daar blijft het dan ook wel bijquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:02 schreef ChillyWilly het volgende:
Er staan al 2 files in Nederland...6 km..
daag, en morgen geen KLB topic he!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:03 schreef BretsiG het volgende:
Ik neem de auto en ga wat rijden, dat ze maar kapotvallen met het "weeralarm".
Voorzichtig rijden he, het kan glad zijn!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:03 schreef BretsiG het volgende:
Ik moet zometeen ook van leusden naar Bladel (tegen de belgische grens) en ik stap zometeen ook in de auto.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:03 schreef BretsiG het volgende:
Als je krampachtig gaat rijden gaat het zeker fout.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:04 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Voorzichtig rijden he, het kan glad zijn!!!
Zelfde geld voor waddinxveenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:34 schreef Bastard het volgende:
Alphen aan de rijn: behoorlijk wat wind, stuifsneeuw over de wegen, opspattend water uit het kanaal op de weg.
Word al een hel onderhand
Ik zie jou al achter je computertje zitten met je bivakmuts opquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:20 schreef Steve-O het volgende:
[..]
* Steve-O blij is met zijn nieuwe bivakmuts
En de volgende keer als er echts iets gebeurt luisterd er niemand meerquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:22 schreef flugeltje het volgende:
Die KNMI-gasten hebben ook altijd pech. Zetten ze het halve land op z'n kop.. Gebeurt er op de meeste plaatsen niets
Het ergste moet nog komen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:23 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
En de volgende keer als er echts iets gebeurt luisterd er niemand meer![]()
Eindelijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Eindhoven meldt de eerste sneeuwkristallen. Meer is het nog niet.
Dan heb je in zuid meer als wij in noordquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Eindhoven meldt de eerste sneeuwkristallen. Meer is het nog niet.
Oss hierquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:15 schreef hetsjhokleek het volgende:Hier in Geffen (12 kilometer ten oosten van Den Bosch) valt er nog geen sneeuw.
betje voorbarige conclusie niet ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:22 schreef flugeltje het volgende:
Die KNMI-gasten hebben ook altijd pech. Zetten ze het halve land op z'n kop.. Gebeurt er op de meeste plaatsen niets
geef mij ook wat!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:25 schreef DePeet het volgende:
hier in hulst zeeland is het een en al ellende, geen hand voor ogen, er ligt al een centimeter of 6/7 sneeuw op de stoep
ik zit in oostquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:26 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dan heb je in zuid meer als wij in noordIk vind het niet eerlijk. Ik ga klagen!
Ik wil sneeuw
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:30 schreef Oom_Agent het volgende:
Op de Noordzee begint het een of ander weer te intensiveren, er komt nog genoeg aan.
Wat er nog aankomt is toch ijzel? Ik wil sneeuwquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:27 schreef -chefke- het volgende:
[..]
betje voorbarige conclusie niet ?
het is pas half 6 en het knmi verwacht rond 10 uur vanavond de ergste elende.
het waait hier flink windkracht 4 met uitschieters naar 6. en de tempratuur zit rond het 0 punt. we wachten af.
he, warempel. Ik voel ietsquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:33 schreef -nickx- het volgende:
Maastricht -> dwarrel sneeuw -> 't begint.
Heb je een lek dan?quote:
vrolijk kerstfeesr : )quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:36 schreef it_was_me het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het begint, het begint heel voorzichtig maar als ik lang genoeg buiten blijf staan ben ik ook een beetje wit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |