Damn nou hopen dat hier nog iets valt danquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:33 schreef dolfg het volgende:
vannacht gaat het al dooien, morgen is alles weg.
Hier in Hilversum op mn werk nog helemaal niks aan de hand...
in rotterdam ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:39 schreef Sehnsucht het volgende:
net onder rotterdam sneeuwt het flink.
als je goed tuurt zie je een soort van storing horizontaal voorbij vliegenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:38 schreef firecow het volgende:
Amsterdam nog steeds niks........
Waar in Utrecht zie jij vlokjes dan????quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:41 schreef DaafAzuil het volgende:
IK ZIE VLOKJES IN UTRECHTTTTT
Ik leef met je meequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Hier nog altijd NIKS
Hoezo fijn voor het zuiden? Hier is ook niets aan de hand hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:43 schreef i2Them2 het volgende:
Het lijkt wel of het neerslag gebied bijna niet meer opschuift. Dat is misschien fijn voor het zuiden, maar ik wacht hier nog steeds. En ik denk dat het nog wel even gaat duren voordat hier wat valt.
Transwijk, moet goed kijken, maar ze zijn d'r wel!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:42 schreef Ymke het volgende:
[..]
Waar in Utrecht zie jij vlokjes dan????
Idd, geloof die schijtradars toch niet, het zou hier al uren sneeuwen, ik zie nu zelfs donkerblauwe vlekken bij Maastricht en er is gewoon GEEN KLOTUH loos.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoezo fijn voor het zuiden? Hier is ook niets aan de hand hoor
Zoals gewoonlijk zal het allemaal weer reuze meevallen en word er van een mug een olifant gemaaktquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:47 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Idd, geloof die schijtradars toch niet, het zou hier al uren sneeuwen, ik zie nu zelfs donkerblauwe vlekken bij Maastricht en er is gewoon GEEN KLOTUH loos.
Belachelijke teringzooi allemaal, mensen wat lekker maken en niks daar, as usual.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |