huilen, het wordt pas rond 5en slecht in het midden van het landquote:
Als t weer niet teveel tegen zit wel ja...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je vanavond ook voetbal superheld?
*schouder uitleent om op uit te huilenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:37 schreef clauwheee het volgende:
Pff echt...wat weer een dramadag. Het schiet weer eens niet op, en ik mag problemen van anderen oplossen
Wel handig om de buurt af te zetten. Komen al die eikels niet gratis parkeren hierquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:30 schreef Bjoro het volgende:
iemand nog een hekje nodig ?
[TK] Compleet z.g.a.n. bedrijfshek met dubbele toegangspoort![]()
bekijk het positief, een ander heeft een probleem veroorzaakt (hij is dus de lul) en jij bent goed genoeg om zijn fouten te herstellenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:37 schreef clauwheee het volgende:
Pff echt...wat weer een dramadag. Het schiet weer eens niet op, en ik mag problemen van anderen oplossen
waar is sandman dan? ik zie nergens die raul avatarquote:
*roept: CODE ORANJE, CODE ORANJE, CODE ORANJE !quote:
Dat roepen ze nu al in Duitslandquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*roept: CODE ORANJE, CODE ORANJE, CODE ORANJE !
daar roepen ze Go(al) Oranje......quote:
doe je goed ....maandag werken en di en woe vrij !quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:48 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is al thuis
Lekker tot woensdag vrij nu!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:46 schreef rubbereend het volgende:bij de post van deTolk keek ik eerst naar e avatar en dacht dus dat Sandman poste dat er nog geen sneeuw was en ik dnek al dat kan toch niet het moet begonnen zijn in Zeeland en toen zag ik pas dat hij dezelfde avatar heeft
Had me ff opgepiktquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:48 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is al thuis
Lekker tot woensdag vrij nu!
Foto's en verslag @ F&Fquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef DeTolk het volgende:
er zwemmen nu ongeveer 50 zwanen-pulletjes bij ons in de sloot
Liev.
komt een vliering in en we gaan een soort kast bouwen om de wasmaschine en droger heen !quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:55 schreef Bluezz het volgende:
Bjooorrrr,nu al verbouwing in een nieuw huis??
vanmorgen was ze er ook alquote:
tjonge......wat ouderwets !quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:58 schreef Bluezz het volgende:
Ooohhh handig
Wij hangen de was nog op
wat denk je hoeveel tijd het bespaart ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon beter voor het mileu / je stroomrekening.
Binnen ophangenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:01 schreef DeTolk het volgende:
De was bevriest als je het nu buiten hangt. Hoppa, in de droger ermee
allemaal een bakkie zangzaadquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:13 schreef pascalheister het volgende:
rondje van Lorre
2e plek bij de F&F Huisdier van het jaar verkiezing: de uitslag!
doe dan maar een grolschie !quote:
Zo'n zuigende bom past wel goed bij oud en nieuw.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:01 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt binnen zetten
Net effe de stofzuiger gerepareerd ... heb nu wel een bakkie verdiend!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Zet in:
"We willen het uiteinde van Clauwhee zien"
*inhaakt en meezingt !quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Zet in:
"We willen het uiteinde van Clauwhee zien"
* Vaduz bij de schouders bij zijn middel pakt en ook meedoetquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:37 schreef -Vaduz- het volgende:
*achteraan sluit
* Eilanden aansluit in de polonaisequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:36 schreef DeTolk het volgende:
Polonaise
tis niet zomaar een polonaise....deze is voor het zalige uiteinde van Clauwheeequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:41 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden zich plotseling realiseert dat hij carnaval haat en het maar overlaat aan de Limbo's en Brabo's in Hools
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:38 schreef Bos81 het volgende:
* Vaduz bij de schouders bij zijn middel pakt en ook meedoet
Nee, helaasquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Had je geen trappetje om bij zijn schouders te kunnen?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:55 schreef Bjoro het volgende:
wat ik me nou zo rond de jaarwisselling afvraag.... heeft Clauwheee eigenlijk een zalig uiteinde ?
dat is te vroegquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:54 schreef borisz het volgende:
ik zit nu aan de cup a soup
Daar val ik zo vanafquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik pak de stelten wel even uit de kelder.
Dan maken we daar uiteraard een uitzondering op!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tis niet zomaar een polonaise....deze is voor het zalige uiteinde van Clauwheee
Werkdagquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:00 schreef Bjoro het volgende:
goh wat een gezelligheid zeg op de laatste werkdag van 2005 !
of een foto van het zalige uiteinde natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:02 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog zet het tweede couplet in en hoopt op het spoedige uiteinde...
*aansluitquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:04 schreef clauwheee het volgende:
Jaaaa ja ja ja!
Vanaf vanavond zo rond half zes ben ik weer het zonnetje in huis!
Krijgen we nu wat van het zalige uiteinde te zien??quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:04 schreef clauwheee het volgende:
Jaaaa ja ja ja!
Vanaf vanavond zo rond half zes ben ik weer het zonnetje in huis!
Misschien verras ik jullie vanavond nog. En nee, geen spannende dingen verwachten!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Krijgen we nu wat van het zalige uiteinde te zien??![]()
![]()
![]()
Vol verwachting klopt ons hart!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Misschien verras ik jullie vanavond nog. En nee, geen spannende dingen verwachten!
oei...nu ga je het mislopen !!quote:
als dat maar goed gaatquote:
Krijg je ervan met zo'n avatarquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wil eigenlijk even roken en bij mijn ouders thuis moet dat buiten.
Maar daar sneeuwstormt het
of je nu stopt of per 1 januari...die paar uurtjes maakt toch ook geen klote uit ??quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wil eigenlijk even roken en bij mijn ouders thuis moet dat buiten.
Maar daar sneeuwstormt het
Mis je m alquote:
Stop lekker toch nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of je nu stopt of per 1 januari...die paar uurtjes maakt toch ook geen klote uit ??
Dus niet van die knorretje-praktijken?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Misschien verras ik jullie vanavond nog. En nee, geen spannende dingen verwachten!
JaloerSCHquote:
het kan kleiner maar gelukkig ook groterquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:17 schreef Bjoro het volgende:
14m2......is niet echt groot, of ligt dat aan mij
scherp ben ik he...die laatste uurtjesquote:
Er is een nieuwe kamer geplaatst in Tilburg met de volgende gegevens:quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:17 schreef Bjoro het volgende:
14m2......is niet echt groot, of ligt dat aan mij
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:26 schreef dndiek het volgende:
Lege kamer zoekt een niet-rokende bewoner.
Dit huis heeft ook nog een kamer van 10 m2quote:
dit is meer wat voor "ons Sandje"quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:26 schreef dndiek het volgende:
Rokende kamer zoekt een lege bewoner.
en een kamer van 12 m2quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dit huis heeft ook nog een kamer van 10 m2![]()
nog een kwartiertje en dan kunnen de boel afsluiten !quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:40 schreef DeTolk het volgende:
zometeen maar eens patatjes bakken. en een lekkere kerstboom erbij
quote:
mijn (lees onze) beneden verdieping is ruim 65 m2quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:31 schreef dndiek het volgende:
Dit huis heeft ook nog een kamer van 10 m2![]()
ik ben blij met mijn kamertje wat ik hebquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mijn (lees onze) beneden verdieping is ruim 65 m2![]()
en dan nog een 1e verd. en een zolder !
waar in Tilburg?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga 3 jan weer kijken voor een kamer van 15m2, voor 200 eu en als dat niets wordt heb ik nog een opsie op een kamer van 10m2...
wie het kleine niet eert........... date nooit een neger !quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik ben blij met mijn kamertje wat ik heb
Ja, het broertje van optie.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:47 schreef SCH het volgende:
opsie?
Ik heb gelukkig geen kamer (meer) van 11 m2quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wie het kleine niet eert........... date nooit een neger !
jouw tijd komt echt nog wel diekie !
Ik word heel agressiev fan jouw vandaagquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, het broertje van optie.
Eentje in west diek, en de ander in de snelliusstraat geloof ik...
Goed oud en nieuw Bjoor!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:50 schreef Bjoro het volgende:
oei oei oei......de ellende gaat hier beginnen denk ik....
* Bjoro is de wegwezer
voorzichtig met vuurwerk (van een ander !) als ik jullie niet meer lees !
fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:50 schreef Bjoro het volgende:
oei oei oei......de ellende gaat hier beginnen denk ik....
* Bjoro is de wegwezer
voorzichtig met vuurwerk (van een ander !) als ik jullie niet meer lees !
Ik hoob egt dat we feif null winnen gaatquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat dagt ik al te mekren ja!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoob egt dat we feif null winnen gaat
Zit je in Tilburg Sand? In Waalwijk nog een vlokje gevallen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Het houdt maar niet op hier met sneeuwstormen
Kun je toch gewoon van de golferpiem SCHrapen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:58 schreef Bluezz het volgende:
Het sneeuwt hier weer
* Bluezz heeft allemaal stinkkaasjes in het winkelkarretje gegooid, toen
Nop, @home in Vlissingenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zit je in Tilburg Sand? In Waalwijk nog een vlokje gevallen...
zeg SCH, waar blijft de sneeuw hierquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon van de golferpiem SCHrapen?
Watte? Ben je al thuis?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:56 schreef Noca het volgende:
Zooo eerst even de boodschappen gedaan en nu thuis
Boekje lezen!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuk dat je dat zo via Hools kan lezen
blijft een leuk stukjequote:Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatste ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.
Dan blijft ie dusquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, het was een zaalvoetbaltoernooi. Maar hij is ook carpoolmaatje van Human en in die zin ook erg belangrijk.
Dat zou zomaar kunnen inderdaad. Gevoelig voor sfeer.quote:
Ik lees eindelijk je sig goed1quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moet ook nog iemand mailen, dank!
Vergeet de Brand en Bavaria niet bij de Edah. Bavaria 3 Euro per krat. Brand 2 halen 1 betalenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:45 schreef borisz het volgende:
tip
Bij de AH is een krat heiniken in de aanbieding voor 7,50 per krat
bij de DEKA is de Amstel en de Grolsh in de aanbieding voor 7 eurotjes per krat
Ja, maar mailen is makkelijker/handiger/minder moeitequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de mobiel nog niet uitgevonden in groningen
Tip: kom alleen met Grolsch aanbiedingen graagquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:45 schreef borisz het volgende:
tip
Bij de AH is een krat heiniken in de aanbieding voor 7,50 per krat
bij de DEKA is de Amstel en de Grolsh in de aanbieding voor 7 eurotjes per krat
We mogen naar huis SCHat!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:54 schreef SCH het volgende:
Nog 6 minuut 18
eh 15
eh13
eh 9
eh 6 minuut 3
nee stom 5 minuut 55
dan is het weekend
5 minuut 40
Had beter in Breda kunnen blijven!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:12 schreef borisz het volgende:
Broertje is thuisdie heeft er 4 uur over gedaan om van Breda naar IJmuiden de komen
over 43 minuten pasquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet jij niet eten MM?
nee man...klokslag 18:00u natuurlijk !quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow dacht dat dat om 17.oo uur wasExcusez moi
Tsss... Ken je klassiekers.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow dacht dat dat om 17.oo uur wasExcusez moi
Waarschijnlijk niet opgevallen, maar woensdag heb ik het nieuwe deel geopend:quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:20 schreef Bjoro het volgende:
trouwens Bos81.....hoe zit het met het ACFU topic
belt de monteur belt net op......hij vertrekt zo uit Lelystad....dan moet hij nog naar Hoofddorp, dan moet hij nog dat ding maken.........quote:
met dit weer, dat wordt nog laat vanavondquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
belt de monteur belt net op......hij vertrekt zo uit Lelystad....dan moet hij nog naar Hoofddorp, dan moet hij nog dat ding maken.........![]()
Flink overwerk schrijven dus.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:31 schreef Bjoro het volgende:
belt de monteur belt net op......hij vertrekt zo uit Lelystad....dan moet hij nog naar Hoofddorp, dan moet hij nog dat ding maken.........![]()
Er is een leuk café in Middelburg.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik vanavond wel wegga, wat een drama hier zeg
ik geloof niet dat we daar aan doenquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:41 schreef borisz het volgende:
Ik ga lekker aan het Bier
dr is La trappe bier in de aanbieding bij de AH is abdijbier
Volgens mij is het weer bij jou nog niet zo erg als hierquote:
Wel sneeuw, ik ga straks mijn vriendin met de slee uit d'r werk halen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij is het weer bij jou nog niet zo erg als hier
Dan krijg je nog wel wat..quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel sneeuw, ik ga straks mijn vriendin met de slee uit d'r werk halen.
Waait allemaal over.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan krijg je nog wel wat..
De ellende bij ons begint nu echt, het is stevig gaan ijzelen...
zelfs moeder natuur weet dat gehucht van jullie niet te vinden !!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:47 schreef clauwheee het volgende:
Hier nog niks van dat alles!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zelfs moeder natuur weet dat gehucht van jullie niet te vinden !!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
"Ik hoorde net dat je vrij bent Henk, kunnen we wat spannends doen straks?"
Dat is normaal een Zeeland grapquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zelfs moeder natuur weet dat gehucht van jullie niet te vinden !!
Oud nieuwsquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:52 schreef Bjoro het volgende:
AZ-ADO en Sparta-NEC afgelast !
nog 5 minuutjes mich.......quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:54 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat wat eten maken.
Fijne avond allen, in de sneeuw!
quote:
Hij gaat nog even koken he.quote:
waar is het acfu topic, bossie ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |