Dat is zekerquote:
Danny is z'n voornaam.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef Eilanden het volgende:
Inderdaad, ze halen die die die eeeeeh Buijs inderdaad vaak voor de camera
Goedzo. Want je mag niet liegen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, ik wilde hem niet weer een irritante lul noemen![]()
Ik ben toch bang dat jij een andere kijk op hem hebt dan ik Clauquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Goedzo. Want je mag niet liegen.
Denk het ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben toch bang dat jij een andere kijk op hem hebt dan ik Clau![]()
Welk voetbalquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Voetbal is nog niet afgelopen Tong
Morgen ? Feestje ofzo ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:53 schreef Suijk het volgende:
Ik ga maar eens vroeg naar bed. Morgen lekker lang opblijven.
Dit is wel redelijk erg ja, Kerkrade viel dan nog mee.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:53 schreef pascalheister het volgende:
op zo'n veld kan je toch niet meer spelen, gevaar voor eigen leven
Welk veld? Het was niet super, maar gevaar voor eigen leven is ook overdrevenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:53 schreef pascalheister het volgende:
op zo'n veld kan je toch niet meer spelen, gevaar voor eigen leven
Ging toch prima. Ajax is toch al heel lang een slecht veld gewend?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Welk veld? Het was niet super, maar gevaar voor eigen leven is ook overdreven
Inderdaad ... dat wegglijen moet voor een Ajacied inmiddels gesneden koek zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ging toch prima. Ajax is toch al heel lang een slecht veld gewend?![]()
van schveenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Welk veld? Het was niet super, maar gevaar voor eigen leven is ook overdreven
Ja dat vond ik ook een beetje matig...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:21 schreef SCH het volgende:
Zo'n Samaras die doodleuk zegt ieg tot de zomer bij Heerenveen te willen blijven terwijl hij nog nauwelijks in de basis staat, wat dat betreft is het wel een ajacied
die zal dan hoog scoren bij de inburgeringstestquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Samaras kon er anders best op uit de voeten
SCHlaap lekker en tot morgen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:34 schreef SCH het volgende:
Ik gaat, morgen op tijd richting Clauw en Noca dus tot volgend jaar
SCH gaat morgen O&N in onze mooie provincie vierenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:47 schreef pascalheister het volgende:
SCH morgen niet online?
Trusten!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:07 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt erin!
Slaapzzzzzzzzzzzzzzzzzze
Nou dat hoop ik toch niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:10 schreef borisz het volgende:
laatste 24 uur
1. Eensquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:14 schreef golfer het volgende:
Lebbis en Jansen viel ook alweer een beetje tegen dit jaar.
En van Youp verwacht ik morgen ook al niet al te veel. Hopelijk valt dat dus wel een beetje mee.
Laatste 24-uur top-2000 moet het dan maar goed maken.
Als ik jou was zou ik lekker de weg opgaan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:32 schreef cultheld het volgende:
Wat een kutweer hier in de achterhoek. Bijna iedereen hier blijft thuis vannachtNou ja, gelukkig ben ik met oud en nieuw dan goed uitgerust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |