Rofl, een webcam is helemaal ondergesneeuwd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Volgens mij is die sneeuw van Vliegveld Zeeland.
lijkt me erg mooi om te zienquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
JA! De eerste sneeuw stuift nu van de weg op. Hele wervelwinden in de straat![]()
Echt geweldig weer![]()
Hallo 'buurman'. Kunnen we samen hopen op sneeuw, gezallig.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:01 schreef Xenwolfie het volgende:
Krimpen aan den Ijssel nog niets. Zit er nu echt aan te komen.
rdam noord toch redelijke sneeuwvalquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:
rotterdam Oost meldt lichte vlokjes.
Het is echt gaaf! Het zijn meer windstoten dus af en toe komt er toch een lading sneeuw voorbij zeilen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lijkt me erg mooi om te zien
gaan jullie op sneeuwjacht ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:06 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik ga nu met mijn vader mee in de auto.
Centrum ook,alleen nog niet van die grote vlokken .quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:05 schreef kepler het volgende:
[..]
rdam noord toch redelijke sneeuwval
Waar in Noord?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:05 schreef kepler het volgende:
[..]
rdam noord toch redelijke sneeuwval
ik zit in schiebroekquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar in Noord?
Ik zit in Capelle Schenkel, tegen Ommoord aan, en er komt af en toe een verdwaald vlokje voorbij
Rijnsburg ook nog nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:05 schreef kree het volgende:
Katwijk, ook nog geen sneeuw
Gisterenavond in Schiebroek heeft het ook nog gesneeuwd daar.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:09 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zit in schiebroek
het zijn een hoop kleine vlokjesHet wordt nu wel weer iets minder...
Tsja, je moet iets te doen hebben als je niet op de veiling werkt toch?quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:11 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Gisterenavond in Schiebroek heeft het ook nog gesneeuwd daar.
Was even op de Adrianalaan,vandaar
Oh ja... stom we wonen in Engelandquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:12 schreef Evil-Cherry het volgende:
Bastard --> natuurlijk heb je daar wat aan...
Niet veel hoor, is wel een aardig oud radarbeeld.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:12 schreef Evil-Cherry het volgende:
Bastard --> natuurlijk heb je daar wat aan...
Je hebt wel veel aan zo'n radarbeeld hoor, als hij actueel is.quote:Oh ja... stom we wonen in Engeland
Heb ik niet eens gezien.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:13 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Niet veel hoor, is wel een aardig oud radarbeeld.
[..]
Je hebt wel veel aan zo'n radarbeeld hoor, als hij actueel is.![]()
iddquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tsja, je moet iets te doen hebben als je niet op de veiling werkt toch?
jipquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Die donkere pluk ten noordwesten van Amsterdam is hevigere sneeuwval?
Klopt,de vlokken lijken ook wat groter te wordenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Het begint nu aardig door te sneeuwen
Er zijn hier windstoten,dus de ene keer valt het heel relaxt,en de andere keer heb je een sneeuwstormquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:23 schreef ChillyWilly het volgende:
Sneeuwt het ook ergens hard of miezert het alleen een beetje?
Kan een slecht teken zijn. Want hoe warmer het is, hoe meer vocht de sneeuw bevat en hoe groter de vlokken zijn. Maar hopen dat het wel door blijft sneeuwenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt,de vlokken lijken ook wat groter te worden.
Ik heb al een tijdje flinke sneeuwvalquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:23 schreef ChillyWilly het volgende:
Sneeuwt het ook ergens hard of miezert het alleen een beetje?
op Eindhoven Airport is het ook nog droog.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:34 schreef Gijsje het volgende:
Uden ligt nu tegen de eerste bewolking aan volgens de radarbeelden, moet toch echt zo gaan sneeuwen lijkt me. Echter moet ik zo wel naar Deurne met de auto.
Zolang je binnen zit ja, en dat doen de meeste van ons nu toch al gedurende een hele tijd, wat zijn we toch gek eigenlijk he dat we naar buiten gaan zitten turen hoe het weer gaat worden terwijl ik al lang voor een tentamen had kunnen gaan leren zum beispielquote:
is een mogelijkheid, maar ik weet ook wel waar ik voor zou kiezenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zolang je binnen zit ja, en dat doen de meeste van ons nu toch al gedurende een hele tijd, wat zijn we toch gek eigenlijk he dat we naar buiten gaan zitten turen hoe het weer gaat worden terwijl ik al lang voor een tentamen had kunnen gaan leren zum beispiel
Tja zeg dat wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zolang je binnen zit ja, en dat doen de meeste van ons nu toch al gedurende een hele tijd, wat zijn we toch gek eigenlijk he dat we naar buiten gaan zitten turen hoe het weer gaat worden terwijl ik al lang voor een tentamen had kunnen gaan leren zum beispiel
Haarlem Schalkwijk meld ook sneeuw!!!! Ook kleine dwarreltjes iddquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:27 schreef MrLunk het volgende:
JAAAA sneeuw in Haarlem noord !!!
ienieminie dwarreltjes maar toch !!!
Helemaal niks in amsterdam......quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:43 schreef Cheiron het volgende:
Nog geen flokje hier in Amsterdam...
Hier ook nog nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, die radar van hierboven laat inEindhoven toch wat vallen (of is al overgetrokken). Hier heb ik nog geen vlokje gezien.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ok, NU begint het serieus te sneeuwen
Ik zie nog niksquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:03 schreef bbfakir het volgende:
Het is begonnen in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |