Rofl, een webcam is helemaal ondergesneeuwd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Volgens mij is die sneeuw van Vliegveld Zeeland.
lijkt me erg mooi om te zienquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
JA! De eerste sneeuw stuift nu van de weg op. Hele wervelwinden in de straat![]()
Echt geweldig weer![]()
Hallo 'buurman'. Kunnen we samen hopen op sneeuw, gezallig.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:01 schreef Xenwolfie het volgende:
Krimpen aan den Ijssel nog niets. Zit er nu echt aan te komen.
rdam noord toch redelijke sneeuwvalquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:
rotterdam Oost meldt lichte vlokjes.
Het is echt gaaf! Het zijn meer windstoten dus af en toe komt er toch een lading sneeuw voorbij zeilen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lijkt me erg mooi om te zien
gaan jullie op sneeuwjacht ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:06 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik ga nu met mijn vader mee in de auto.
Centrum ook,alleen nog niet van die grote vlokken .quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:05 schreef kepler het volgende:
[..]
rdam noord toch redelijke sneeuwval
Waar in Noord?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:05 schreef kepler het volgende:
[..]
rdam noord toch redelijke sneeuwval
ik zit in schiebroekquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar in Noord?
Ik zit in Capelle Schenkel, tegen Ommoord aan, en er komt af en toe een verdwaald vlokje voorbij
Rijnsburg ook nog nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:05 schreef kree het volgende:
Katwijk, ook nog geen sneeuw
Gisterenavond in Schiebroek heeft het ook nog gesneeuwd daar.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:09 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zit in schiebroek
het zijn een hoop kleine vlokjesHet wordt nu wel weer iets minder...
Tsja, je moet iets te doen hebben als je niet op de veiling werkt toch?quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:11 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Gisterenavond in Schiebroek heeft het ook nog gesneeuwd daar.
Was even op de Adrianalaan,vandaar
Oh ja... stom we wonen in Engelandquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:12 schreef Evil-Cherry het volgende:
Bastard --> natuurlijk heb je daar wat aan...
Niet veel hoor, is wel een aardig oud radarbeeld.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:12 schreef Evil-Cherry het volgende:
Bastard --> natuurlijk heb je daar wat aan...
Je hebt wel veel aan zo'n radarbeeld hoor, als hij actueel is.quote:Oh ja... stom we wonen in Engeland
Heb ik niet eens gezien.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:13 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Niet veel hoor, is wel een aardig oud radarbeeld.
[..]
Je hebt wel veel aan zo'n radarbeeld hoor, als hij actueel is.![]()
iddquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tsja, je moet iets te doen hebben als je niet op de veiling werkt toch?
jipquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Die donkere pluk ten noordwesten van Amsterdam is hevigere sneeuwval?
Klopt,de vlokken lijken ook wat groter te wordenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Het begint nu aardig door te sneeuwen
Er zijn hier windstoten,dus de ene keer valt het heel relaxt,en de andere keer heb je een sneeuwstormquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:23 schreef ChillyWilly het volgende:
Sneeuwt het ook ergens hard of miezert het alleen een beetje?
Kan een slecht teken zijn. Want hoe warmer het is, hoe meer vocht de sneeuw bevat en hoe groter de vlokken zijn. Maar hopen dat het wel door blijft sneeuwenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt,de vlokken lijken ook wat groter te worden.
Ik heb al een tijdje flinke sneeuwvalquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:23 schreef ChillyWilly het volgende:
Sneeuwt het ook ergens hard of miezert het alleen een beetje?
op Eindhoven Airport is het ook nog droog.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:34 schreef Gijsje het volgende:
Uden ligt nu tegen de eerste bewolking aan volgens de radarbeelden, moet toch echt zo gaan sneeuwen lijkt me. Echter moet ik zo wel naar Deurne met de auto.
Zolang je binnen zit ja, en dat doen de meeste van ons nu toch al gedurende een hele tijd, wat zijn we toch gek eigenlijk he dat we naar buiten gaan zitten turen hoe het weer gaat worden terwijl ik al lang voor een tentamen had kunnen gaan leren zum beispielquote:
is een mogelijkheid, maar ik weet ook wel waar ik voor zou kiezenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zolang je binnen zit ja, en dat doen de meeste van ons nu toch al gedurende een hele tijd, wat zijn we toch gek eigenlijk he dat we naar buiten gaan zitten turen hoe het weer gaat worden terwijl ik al lang voor een tentamen had kunnen gaan leren zum beispiel
Tja zeg dat wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zolang je binnen zit ja, en dat doen de meeste van ons nu toch al gedurende een hele tijd, wat zijn we toch gek eigenlijk he dat we naar buiten gaan zitten turen hoe het weer gaat worden terwijl ik al lang voor een tentamen had kunnen gaan leren zum beispiel
Haarlem Schalkwijk meld ook sneeuw!!!! Ook kleine dwarreltjes iddquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:27 schreef MrLunk het volgende:
JAAAA sneeuw in Haarlem noord !!!
ienieminie dwarreltjes maar toch !!!
Helemaal niks in amsterdam......quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:43 schreef Cheiron het volgende:
Nog geen flokje hier in Amsterdam...
Hier ook nog nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, die radar van hierboven laat inEindhoven toch wat vallen (of is al overgetrokken). Hier heb ik nog geen vlokje gezien.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ok, NU begint het serieus te sneeuwen
Ik zie nog niksquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:03 schreef bbfakir het volgende:
Het is begonnen in Amsterdam.
Nee, dit is een voorbode...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:02 schreef N.icka het volgende:
Is dit nou het slechte weer??
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:03 schreef bbfakir het volgende:
Het is begonnen in Amsterdam.
hmm waar in amsterdam? Hier zuidoost niks te zien.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:05 schreef Jonathon het volgende:
Ik bevestig!
![]()
Het waait ook flink!
[..]
hehe... dan krijg ik misschien ook nog wat te zien in Eindhoven.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:05 schreef flugeltje het volgende:
Het begint hier nu te waaien, nog geen sensationele windvlagen, maar de lantaarnpaal hier voor de deur beweegt wel mee... Ook dwarrelt er nu af en toe een vlokje naar beneden...
ik ook nog nietquote:
yeejquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:06 schreef kepler het volgende:
in rdam is het los
lekker beetje waaien en ook nog eens sneeuw
ben blij dat ik nu binnen zit
M'n vrouw moet nog naar huis.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:06 schreef kepler het volgende:
in rdam is het los
lekker beetje waaien en ook nog eens sneeuw
ben blij dat ik nu binnen zit
ik denk het wel, of het moet opeens overgaan in ijzel dadelijk...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
M'n vrouw moet nog naar huis.
Maar de metro zal best wel blijven rijden vanaf Oostplein
Dan wordt het lastig vanaf kralingse zoom, maar Ijzel duurt nog wel een poosje begreep ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:08 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk het wel, of het moet opeens overgaan in ijzel dadelijk...
Laat je hem toch lekker binnen poepenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:09 schreef Steve-O het volgende:
Wat een klote weer omgeving gouda , Sneeuw en wind tis geen weer om ff lekker een je hond uit te laten
Damn, volgens mij zie die vriend echt nooit meer terug(die gaat richting Gouda)quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:09 schreef Steve-O het volgende:
Wat een klote weer omgeving gouda , Sneeuw en wind tis geen weer om ff lekker een je hond uit te laten
morgenmiddag kun je weer hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:12 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Het is echt geen mooi weer om carbit te knallen..
Hier in Maassluis is de sneeuw al langzaam aan het overgaan in ijsregen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:08 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk het wel, of het moet opeens overgaan in ijzel dadelijk...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:11 schreef Gringo999 het volgende:
[..]
Laat je hem toch lekker binnen poepen![]()
Heb geen hond grapjas was maar een voorbeeld.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:11 schreef Gringo999 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Of je geef hem de riem in zn bek en doet de deur open en zegt; ''Zoek jij het effe lekker zelf uit''
Héél af en toe ben ik blij dat die van ons op de eeuwige jachtvelden is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:11 schreef Gringo999 het volgende:
[..]
zou 't daar ook sneeuwen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:18 schreef FiveseveN het volgende:
[..]
Héél af en toe ben ik blij dat die van ons op de eeuwige jachtvelden is.![]()
hier is het ook donker.. avond donker.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:23 schreef Ericjuh het volgende:
statusupdate:
gaat stteds harder waaien.. tis niet echt koud hieren lucht is donkergrijs!
Is overigens van de NOS...quote:De voorspelde sneeuw en ijzel trekken de komende uren van het zuidwesten naar het noordoosten over Nederland. Omstreeks het middaguur bereikten de eerste sneeuwbuien Zeeuws-Vlaanderen. Even na 15.00 uur lag de sneeuwzone langs de lijn Breda-Den Haag.
Waarschijnlijk slaat het Tilburg weer gewoon over, as usualquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:27 schreef Evil-Cherry het volgende:
Er komt een hoop sneeuw naar beneden zeilen hoor flugeltje. En het zonnetje gaat onder, dus het wordt nog donker ook. Het zicht wordt steeds slechter!
Volgens het RTL4 nieuws is morgen alles voorbij, alleen in NO-Ned niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ligt er nu nog morgenochtend sneeuw,of dooit het vanacht al ?
Damn nou hopen dat hier nog iets valt danquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:33 schreef dolfg het volgende:
vannacht gaat het al dooien, morgen is alles weg.
Hier in Hilversum op mn werk nog helemaal niks aan de hand...
in rotterdam ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:39 schreef Sehnsucht het volgende:
net onder rotterdam sneeuwt het flink.
als je goed tuurt zie je een soort van storing horizontaal voorbij vliegenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:38 schreef firecow het volgende:
Amsterdam nog steeds niks........
Waar in Utrecht zie jij vlokjes dan????quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:41 schreef DaafAzuil het volgende:
IK ZIE VLOKJES IN UTRECHTTTTT
Ik leef met je meequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Hier nog altijd NIKS
Hoezo fijn voor het zuiden? Hier is ook niets aan de hand hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:43 schreef i2Them2 het volgende:
Het lijkt wel of het neerslag gebied bijna niet meer opschuift. Dat is misschien fijn voor het zuiden, maar ik wacht hier nog steeds. En ik denk dat het nog wel even gaat duren voordat hier wat valt.
Transwijk, moet goed kijken, maar ze zijn d'r wel!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:42 schreef Ymke het volgende:
[..]
Waar in Utrecht zie jij vlokjes dan????
Idd, geloof die schijtradars toch niet, het zou hier al uren sneeuwen, ik zie nu zelfs donkerblauwe vlekken bij Maastricht en er is gewoon GEEN KLOTUH loos.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoezo fijn voor het zuiden? Hier is ook niets aan de hand hoor
Zoals gewoonlijk zal het allemaal weer reuze meevallen en word er van een mug een olifant gemaaktquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:47 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Idd, geloof die schijtradars toch niet, het zou hier al uren sneeuwen, ik zie nu zelfs donkerblauwe vlekken bij Maastricht en er is gewoon GEEN KLOTUH loos.
Belachelijke teringzooi allemaal, mensen wat lekker maken en niks daar, as usual.
Waar blijven de foto'squote:Op vrijdag 30 december 2005 16:48 schreef Xenwolfie het volgende:
Tis echt heel hard gegaan. Begon om 16:00 en er ligt nu al zeker 10 cm.
Hier in Maastricht zelf ook he-le-maal niksquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:55 schreef BretsiG het volgende:
[afbeelding]
Ik woon dus 6 km ten NO van Maastricht dan zou je toch denken de beer is los volgens het plaatje? Nou helemaal niks nada niente dus.
Dat plaatje klopt echt geen hout van....ik zit in Monster en het sneeuwt al de hele tijd en daar ziet het eruit alsof het nooit heb gesneeuwd en ook niet zal komen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:55 schreef BretsiG het volgende:
Ik woon dus 6 km ten NO van Maastricht dan zou je toch denken de beer is los volgens het plaatje? Nou helemaal niks nada niente dus.
Volgens mij kloppen de radarbeelden van wetteronline niet meer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:55 schreef BretsiG het volgende:
[afbeelding]
Zelfde geldt voor Zandvoort... het sneeuwt/hagelt waait hier toch echt, alleen is dat niet op die kaart te zien.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:58 schreef Marjan1985 het volgende:
[..]
Dat plaatje klopt echt geen hout van....ik zit in Monster en het sneeuwt al de hele tijd en daar ziet het eruit alsof het nooit heb gesneeuwd en ook niet zal komen...
Volgens dat plaatje zou het hier ook moeten sneeuwen, maar ook helemaal niks....quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:55 schreef BretsiG het volgende:
[afbeelding]
Mwoah, beetje lichte sneeuw met redelijk veel wind. Maar daar hield het dan ook mee opquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:38 schreef firecow het volgende:
Amsterdam nog steeds niks........
daar blijft het dan ook wel bijquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:02 schreef ChillyWilly het volgende:
Er staan al 2 files in Nederland...6 km..
daag, en morgen geen KLB topic he!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:03 schreef BretsiG het volgende:
Ik neem de auto en ga wat rijden, dat ze maar kapotvallen met het "weeralarm".
Voorzichtig rijden he, het kan glad zijn!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:03 schreef BretsiG het volgende:
Ik moet zometeen ook van leusden naar Bladel (tegen de belgische grens) en ik stap zometeen ook in de auto.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:03 schreef BretsiG het volgende:
Als je krampachtig gaat rijden gaat het zeker fout.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:04 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Voorzichtig rijden he, het kan glad zijn!!!
Zelfde geld voor waddinxveenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:34 schreef Bastard het volgende:
Alphen aan de rijn: behoorlijk wat wind, stuifsneeuw over de wegen, opspattend water uit het kanaal op de weg.
Word al een hel onderhand
Ik zie jou al achter je computertje zitten met je bivakmuts opquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:20 schreef Steve-O het volgende:
[..]
* Steve-O blij is met zijn nieuwe bivakmuts
En de volgende keer als er echts iets gebeurt luisterd er niemand meerquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:22 schreef flugeltje het volgende:
Die KNMI-gasten hebben ook altijd pech. Zetten ze het halve land op z'n kop.. Gebeurt er op de meeste plaatsen niets
Het ergste moet nog komen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:23 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
En de volgende keer als er echts iets gebeurt luisterd er niemand meer![]()
Eindelijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Eindhoven meldt de eerste sneeuwkristallen. Meer is het nog niet.
Dan heb je in zuid meer als wij in noordquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Eindhoven meldt de eerste sneeuwkristallen. Meer is het nog niet.
Oss hierquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:15 schreef hetsjhokleek het volgende:Hier in Geffen (12 kilometer ten oosten van Den Bosch) valt er nog geen sneeuw.
betje voorbarige conclusie niet ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:22 schreef flugeltje het volgende:
Die KNMI-gasten hebben ook altijd pech. Zetten ze het halve land op z'n kop.. Gebeurt er op de meeste plaatsen niets
geef mij ook wat!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:25 schreef DePeet het volgende:
hier in hulst zeeland is het een en al ellende, geen hand voor ogen, er ligt al een centimeter of 6/7 sneeuw op de stoep
ik zit in oostquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:26 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dan heb je in zuid meer als wij in noordIk vind het niet eerlijk. Ik ga klagen!
Ik wil sneeuw
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:30 schreef Oom_Agent het volgende:
Op de Noordzee begint het een of ander weer te intensiveren, er komt nog genoeg aan.
Wat er nog aankomt is toch ijzel? Ik wil sneeuwquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:27 schreef -chefke- het volgende:
[..]
betje voorbarige conclusie niet ?
het is pas half 6 en het knmi verwacht rond 10 uur vanavond de ergste elende.
het waait hier flink windkracht 4 met uitschieters naar 6. en de tempratuur zit rond het 0 punt. we wachten af.
he, warempel. Ik voel ietsquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:33 schreef -nickx- het volgende:
Maastricht -> dwarrel sneeuw -> 't begint.
Heb je een lek dan?quote:
vrolijk kerstfeesr : )quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:36 schreef it_was_me het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het begint, het begint heel voorzichtig maar als ik lang genoeg buiten blijf staan ben ik ook een beetje wit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeee.... moeten ze NET nu gaan staken???? Verdomme toch!...quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:43 schreef MrLunk het volgende:
Haarlem noord er stond net op de rijksstraatweg een connexxionbus dwars over de kruissing bij de abn amro... en er kon vrijwel geen verkeer meer door... blij dak weer binnen ben
En nu is het begonnen met kleine vlokjes.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:15 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Hier in Geffen (12 kilometer ten oosten van Den Bosch) valt er nog geen sneeuw.
egoistenquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:44 schreef -nickx- het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee.... moeten ze NET nu gaan staken???? Verdomme toch!...
mooiquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:45 schreef i2Them2 het volgende:
Actueel radarbeeld:
[afbeelding]
Blijft bijna stil liggen.![]()
Het duurt niet lang meer voor zwolle, en hier (ens) stukje verderop ook niet meer. Dat hoop ik i.i.g.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:48 schreef joachim87 het volgende:
Volgens de radar zou het in zwolle moeten sneeuwenTis anders vrij droog buiten
nu al ijzel :Squote:Op vrijdag 30 december 2005 17:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Vlissingen is echt een drama, enorm slecht weer al een hele dag. Zware sneeuwval, harde wind en nu is het gaan ijzelen.
Ja en ik wil eigenlijk nog weg, maar nu twijfel ik wel heel erg...quote:
Ben er niet echt in thuis maar ik heb ook een "huis, tuin en keuken" weerstation. En met ¤70,- kom je er wel. Heb net even gekeken en die Cresta-weerstations zien er goed uit. Anders moet je het een aan SpeeduGJ vragen, die weet daar meer over.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:52 schreef _Flea_ het volgende:
Laat het hier in Malden nog maar een uurtje wegblijven. Kan ik nog lekker zonder problemen naar huis rijden
Nog ff een vraagje:
Wat is nou een beetje redelijk weerstation voor een bedrag tussen de 40 en 70 euro? Hoeft niet superuitgebreid te zijn, maar ik wil iig luchtdruk e.d. wel weten.
Is Cresta een beetje redelijk merk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |