of een foto van het zalige uiteinde natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:02 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog zet het tweede couplet in en hoopt op het spoedige uiteinde...
*aansluitquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:04 schreef clauwheee het volgende:
Jaaaa ja ja ja!
Vanaf vanavond zo rond half zes ben ik weer het zonnetje in huis!
Krijgen we nu wat van het zalige uiteinde te zien??quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:04 schreef clauwheee het volgende:
Jaaaa ja ja ja!
Vanaf vanavond zo rond half zes ben ik weer het zonnetje in huis!
Misschien verras ik jullie vanavond nog. En nee, geen spannende dingen verwachten!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Krijgen we nu wat van het zalige uiteinde te zien??![]()
![]()
![]()
Vol verwachting klopt ons hart!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Misschien verras ik jullie vanavond nog. En nee, geen spannende dingen verwachten!
oei...nu ga je het mislopen !!quote:
als dat maar goed gaatquote:
Krijg je ervan met zo'n avatarquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wil eigenlijk even roken en bij mijn ouders thuis moet dat buiten.
Maar daar sneeuwstormt het
of je nu stopt of per 1 januari...die paar uurtjes maakt toch ook geen klote uit ??quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wil eigenlijk even roken en bij mijn ouders thuis moet dat buiten.
Maar daar sneeuwstormt het
Mis je m alquote:
Stop lekker toch nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of je nu stopt of per 1 januari...die paar uurtjes maakt toch ook geen klote uit ??
Dus niet van die knorretje-praktijken?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Misschien verras ik jullie vanavond nog. En nee, geen spannende dingen verwachten!
JaloerSCHquote:
het kan kleiner maar gelukkig ook groterquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:17 schreef Bjoro het volgende:
14m2......is niet echt groot, of ligt dat aan mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |