Fledderusquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Weer Buijsch?
wel een assist van Buijssie toch ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:48 schreef clauwheee het volgende:
Whhooo! En Nevvie deed ook mee!
Heerlijk.
Rondjeeeeeee.
zal dan wel niet Tina ArenA zijnquote:
Nummer kan geen goed meer doen bij mij.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Simply the best. Nummer is goed, de vergelijking niet.
quote:
Jij slaapt weer vanacht onder jouw Buijs-dekbedje in jouw Buijs baby-doll, begrijp ik?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:57 schreef clauwheee het volgende:Buijssie
was volgens de radio prima bezig vanavond
!
Mijn dag is heulemaal goed nu!
ze trekt straks d'r Buijs stringetje weer aan, helaas voor nocaquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij slaapt weer vanacht onder jouw Buijs-dekbedje in jouw Buijs baby-doll, begrijp ik?
Clau:quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij slaapt weer vanacht onder jouw Buijs-dekbedje in jouw Buijs baby-doll, begrijp ik?
En kan jij al naar huijs?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Clau:
"ik krijg een vochtig kruis,
van onze Danny Buijs"![]()
Die gaat makkelijk weer uit, dat scheeltquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze trekt straks d'r Buijs stringetje weer aan, helaas voor noca
gewoon er over heen en opzij schuivenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Die gaat makkelijk weer uit, dat scheelt
tis hier nog niet pluijsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |