Ik heb gelukkig geen kamer (meer) van 11 m2quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wie het kleine niet eert........... date nooit een neger !
jouw tijd komt echt nog wel diekie !
Ik word heel agressiev fan jouw vandaagquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, het broertje van optie.
Eentje in west diek, en de ander in de snelliusstraat geloof ik...
Goed oud en nieuw Bjoor!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:50 schreef Bjoro het volgende:
oei oei oei......de ellende gaat hier beginnen denk ik....
* Bjoro is de wegwezer
voorzichtig met vuurwerk (van een ander !) als ik jullie niet meer lees !
fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:50 schreef Bjoro het volgende:
oei oei oei......de ellende gaat hier beginnen denk ik....
* Bjoro is de wegwezer
voorzichtig met vuurwerk (van een ander !) als ik jullie niet meer lees !
Ik hoob egt dat we feif null winnen gaatquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat dagt ik al te mekren ja!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoob egt dat we feif null winnen gaat
Zit je in Tilburg Sand? In Waalwijk nog een vlokje gevallen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Het houdt maar niet op hier met sneeuwstormen
Kun je toch gewoon van de golferpiem SCHrapen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:58 schreef Bluezz het volgende:
Het sneeuwt hier weer
* Bluezz heeft allemaal stinkkaasjes in het winkelkarretje gegooid, toen
Nop, @home in Vlissingenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zit je in Tilburg Sand? In Waalwijk nog een vlokje gevallen...
zeg SCH, waar blijft de sneeuw hierquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon van de golferpiem SCHrapen?
Watte? Ben je al thuis?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:56 schreef Noca het volgende:
Zooo eerst even de boodschappen gedaan en nu thuis
Boekje lezen!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuk dat je dat zo via Hools kan lezen
blijft een leuk stukjequote:Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatste ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.
Dan blijft ie dusquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, het was een zaalvoetbaltoernooi. Maar hij is ook carpoolmaatje van Human en in die zin ook erg belangrijk.
Dat zou zomaar kunnen inderdaad. Gevoelig voor sfeer.quote:
Ik lees eindelijk je sig goed1quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moet ook nog iemand mailen, dank!
Vergeet de Brand en Bavaria niet bij de Edah. Bavaria 3 Euro per krat. Brand 2 halen 1 betalenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:45 schreef borisz het volgende:
tip
Bij de AH is een krat heiniken in de aanbieding voor 7,50 per krat
bij de DEKA is de Amstel en de Grolsh in de aanbieding voor 7 eurotjes per krat
Ja, maar mailen is makkelijker/handiger/minder moeitequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de mobiel nog niet uitgevonden in groningen
Tip: kom alleen met Grolsch aanbiedingen graagquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:45 schreef borisz het volgende:
tip
Bij de AH is een krat heiniken in de aanbieding voor 7,50 per krat
bij de DEKA is de Amstel en de Grolsh in de aanbieding voor 7 eurotjes per krat
We mogen naar huis SCHat!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:54 schreef SCH het volgende:
Nog 6 minuut 18
eh 15
eh13
eh 9
eh 6 minuut 3
nee stom 5 minuut 55
dan is het weekend
5 minuut 40
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |