zekers....ziet er nu wel naar uit dat ze bijna klaar zijn...quote:
Leuk voor haar inderdaad dat ze het toch nog gered heeft.quote:
huntelaar scoorde toch ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef SCH het volgende:
Ik zei om tien voor 8 tegen Tong8o op MSN dat het 1-0 voor Heerenveen stond.
Gelooft ie het
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef SCH het volgende:
Gelooft ie het
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:17 schreef Bjoro het volgende:
heracles wel al met 3-0 voor tegen vitesse !
Nou hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef SCH het volgende:
Gelooft ie het
Dat is dan weer goed nieuws!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:35 schreef Bjoro het volgende:
sprak net mijn collega en die zei dat ik dinsdag de hele dag thuis mag blijven
ga het proberen !quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat is dan weer goed nieuws!![]()
Wel voorzichies op de weg he!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:42 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz en golfer zijn bezig foto's voor Clau van hierachter in de sneeuw te bewerken
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:57 schreef Bjoro het volgende:
wel 202 posts vandaag door dat rolluik verhaal
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:59 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Jaap zegt:
het moet er gek uit hebben gezien
Herman zegt:
Ik ben er niet
Jaap zegt:
dikkerdje met een muts op in de sneeuw - oortje in - schreeuwt ineens yeaaaaaaaah en balt zijn vuist
Jaap zegt:
3 minuten later nog eens
Ik hoorde net op het nieuws dat het tegen 3 uur hier gaat ijzelen, dat schijnt door te gaan tot 7 uur. Ik moet morgenvroeg om 8 uur werken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
He Tuintje!
Hier ook al wel een aardig pak sneeuw, ben blij dat ik de deur niet meer uit hoef.
Wandelen in de SCHneeuw -heerlijk - ik baal dat ik weer binnen ben maar de kou sloeg op mijn ruggie. Wat fantastisch mooi, zo rustig, zo wit, zo 2-0quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat deed je buiten dan, dikkertje?
Vroeg van huis weg dan maar!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:01 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik moet morgenvroeg om 8 uur werken.Glibberglibber...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:00 schreef SCH het volgende:
Clauw en Noca hebben jullie ook zo'n zin in De Wedstrijden? Geweldig programma vind ik dat altijd
Ik moet van de uithoek van Hoogeveen naar het centrum, dat is zo'n 4,5 km. Onze wijk is gegarandeerd een ijsbaan, ik hoop dat de rest van de stad beter te doen is. Ik moet werken (alsof er iemand dan boodschappen gaat doen) en ga het op de fiets proberen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:02 schreef Bluezz het volgende:
Oe dwergje, van waar naar waar moet je, waarom en hoe?
Haha dat stukje met die darterquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer een leuk talpa programma.
Het komt hier nu ook wel naar beneden dwergje.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:14 schreef tuindwerg het volgende:
Sneeuwt het in Groningen nóg niet? In 2 uur moet zo'n bui toch wel van hier naar jullie moeten komen Clau en Noca!![]()
Ja begint hier nuquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:14 schreef tuindwerg het volgende:
Sneeuwt het in Groningen nóg niet? In 2 uur moet zo'n bui toch wel van hier naar jullie moeten komen Clau en Noca!![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:18 schreef SCH het volgende:
Heerenveen is wel weer het centrum of the universe vandaag
Nee hoor, ik draai om de wereldquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]De wereld draait toch altijd om jou?
Clautjeeeeeeeeequote:
quote:
quote:Gewonnen he? Mooooooooi
EenSCHquote:(Roda is een van mijn minder favoriete teams)
quote:
Net zoals het erg lekker is dat Vitesse verloren heeft
quote:En Heerenveen is ook op de goede weg![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:29 schreef Eilanden het volgende:
Doen we dan toch wel weer goed he? Utrecht, Heerenveen én Groningen op 29 punten
Goed bezig!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:29 schreef Eilanden het volgende:
Doen we dan toch wel weer goed he? Utrecht, Heerenveen én Groningen op 29 punten
quote:Jans bij het handjes schudden vlak na de persconferentie tegen Stevens: goeie reis terug. Huub: 'da kan ik beter tegen jou segge', waarop Jans zegt: 'nou, ik hoop dat die reis een tijd duurt, ik sta namelijk nog 16 euro 50 achter met klaverjassen'
Hey concurrent!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:32 schreef VoreG het volgende:
En wij lekker op 30
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:32 schreef SCH het volgende:
Winnen van Ajax begint wel een beetje te wennen eigenlijk
.... aldus de concurrent voor de play-offsquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:32 schreef VoreG het volgende:
En wij lekker op 30
Ik amuseer me uitstekendquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef VoreG het volgende:
Dit vind ik best vervelend
En nog eentje erbij, beetje te laat.quote:
Beter te laat dan nooitquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
En nog eentje erbij, beetje te laat.![]()
2 x gescoord in Heerenveen, lukt echt niet alle clubs.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
En nog eentje erbij, beetje te laat.![]()
Jij ging toch nog wat spannends doen Clau?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:57 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee naast SCH gaat zitten en ook een drankje pakt. Zit je er ook klaar voor SCHat?
M'n BuijSCHSCHtring zit in de wasquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij ging toch nog wat spannends doen Clau?
De Nevland Tanga dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
M'n BuijSCHSCHtring zit in de was![]()
![]()
Japanse zoutjes, glaasje fris en een rol keukenpapier paktquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:57 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee naast SCH gaat zitten en ook een drankje pakt. Zit je er ook klaar voor SCHat?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Japanse zoutjes, glaasje fris en een rol keukenpapier pakt![]()
Fotooooooooquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef clauwheee het volgende:
Het is weer een beetje wit aan het worden inGrunn
Eerst zometeen even naar Freek kijken en inderdaad daarna Lebbis en Jansen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:16 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat Lebbis en Jansen m'n avond een beetje goed kunnen maken.
Kick zijn fan topic eens omhoog danquote:
Ow ja, die hebben we ook nog hè!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kick zijn fan topic eens omhoog dan
Wij hebben de leukste trainerquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef VoreG het volgende:
bij de reclame bij Talpa, die preview van Cafe de Sport, Ron Jans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |