bekijk het positief, een ander heeft een probleem veroorzaakt (hij is dus de lul) en jij bent goed genoeg om zijn fouten te herstellenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:37 schreef clauwheee het volgende:
Pff echt...wat weer een dramadag. Het schiet weer eens niet op, en ik mag problemen van anderen oplossen
waar is sandman dan? ik zie nergens die raul avatarquote:
*roept: CODE ORANJE, CODE ORANJE, CODE ORANJE !quote:
Dat roepen ze nu al in Duitslandquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*roept: CODE ORANJE, CODE ORANJE, CODE ORANJE !
daar roepen ze Go(al) Oranje......quote:
doe je goed ....maandag werken en di en woe vrij !quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:48 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is al thuis
Lekker tot woensdag vrij nu!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:46 schreef rubbereend het volgende:bij de post van deTolk keek ik eerst naar e avatar en dacht dus dat Sandman poste dat er nog geen sneeuw was en ik dnek al dat kan toch niet het moet begonnen zijn in Zeeland en toen zag ik pas dat hij dezelfde avatar heeft
Had me ff opgepiktquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:48 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is al thuis
Lekker tot woensdag vrij nu!
Foto's en verslag @ F&Fquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef DeTolk het volgende:
er zwemmen nu ongeveer 50 zwanen-pulletjes bij ons in de sloot
Liev.
komt een vliering in en we gaan een soort kast bouwen om de wasmaschine en droger heen !quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:55 schreef Bluezz het volgende:
Bjooorrrr,nu al verbouwing in een nieuw huis??
vanmorgen was ze er ook alquote:
tjonge......wat ouderwets !quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:58 schreef Bluezz het volgende:
Ooohhh handig
Wij hangen de was nog op
wat denk je hoeveel tijd het bespaart ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon beter voor het mileu / je stroomrekening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |