Hier ligt de SCHneeuw er SCHijnbaar al vanaf zondag, ik durf het niet te zeggen aangezien ik paSCH vanaf dinSCHdag weer in 't land ben.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Hier is het gewoon normaal weer overigens.
Belgisch Mechelen, dus 3/4 van de treinreis is NMBS en geen NSquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Dan kun je dr halverwege ophalen dus![]()
Waar komt ze helemaal vandaa zeg?
Agossiequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Carmen
Dat is trouwens C niet hoor, op de foto...
Zeg ikje, by train?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:30 schreef VoreG het volgende:
En wie is degene die weer moet reizen
dat ben ik dat ben ik
Utreg - Rotterdam al voor 2 uur...quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg ikje, by train?
Dan moet je zorgen dat je voor 4 uur weg bent
En hoe download ik dit, als ik alle popups heb weggeklikt?quote:
5 berliner, 18 krentebollen graagquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:38 schreef DeTolk het volgende:
Oliebollen-bezorgservice, met DeTolk, waarmee kan ik u van dienst zijn
Don't want a premium download? Click here to access our free download links.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
En hoe download ik dit, als ik alle popups heb weggeklikt?
Met of zonder ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:49 schreef pascalheister het volgende:
Mama is ook bollen aan het maken
neeeee joh !quote:
Een betere foto van KJH was op z'n plaats geweest!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij Klaas Vaak hoort een Klaas avatar natuurlijk
Je krijgt eerste een teller als die voorbij is klik je op:quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
En hoe download ik dit, als ik alle popups heb weggeklikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |