jup arena, en dan s'middags nog naar Ter Voert in Megchelenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef cultheld het volgende:
Arena zeker? Daar gaat een vriendin van me ook naartoe; Het schijnt daar ook wel druk te worden
ik ook, aangezien het vorig jaar Girl van Anouk was had ik toch weer een 'hit' verwachtquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel een opvallende nummer 1 eigenlijk.
Bart arens heb ik wel heen en weer gemaild was ook wel lolquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel een opvallende nummer 1 eigenlijk. Wel leuk dat ik voor m'n aangevraagde plaat en bij Wout en bij Bart Arens in de uitzending ben geweest.
Hij zette me wel even voor het blok, maar ik heb hem wel even tegenvraag gesteld waar hij niet zo blij mee was. De eerste keer kwam ik behoorlijk zenuwachtig over, de tweede keer was oke.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Bart arens heb ik wel heen en weer gemaild was ook wel lol
Oberon had ook een raar en dom einde![]()
Pokeren?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:09 schreef golfer het volgende:
Waar is die nacht-eend trouwens?
Was van FCT Riessen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Was er een toernooi joh? Heb ik echt niks van meegekregen.
af en toe een klein item is best leukquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Als het bij ons niet bekend is is het echt niet noemenswaardig.
ooow. Dat waren die zwarte dingen op de bar dusquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:25 schreef pascalheister het volgende:
vandaag met een gratis oliebol erbij vom
Ja ik dacht lekker uit te slapen vandaag, begonnen ze stipt om 10 uur alquote:
Hier ook, in de regenquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:30 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja ik dacht lekker uit te slapen vandaag, begonnen ze stipt om 10 uur al![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:30 schreef StarGazer het volgende:
Ik ga veel, maar dan ook heel veel koffie alcohol drinken vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |