Haha dat stukje met die darterquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer een leuk talpa programma.
Het komt hier nu ook wel naar beneden dwergje.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:14 schreef tuindwerg het volgende:
Sneeuwt het in Groningen nóg niet? In 2 uur moet zo'n bui toch wel van hier naar jullie moeten komen Clau en Noca!![]()
Ja begint hier nuquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:14 schreef tuindwerg het volgende:
Sneeuwt het in Groningen nóg niet? In 2 uur moet zo'n bui toch wel van hier naar jullie moeten komen Clau en Noca!![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:18 schreef SCH het volgende:
Heerenveen is wel weer het centrum of the universe vandaag
Nee hoor, ik draai om de wereldquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]De wereld draait toch altijd om jou?
Clautjeeeeeeeeequote:
quote:
quote:Gewonnen he? Mooooooooi
EenSCHquote:(Roda is een van mijn minder favoriete teams)
quote:
Net zoals het erg lekker is dat Vitesse verloren heeft
quote:En Heerenveen is ook op de goede weg![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:29 schreef Eilanden het volgende:
Doen we dan toch wel weer goed he? Utrecht, Heerenveen én Groningen op 29 punten
Goed bezig!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:29 schreef Eilanden het volgende:
Doen we dan toch wel weer goed he? Utrecht, Heerenveen én Groningen op 29 punten
quote:Jans bij het handjes schudden vlak na de persconferentie tegen Stevens: goeie reis terug. Huub: 'da kan ik beter tegen jou segge', waarop Jans zegt: 'nou, ik hoop dat die reis een tijd duurt, ik sta namelijk nog 16 euro 50 achter met klaverjassen'
Hey concurrent!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:32 schreef VoreG het volgende:
En wij lekker op 30
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:32 schreef SCH het volgende:
Winnen van Ajax begint wel een beetje te wennen eigenlijk
.... aldus de concurrent voor de play-offsquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:32 schreef VoreG het volgende:
En wij lekker op 30
Ik amuseer me uitstekendquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef VoreG het volgende:
Dit vind ik best vervelend
En nog eentje erbij, beetje te laat.quote:
Beter te laat dan nooitquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
En nog eentje erbij, beetje te laat.![]()
2 x gescoord in Heerenveen, lukt echt niet alle clubs.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
En nog eentje erbij, beetje te laat.![]()
Jij ging toch nog wat spannends doen Clau?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:57 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee naast SCH gaat zitten en ook een drankje pakt. Zit je er ook klaar voor SCHat?
M'n BuijSCHSCHtring zit in de wasquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij ging toch nog wat spannends doen Clau?
De Nevland Tanga dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
M'n BuijSCHSCHtring zit in de was![]()
![]()
Japanse zoutjes, glaasje fris en een rol keukenpapier paktquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:57 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee naast SCH gaat zitten en ook een drankje pakt. Zit je er ook klaar voor SCHat?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Japanse zoutjes, glaasje fris en een rol keukenpapier pakt![]()
Fotooooooooquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef clauwheee het volgende:
Het is weer een beetje wit aan het worden inGrunn
Eerst zometeen even naar Freek kijken en inderdaad daarna Lebbis en Jansen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:16 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat Lebbis en Jansen m'n avond een beetje goed kunnen maken.
Kick zijn fan topic eens omhoog danquote:
Ow ja, die hebben we ook nog hè!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kick zijn fan topic eens omhoog dan
Wij hebben de leukste trainerquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef VoreG het volgende:
bij de reclame bij Talpa, die preview van Cafe de Sport, Ron Jans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |